Iedereen moet dat inderdaad zelf bepalen.. Mijn vraag was ook naar de reden uit interesse en niet om een discussie te beginnen?? Hier nog 2 nachtjes slapen voor de echo.. Pffff dan heeft het ook wel lang genoeg geduurd hoor...! Ik begin al een flinke buik te creëren haha.. Moet em echt inhouden zeg..zeker savonds lijk ik wel 5 maanden ver.. Ik ga het donderdag vertellen op het werk denk ik.. Ben benieuwd.. Aangezien ik er vanaf oktober werk
Achja dat is altijd een probleem... Sommige kunnen een andere mening moeilijker accepteren en/of willen hun gelijk halen. En hoppa daar is een discussie geboren. Ik vind het juist wel interessant om andere meninge/gedachtes te horen. Zolang je maar iemand in zijn waarde laat en niet gaat proberen te overtuigen wat zogenaamd beter is. Liana gefeliciteerd met je overwinning! Dan sluit je sporten wel op leukste leuke manier af. Hebben julllie al aankopen gedaan? Ik heb vorige week mamma fiets gekocht! Was koopje via kennis. Ook omdat mijn huidige verrot is en ik met 3 mnd verder van de stad woon en niet alles lopend kan doen.
had een heel verhaal getypt raak ik perongeluk 'vorige' toets aan op tel pff liana gefeliciteerd super zo'n afsluiting!! eppo fijn een goeie echo en 2 dagen vooruit is ook leuk meegenomen he! hier morgen termijnbepaling en vind t zooo spannend hoop zo dat nog alles goed is had een heel verhaal over combinatietest. wij hebben bij de jongens niet gedaan, tijdens termijnbepaling wel gevraagd om nekplooi op te meten en dit hadden ze gedaan kwam heel mooie meting uit dus daarom niet gedaan. heb t niet op die kansberekening die voor mijn leeftijd toch niet nauwkeurig is. gaat me niet om die 'paar knaken'
Ik heb nog geen aankopen gedaan.. Iets met goden verzoeken hihi.. Wel een afspraak staan voor een storchenwiege draagzak voor manlief.. Als de echo goed is dan kopen we die over van iemand uit de buurt Ik heb gister wel de eerste kleertjes van zoonlief weer gevonden.. Ah zo lief en klein.. Aan de ene kant wel makkelijk als het weer een jochie is haha!
Liana... mooie afsluiting met een kampioenschap. Combinatietest.... wij hebben het erover gehad en doen hem ook niet. Gewoon omdat het een kans berekening is en we niet onnodig in de stress willen zetten omdat we een hoog risico hebben terwijl het kindje wel gewoon gezond is. De 20 weken echo wil ik wel weten, stiekem misschien meer om gewoon ook de kleine weer te zien. Heb het al 4x in de omgeving mee gemaakt dat alles op de echo's en onderzoeken ed in orde was en er 1 met een open ruggetje en 1 met een open hartje en 1 met een al dicht gegroeide schedel en 1 met down geboren werd. Wat dus ook al totale verrassing kwam. Ik overleg het nog wel met de VK hoe zij er over denkt, mocht zij het echt nodig vinden op basis van medische gegevens dan wil ik het nog een keer overwegen. Maar ik denk niet dat er echt een medische noodzaak is. MvM..... de test donderdag was een echte knaller en sinds donderdag doe ik dan ook mee met MvM, wel geweldig om weer een knaltest te zien. Donkerder kon hij niet. Nog ongeveer 66 uur en dan mogen we voor de eerst echo, het begint nu eindelijke echt dicht bij te komen.
Ik doe de combinatietest wel... Is idd een keuze die je zelf moet maken niemand hoeft zich hierover te verantwoorden
Liana gefeliciteerd! Wat een mooie afsluiter! Wij doen ook geen combinatietest, ook vanwege de kansberekening. Ze zien op 20 weken echo ook veel, als er zorgen zijn horen we ze dan wel.
