1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat vreselijk zeg :( Heel erg veel sterkte....

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Weer even niet geweest, heb me echt lamlendig gevoeld. Maar zag mooie echo's voorbij komen, gefeliciteerd dames!

En bij de dames wie het mis is :( Heel erg veel sterkte, vind het vreselijk.....

Even snel een update!

Vandaag weer een echo, hartje klopte mega snel. Termijn is exact zoals ik zelf dacht, dus dat blijft staan.
    over 2 weken toch de nekplooimeting, ik wilde dit eerst niet doen, maar nu toch maar. Over 4 weken dan bespreking bij de gyn.
    Bloeddruk eindelijk goed, 110/60, die was eerst 120/80 en dat is voor mijn doen echt heel hoog. HB was ook goed, dus ben helemaal goedgekeurd. Voel me sinds 2 dagen ook echt beter, dus het genieten kan nu beginnen.

Geslacht: Ik dacht écht een jongen, omdat ik droomde van dat (doodgeboren) jongetje. Maar deze zwangerschap is wel een exacte kopie van die van onze dochter. Van de week droomde ik van een (weer doodgeboren :O ) meisje... En ik probeerde iedereen te overtuigen dat ze een jongetje was, omdat ik daar eerst van gedroomd had? Dromen doen gekke dingen met je ;)

3. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Incognito, hier ook al rare dromen al een week of 2 en waar ze vandaan komen geen idee...

mijn gevoel van het geslacht wisselt nu echt heel erg..
    misschien is het ook voor mij dat ik heel erg hoop op een jongen voor mijn man.... En op zijn beurt zegt zijn gevoel een meiske ;)
    we hopen nu dat we een mooi gezond kindje krijgen als het kleintje maar gezond is dat is het belangrijkste :)
    mijn voorkeur is helemaal weg....

Jertedan (1e echo+intake vk), Patjuhxx (1e echo vk) veel plezier en succes morgen, ik duik zo mijn bedje in en hoop dat ik kan slapen morgen om 12 uur onze eerste echo en ik moet alleen pff spannend allemaal hoop maar dat ons kleintje het goed doet......

fijne avond dames ;)

gewijzigd wegens spelfouten fijn zoon telefoon :S

4. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Even niet online geweest. Zooo moe steeds in de avond. Door mijn werk zit ik iedere dag al ruim 8 uur achter de computer dus ' s avonds ook even iets minderen.

Voor de meiden waar het mis is gegaan, sterkte. Hoop dat jullie straks weer positiever nieuws hebben.

Wij hebben de termijnecho gehad (zie foto, sta nog exact op 1 september. Wat super om onze "muppet" zo te zien bewegen. Er is bloed afgenomen en 18 februari hebben we de nekplooi meting.
    Ook hier lichte rugpijn. Zo een zeurderig gevoel. Verder lijkt een zenuw in mijn been waar ik last van heb gehad na een aanrijding weer te irriteren.
    Maar al met al mag ik denk ik niet klagen. Nu eerst lekker een weekje op wintersport. Zal niet zoveel skiën als voorheen denk ik...

Bijgevoegde bestanden:

5. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Ohh en echt nog steeds geen idee of we een jongen of meisje krijgen. Iedereen denkt een jongen. We wachten af :)

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    JackieSt, goed dat je je moeder nog even gebeld hebt!

Fijn dat er weer een aantal goede echo's geweest zijn! Ik mag zelf gelukkig dinsdag weer.

Morgen een aantal eerste echo's op het programma! Spannend! Fruitvliegje, Jertedan en Patjuhxx, veel succes!

7. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ehdi en Ilona wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte..

Jackie wat goed dat je nog hebt gebeld, kan me voorstellen dat het je dwars zit dat ze zo lauw reageerden. Je hoopt toch op iets anders.

Fruitvliegje jij ook heel veel plezier morgen :) Wij mogen om 13.00u, dus gelukkig niet de hele dag wachten.

Iedereen met goede echo's afgelopen dagen, gefeliciteerd! Wat leuk om al die updates terug te lezen, goed om te lezen!

Geslacht heb ik eigenlijk nog geen gevoel bij, misschien dat dat morgen komt na de echo. Ben nu misschien nog iets te onzeker, durf er geen aandacht op te vestigen want 'stel dat'. Ik weet ook nog niet of we het willen weten...

