1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Wonderbaby en Liana gefeliciteerd met jullie mooie echo's, super!

Carnaval Ik woon er echt middenin, ga ook altijd met veel plezier beetje feesten en op zondag altijd naar de grote optocht in Prinsenbeek, is echt een happenin, erg leuk! Zelf ook jaren mee gebouwd aan een wagen, veel 'leut' aan beleefd :) M'n vriend snapt er niks van, komt uit Den Haag. Dit jaar niet vanwege vakantie, volgend jaar weer...!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    liana super zeg!! en ook nog 5 dagen vooruit wat fijn!!

jolien succes morgen!

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wonderbaby.. Jouw mooie echo over het hoofd gezien.. Super!

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Wij beginnen nu zo een beetje aan namen te denken... Ik ben graag voorbereid ;)
    Maar zo moeilijk!! *zucht*

5. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Een meisjesnaam hebben we al.

We zijn er nog niet echt mee bezig geweest maar hadden beide dezelfde naam in ons hoofd. Dus daar hoeven we verder niet meer over te denken.

Een jongensnaam is lastiger, maar we hebben nog even de tijd ;)

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alle jongensnamen zijn of stom of al ingepikt :(

7. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    GUO? Wat is dat? ~googled~ (wat een termen komen er ook af en toe voorbij zeg.

Haha nee in Utrecht hebben we geen carnaval.. Veel plezier meiden die er midden in zitten.

Heb vandaag beetje vage buik klachten... :( hoop dat het gewoon m'n darmen zijn!!

8. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    We hebben ook al enkele meisjesnamen...
    Jongensnamen nog niet echt. En ik denk dat ik terug een jongen krijg :p

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook al met namen bezig.. Vooral met jongensnamen! Want dat vond ik bij zoonlief ook al zooo moeilijk.. Meidennamen kan ik er zo paar opnoemen.. Ik heb nu ook al een leuke stoere jongensnaam en tweede naam.. Weet nog niet wat manlief er van vind..
    Eerste echo maar afwachten hihi..

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik heb vanacht een bloeding gehad.. Een halve dag voor mn echo krijg ik ren bloeding.. Hoe krijg je et voor elkaar.. Ik was vanacht echt heel bang.. Rillend en bevend op de wc gezeten..
    Het is bij 1 bloeding gebleven en geen kramp gelukkig..
    Nu ben ik niet meer bang voor een tweeling maar voor een slechte zwangerschap :(
    Ik hoop dat ik straks een mooie echo mag laten zien.. Maar mijn hoop is heeft toch een flinke deuk!
    .

11. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Ohw heftig meid. Gelukkig heb je geen krampen, toevallig niet geknuffeld met je man. Had van de week een lichte bloeding na het vrijen. Waarschijnlijk een ader ofzo.
    Hoop dat je goed nieuws hebt vandaag. Dikke knuffel.

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Wat een geklets weer, bijna een hele pagina terug lezen.

@wonderbaby
    Mooie echo meid!! Gefeliciteerd!!

@Liana
    Fijn zeg dat de beide beebjes goed gegroeid zijn! Kan me voorstellen dat dat al een opluchting is.

@Eefje
    Balen meid, maar gelukkig 1 bloeding en geen krampen. Succes bij de echo, hopelijk kun jij hier straks een mooie echo laten zien!

carnaval
    Sinds de geboorte van zl heb ik het niet meer gevierd. Ging eerder altijd naar een goede vriend en met hem mee carnavallen.

namen
    Meisjes naam hebben wij al, jongens naam ben ik nog niet zeker van ;)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Wonderbaby, gefeliciteerd met de mooie echo!
    En liana, fijn dat ze zo gegroeid waren. Blijft bijzonder, zo'n tweelingzwangerschap!

Eefje, succes met de echo. Balen van de bloeding, ik zou daar ook heel onzeker van worden. Hopelijk loos alarm en zie je straks een mooi babietje spartelen:)

Carnaval: vond het verschrikkelijk als kind. En daarna naar boven de rivieren verhuisd, dus iets minder last van, hihi. Maar als je het wel leuk vind, is het natuurlijk wel echt een groot feest! Geniet er maar van!

Namen: ja, wij hebben ze gelukkig sinds vorige week. Wij liggen qua smaak erg uit elkaar, dus we zijn vroeg begonnen haha. En omdat het geslacht tot de geboorte onbekend is, moeten we wel een jongens- en een meisjesnaam hebben natuurlijk. Maar hier was ook de jongensnaam erg moeilijk.

14. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Liana: super dat je weer een mooie echo hebt gehad! Lijkt me echt zo bijzonder een tweelingzwangerschap. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat het er bij ons maar eentje is. :)

@Eefje: sterkte meid! Gelukkig heb je straks al een echo en hoef je niet lang in onzekerheid te zitten. Ik ga heel hard duimen dat alles goed is en je ons straks een mooie echofoto kan laten zien!

Namen
    De meisjesnaam staat al vast. We twijfelen alleen nog over de tweede naam. We hebben nu 3 opties maar daar komen we wel uit. Jongensnaam wordt moeilijker. Hier staat de tweede naam al vast maar voor de eerste naam hebben we nog 5 namen op de lijst. Ik wil heel graag de naam Jo.nas maar vriendlief vindt het te soft. Hij is nog niet helemaal van de baan, misschien kon ie er nog wel aan wennen zei ie. Hij wil er pas echt een beslissing over nemen als we weten wat het wordt.

Hier heb ik het nieuws gisteren aan een collega verteld en vanochtend aan mijn leidinggevende. Ze reageerden beiden erg leuk maar er moet nu wel één en ander geregeld worden qua werk. Gelukkig hebben ze daar nu nog even de tijd voor. Verder niet zo veel bijzonders te vertellen. Ik ben erg moe... Als ik thuis kom uit het werk dan ben ik helemaal op. Hopelijk wordt dit het tweede trimester beter.
    Fijne dag allemaal!

15. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0

Oei... Niet leuk zo een bloeding, maar hoeft niet altijd iets te betekenen. Duimen staan omhoog!

16. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een mooie echo.. Alles goed.. Hartje..bewoog lekker..
    Wat een opluchting.. Zo blij!!

Bijgevoegde bestanden:

17. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Eefje: wat een mooie, duidelijke echo! Hebben ze ook kunnen zien waar het bloedverlies vandaan kwam?

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Super Eefje!

19. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Bij ons vooral het laatste, de namen die we mooi vinden daar is dan wel weer ergens in de omgeving al gebruikt of iets wat er heel erg op lijkt.

2e namen etc doen wij niet aan, we hebben beide ook maar gewoon 1 naam en dat wordt het bij de kleine ook, gewoon 1 leuke naam.

20. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Wat een opluchting eefje... mooie echo trouwens

Deel Deze Pagina