Heel veel succes dames die vandaag een echo hebben! Aankopen Ik heb alleen een mintgroen uniseks shirtje gekocht in maat 56 en een knuffeltje. Kon het niet laten... Ik ga pas echt shoppen als we weten wat het wordt en een begin gaan maken aan het kamertje. Dit weekend hebben we het mijn schoonouders en zwager en schoonzusje en de kids verteld. Ze reageerden erg enthousiast. Super leuk! Straks ga ik het aan een collega vertellen en morgen aan m'n leidinggevende. Daar maak ik me toch wel een beetje zenuwachtig om. Ze zijn nu bezig met een capaciteitsplanning en ze zullen niet blij zijn dat ik bijna het hele tweede halfjaar afwezig ben. Maar goed, ze kunnen het maar beter op tijd weten. Volgende week ga ik het de rest van mijn collega's vertellen en dan hoeft het gelukkig nergens meer een geheim te zijn. Fijne dag allemaal!
Suc6 dames die vandaag echo hebben! Hier weet iedereen het, alleen maar positieve reacties! Sommige dachten het al wel te zien aan mn buik een paar dagen terug. Net wezen bloedprikken, 8 buisjes. Daar zijn we ook weer vanaf!. Vieren ze bij jullie ook carnaval?
Gisteren een prachtecho gehad..de oudste was ook onder de indruk, zo schattig...kleintje lag zich lekker te nestelen (mis de smiley met hartjes in de ogen ) 9 maart weer een (3e) echo bij de vk.. ivm schisis bij de middelste Afgelopen dagen nog even een keelontsteking erbij.. voel me echt zooo beroerd
Wonderbaby... Mooie echo en goed om te horen dat alles goed is. Born2beMom.... Beterschap Aankopen... Ik heb zelf nog niets gekocht. Mijn moeder wel die kwam al met positiekleding aanzetten, een kadodoos van babydump en een ketting. Carnaval... Hier vieren ze wel carnaval, ik sla het over misschien alleen even de optocht kijken.
Hey leuk een mede zeeuwse Ik vlakbij Terneuzen. Carnaval natuurlijk in Sas, Terneuzen kent dat dan weer niet.
hahah, ja klopt, terneuzen is daar niet van K ga ook waarschijnlijk kijken naar optocht en t leuren op de markt. Boerenbruiloft is ook altijd wel aardig.
gefeliciteerd, dames met goede echo's! Fijn he? @Carnaval: ik woon in Zuid-Oost Brabant dus, tja, dat is hier niet te missen!
Mooie echo Wonderbaby! Fijn dat alles goed is! Hier ook alles goed! Beide kids zijn bijna 5 cm. Ben 5 dagen vooruit gezet. Ben nu dus 11+5 en ud staat nu op 27-8. Ze waren allebei ontzettend druk aan het stuiteren de hele tijd. Moest echt huilen van blijdschap. De kans is 99% dat ze 2 eiig zijn. Arts assistent gyn had de gyn er nog even bij geroepen om mee te kijken. Tussenschot was al moeilijk te zien, ze hadden me liever eerder gezien. Maar ze kwamen wel allebei op hetzelfde uit. Van 1 van de kindjes leek de navelstreng wat verdikt, maar dat konden ze niet goed beoordelen. Ik hoefde me er in elk geval geen zorgen over te maken, dikke kans dat het niks is. Volgende week dinsdag terug voor de nekplooi meting en dan krijg ik ook de vervroegde 20 weken echo die ze met 13 weken uitvoeren. Kan ik 2 uur lang naar de beebjes kijken. Is nog in de onderzoeksfase, maar ik heb er niks op tegen om testpersoon te zijn, haha. Met 20 wkn krijg ik waarschijnlijk een GUO in verband met medicatiegebruik. 25 februari heb ik weer een controle echo bij iemand van de pop poli. Lekker veel controles . Heb nog ijzer tabletten en een hogere dosis foliumzuur meegekregen. Echt, ik ben zo opgelucht. Niet dat er nu niks meer mis kan gaan, maar de eerste belangrijke hobbels zijn genomen.
Mooie echo wonderbaby. Zo schattig die handjes en voetjes. Wat fijn Liana dat ze zo goed groeien. Ook wel leuk 2eiig dan worden het wel 2 kindjes met eigen karakters. Mijn tweeling neefjes (van 1) zijn zo verschillend erg grappig om te zien. Ik mag overmorgen alweer. Vind het toch wel spannend ondanks dat ik totaal geen rare klachten heb of heb gehad. Zijn dat nu al de moeder zorgen? Denk dat ik na donderdag ook stuk relaxter ben. Ondanks dat ik al echo met hartje heb gezien. Gewoon omdat de kritiekere weken zo goed als voorbij zijn. Vandaag weer gezwommen met cliënten de verwanten en vrijwilligers gingen naar mijn buik vragen oops haha. Wordt ook wel tijd mijn leidinggevenden in te lichten dus.