Wij doen de combinatietest ook niet. Had het er met de VK over en volgens haar word er voornamelijk gekeken naar down, ook naar andere aandoeningen maar volgens haar eindigt zo'n zwangerschap vaak alsnog in een miskraam. Mocht het een kindje met down zijn is het ook welkom. Donderdag om 12.30 de termijnecho.. Kan echt niet wachten, de dagen kruipen voorbij! Als alles goed is vertellen we het donderdag aan familie en vrijdag op het werk en aan de vrienden voor we naar het carnaval gaan.
Hier vandaag trouwens erachter gekomen dat mvm 'heel discreet' met mijn flessen de hele straat doorloopt. .:x lekker dan. Ben echt pissig. Ik ga morgen bellen om een klacht in te dienen.
Wij doen ook geen test. Waarom? Indd omdat het geen zekerheid bied maar ik vind ook dat iedereen dat lekker zelf mag weten. Iedereen is daar vrij in. Ha ha ha....die flessen jaa...wij woonden bij onze eerste in een nieuwbouw straat met allemaal jonge stellen... Het bekende busjes kwam denk ik wel vier jaar lang zo'n beetje elke week/maand door de straat rijden. Konden dus zo zien welke buren een kleintje verwachten. Sommige zetten ze gewoon bij de voordeur.... Nog twee dagen..... Termijn echo...
Ik woon in een doodlopende straat met een mega oprit. We hebben afgesproken dat de flessen achter het huis staan. Dan snap ik niet dat hij hem niet gewoon voor het huis zet. Op deze manier zet ik ze maandag wel bij de container aan de straat met een groot neonbord erboven. 'De flessen van de zwangere vam nr. 18' Ik maak er geen groot punt van hoor maar vind het niet volgens de afspraak.
niet netjes nee monifique! hier in de straat ook het kratje gespot paar weken terug. samen zwanger dus das wel leuk want de kindjes gaan straks vast samen spelen en naar school!
Ik moet de kratten inleveren in het ziekenhuis, er was gezegd dat t gewoon opgehaald werd maar tijdens t gesprekje bleek dat dat niet zo was. Dat wordt dus maar duimen dat ik geen bekende tegen kom die op dat moment aan t werk is. Gewoon zo door de straat lopen is ook niet discreet. Het valt me op dat t allemaal niet echt goed geregeld is bij MvM.
Jammer dat je berichten niet kan liken hier Ben het helemaal met Jolien eens.. Maar goed..... @Liana84 Dat is zeker een mooie afsluiter, nog gefeliciteerd!! MvM Denk dat dat niet zo zeer aan mvm ligt maar aan degene die ze ophaalt, dat is gewoon een of andere koerier. Bij mij worden ze namelijk wel netjes naast het huis neergezet en ik neem aan dat de beste man gewoon voor ons huis 'parkeert' Jammer dan als iemand in de buurt het toevallig ziet, denk niet dat iedereen dan gelijk weet dat het van MvM is. Maar hoe dan ook, het is niet netjes als er niet discreet mee omgegaan wordt. aankopen Heb een 'nieuwe' kolf aangeschaft. Bij de eerste ook bv gegeven dus ga er vanuit dat het nu ook wel weer gaat lukken. Wilde nu een dubbele ipv een enkele. De enkele heb ik ook nog wel, handig voor als we ergens heen gaan zonder de beeb. Verder nog niks concreets aangeschaft, maar gebruiken waarschijnlijk de meeste spullen van zl.
Iedereen succes vandaag die voor de echo's mogen.... Ik knijp hem ook echt voor morgen. Ben zooooo zenuwachtig. Moet mezelf echt telkens op andere gedachten brengen... Aan de ene kant goed gevoel omdat we het hartje al 2 x hebben zien kloppen maar aan de andere kant ook zenuwslopend omdat het al zoooo vaak mis is gegaan. Als het morgen goed is heb ik voor mezelf ook gezegd dat ik dan ook echt ga genieten. Liefs