Inmiddels weten de mensen die dicht bij ons staan het wel. Mijn ouders en broertje, onze beste vrienden, de vader en stiefmoeder van m'n vriend en zijn zus. Iedereen reageert leuk en blij :)

Hier ook even een tijdje stil geweest. Heb weinig klachten, maar de klachten die ik heb, met name vermoeidheid, zitten me wel in de weg. Ook lage rugpijn heb ik sinds een paar dagen, maar weet nu niet goed of die echt zwangerschaps gerelateerd is. Gelukkig bijna vakantie, lekker 2 weekjes naar familie in Spanje! En tegen de tijd dat we terug komen ben ik rond de 12 weken en als alles goed gaat, kunnen we dan 'out in the open'. Toch weer een mijlpaal.

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lekker dat je naar Spanje gaat!
    Heel veel succes met je echo straks!

9. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    De 9 weken bereikt gisteren! Ik heb het gisteren ook aan mijn moeder verteld. Ze is al in overdrive en wil al vanalles beginnen maken (mijn moeder is naaister als hobby)

10. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    op 17 april 20 weken echo!

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    didi mooie echo!!

jertedan heerlijk zeg ff lekker 2 weekjes naar spanje!!

steffieke leuk zeg zoek zelf leuke dingen uit fijn als je moeder dat kan en wil maken!

fruitvliegje jertedan en patjuh succes met echo!

liana ik dinsdag ook kan niet wachten hoop echt dat t allemaal nog goed gaat.. is toch weer 3 weken geleden de vorige echo voor mij

12. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Jertedan: succes vandaag en alvast heel veel plezier in Spanje! Heerlijk vooruitzicht. :)

@SteffiekeVO: leuk dat je moeder zo enthousiast is! :)

Hier heb ik het gisteren verteld aan m'n zusje en nichtjes. Nichtjes helemaal blij en hopen dat het weer een meisje wordt. :) Ik was bij m'n zusje om een romper te versieren voor een vriendin van haar die een babyshower heeft. Had zelf een blauw en roze rompertje gekocht voor mijn nichtjes om te versieren voor hun nieuwe nichtje of neefje. Ze zijn de hele avond druk bezig geweest met hun kunstwerken en verwachten nu ook dat de baby straks die rompers aankrijgt. :D

Nog een weekendje werken en dan lekker weekend! Ben er echt even aan toe. Dochter krijgt een kies door dus we hebben een waardeloze nacht gehad. Hopelijk slaapt ze vannacht wat beter door.

Fijne dag iedereen!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb nog geen 2 wk geleden een echo gehad, maar wil ook zo graag weten of het daar binnen goed gaat. Ben door mijn 2 mk's een beetje panisch geworden, haha. Nog ffies volhouden voor ons allebei!

14. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Yeah!!! we hebben een hartje!!!
    en we mogen 1 dag naar voren :)

mijn nieuwe uitrekendatum is 12 september

helaas hoef ik niet meer terug te komen voor nog een echo :(
    pas met 20 weken weer

ik ga even van het gevoel genieten :)

fijne dag dames!

groetjes

15. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Fijn fruitvliegje! Geniet!

16. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super!!! :) Geniet van dit mooie nieuws!

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Fruitvliegje!!

Hier om 12.00u de intake gehad bij de gyn en ze deed ook weer een echo. Nou dat vond ik natuurlijk heeeeel vervelend! :p:D
    Alles weer goed gegroeid en nog steeds een mooi kloppend hartje.

Wij hebben nu de volgende afspraken gepland:
    25-2 combinatietest
    6-3 gyn.
    23-4 20 weken echo

Ergens tussen het bezoek aan de gyn en de 20 weken echo mogen we naar de verloskundige. Mits alles bij de combitest goed is natuurlijk.

Oh ja, mijn uitgerekende datum is nu 3 september

18. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wat een leuk nieuws zeg die mooie echo's !!!
    Super....

Hebben jullie ook zo'n zeurderig gevoel in onderbuik en onderrug? Lijk nu Al een waggelend eendje :)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat fijn fruitvliegje!! en zelfs een dagje vooruit.. en nu pas met 20 weken een echo das lang zeg, doen jullie eerder nog geslachtsbepaling ofzo?

liana hier ook 2x mk gehad dus dan is t echt spannend he.. is t zo al maar daardoor nog wat meer denk ik.. ook omdat nu alles helemaal anders gaat dan bij mn jongens dus daardoor ook onzeker

monifique ook heel fijn weer een goeie echo!! is ook fijn als je lekker naar de vk mag lijkt me toch wat huiselijker enzo dan de gyn.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ohhh stom stom fruitvliegje ik zie t al pretecho 18 maart ;)

Deel Deze Pagina