@Ehdi: oh, wat verschrikkelijk. Niet te bevatten denk ik, zeker omdat het nu voor de tweede keer mis gaat. Heel veel sterkte en ik hoop dat er een oorzaak (en een oplossing) gevonden wordt waarom het mis gaat. X
Hier vandaag de eerste overgeef partij achter de rug! Bah zeg! Is al lang geleden dat ik over me nek ben gegaan Mja hoort er allemaal bij 😊
JackieSt (intake vk), Helma85 (2e echo), Didi78 (combinatietest en termijnecho) veel plezier en succes vandaag! kan niet wachten tot vrijdag, hoop dat wij ook een mooi kloppend hartje te zien krijgen pff wat kan een mens onzeker zijn zeg... fijne dag allemaal
Dames, hebben jullie al een idee/voorgevoel/voorkeur voor geslacht? Ik denk dat ik een meisje ga krijgen (gewoon voorgevoel dus op niets gebaseerd)
mijn man denkt een meisje en ik een jongen, we zullen het zien hier denkt zo ongeveer de hele familie een jongen maar mijn zwangerschap is nu zo anders, bij onze 3 meiden was het praktisch een herhaling elke keer ben benieuwd, als het kindje maar gezond is dat is het belangrijkste natuurlijk
Dank je wel! We moeten pas om 19u. Ik heb vanaf dat we positief getest hebben voorgevoel voor jongen. Had k bij Jarvi ook en het klopte.
Wij denken ook meisje, maar dat komt denk ik ook omdat dochter al een paar maanden roept dat ze een zusje krijgt. Maar goed, ik ben net zo blij als er straks een mooi kereltje uit komt hoor. Nog ruim 30 weken, dan weten we het. Overigens had ik bij dochter het gevoel dat het een jongen was hoor, dus tot zover mijn 'voorspellende gaven'. Al kon ik mijn zoon denk ik wel geruststellen, die hoopte toch wel dat de baby OF een broertje OF een zusje is.
bij mn zoontje voelde ik vanaf de positieve test dat het een jongetje zou worden. ik durfde zelfs als iets blauws te kopen. Nu heb ik dat niet zo sterk maar denk een meisje net als iedereen om me heen. Zoontje van mn vriendin zei dat ik een baby owen (zijn naam) had en nu een baby megan ( zo heet zn zusje) ben heel benieuwd . Wat kan je lichaam je gek maken he? tot gisteren nog heel beroerd en bijna niets kunnen eten, en vandaag voel ik me erg goed ben niet misselijk en heb inmiddels een banaan, kiwi, appel en 2 boterhammen op. Ben al een beetje aan het schoonmaken. zoontje en ik hebben wel heerlijk tot half 10 geslapen . Enerzijds ben ik blij dat ik eindelijk wat energie heb en wat in het huis kan toen maar tegelijk maakt het me heel onzeker. Bij zoontje ben ik heel lang misselijk gebleven *Dat t-shirts voor mn zoontje heb ik laten maken is niet op internet te bestellen.
Bij zl had ik vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Nu denk ik ook een jongetje omdat ik denk dat wij een jongens gezin zijn, geen idee waarom. Maar ml denkt dat het een meisje is, ook vooral omdat ik meer misselijk ben dan bij zl. Nog 12 weken en dan weten we het Ik heb het vandaag al de hele ochtend koud, misschien toch maar iets warmers aan doen, de volgende x. Maar zo moeilijk als je alleen maar wijde kleren aan kunt naar werk
De intake zit er weer op. Bloeddruk was prima en m'n suiker en ijzerwaarde ook. Alles verder even doorgesproken en nog wat informatie gekregen over de combinatietest. We hadden eigenlijk besloten om deze niet te doen maar ze zijn hier nu bezig met een proef voor een uitgebreide 13 weken echo. Op zich zou ik daar wel graag aan mee willen doen maar dit kan alleen in combinatie met de combinatietest. Stof tot nadenken dus... Voorgevoel Ik dacht eerst een jongen maar na het zien van de tweede echo denk ik een meisje. Vriend is ervan overtuigd dat het een jongen is. We zullen zien. Bij mijn dochter wist ik zeker dat we een jongen zouden krijgen maar we hebben nu toch echt een prachtige dochter. Voorgevoel zegt dus niet alles...
Het ene moment denk ik een jongen en het andere moment denk ik een meisje Dus ik weet het gewoon niet! Nog afwachten tot maart ergens tot we het weten hier Zijn er hier meiden die het geslacht zelf liever niet willen weten?
Ik denk vanaf het begin al, een jongen. Gebaseerd op meer pukkeltjes (gezicht, hals, rug) dan bij m'n dochter. Minder "honger" gevoel en minder moe (maar nog moe genoeg hoor om kapot te zijn na een dag werken). We zullen het over een week of wat weten. Ik heb 26-2 de nekplooimeting en termijnecho
Wij willen het echt niet weten. Vorige keer vroegen we bij de 20 wekenecho wel of ze get geslacht op wilde schrijven en in een dichte envelop wilde doen. Die hebben we toen mee naar huis genomen. Als we wilden konden we dan zonder echo alsnog weten wat het zou worden. Denk dat we dat dit keer weer doen.
Ehdi wat naar dat het weer op het zelfde termijn mis is gegaan, ik hoop dat ze met de vervolgonderzoeken misschien iets meer weten. Voorgevoel.... Mijn voorgevoel zegt een meisje en ML denkt ook een meisje, maar ergens denk ik dat het dan een jongen wordt. Geen idee waarom maar voorgevoel zegt nog niet veel. We zullen het wel zien bij de echo. Namen.... Een meisjesnaam hebben we al, daar waren we echt al heel snel over uit. Een jongensnaam nog niet. Maar we hebben nog eventjes he. Echo.... Door het horen over al die echo's ben ik echt aan het aftellen, nog 8 dagen en dan hebben wij ook de echo. De termijnecho is bij mij dan bij 10+1. We hebben besloten om het pakket met 3D-echo's te nemen dus hebben we in elk geval rond de 16 weken de geslachtsbepaling en dan rond de 20 weken de volgende echo en dan met 25-27 weken nog een echo. Lijkt me gewoon geweldig om zo vaak de kleine te kunnen zien. Geslacht... Ik wil het weten en ML ook, alleen zeggen we voorlopig verder niet dat we het willen weten. Geen zin in al die vragen telkens of we het al weten etc. We weten nog niet of we het geheim willen houden of niet. Kwaaltjes.....gaat hier gewoon door, gelukkig is het overgeven minder. Al is het wel echt kleine beetjes eten, alles wat te zwaar is komt er terug uit en is het te veel dan voel ik het echt zitten. De vermoeidheid blijft, dus 's avonds lekker relaxen en op tijd naar bed.
Begin de dag met kotsen, begin de dag met een lach. Want wie vrolijk kotst in de morgen die heeft honger de rest van de dag tralala. We maken er maar feest van. Zo bizar sochtends niet misselijk maar wel spugen. Zijn er hier ook meiden die al last van de rug krijgen? Ik dacht tape die zooi wel even maar dat kan /mag niet. Loopt door huidgebied van de baarmoeder. Waardoor je deze kan irriteren en dat kan nooit goed zijn voor die kleine druif. Toch maar bekken fysio opzoeken die ervaring heeft met zwangerschap.