Wonderbaby en Liana gefeliciteerd met jullie mooie echo's, super! Carnaval Ik woon er echt middenin, ga ook altijd met veel plezier beetje feesten en op zondag altijd naar de grote optocht in Prinsenbeek, is echt een happenin, erg leuk! Zelf ook jaren mee gebouwd aan een wagen, veel 'leut' aan beleefd M'n vriend snapt er niks van, komt uit Den Haag. Dit jaar niet vanwege vakantie, volgend jaar weer...!
Wij beginnen nu zo een beetje aan namen te denken... Ik ben graag voorbereid Maar zo moeilijk!! *zucht*
Een meisjesnaam hebben we al. We zijn er nog niet echt mee bezig geweest maar hadden beide dezelfde naam in ons hoofd. Dus daar hoeven we verder niet meer over te denken. Een jongensnaam is lastiger, maar we hebben nog even de tijd
GUO? Wat is dat? ~googled~ (wat een termen komen er ook af en toe voorbij zeg. Haha nee in Utrecht hebben we geen carnaval.. Veel plezier meiden die er midden in zitten. Heb vandaag beetje vage buik klachten... hoop dat het gewoon m'n darmen zijn!!
We hebben ook al enkele meisjesnamen... Jongensnamen nog niet echt. En ik denk dat ik terug een jongen krijg
Ik ben ook al met namen bezig.. Vooral met jongensnamen! Want dat vond ik bij zoonlief ook al zooo moeilijk.. Meidennamen kan ik er zo paar opnoemen.. Ik heb nu ook al een leuke stoere jongensnaam en tweede naam.. Weet nog niet wat manlief er van vind.. Eerste echo maar afwachten hihi..
Pff ik heb vanacht een bloeding gehad.. Een halve dag voor mn echo krijg ik ren bloeding.. Hoe krijg je et voor elkaar.. Ik was vanacht echt heel bang.. Rillend en bevend op de wc gezeten.. Het is bij 1 bloeding gebleven en geen kramp gelukkig.. Nu ben ik niet meer bang voor een tweeling maar voor een slechte zwangerschap Ik hoop dat ik straks een mooie echo mag laten zien.. Maar mijn hoop is heeft toch een flinke deuk! .
Ohw heftig meid. Gelukkig heb je geen krampen, toevallig niet geknuffeld met je man. Had van de week een lichte bloeding na het vrijen. Waarschijnlijk een ader ofzo. Hoop dat je goed nieuws hebt vandaag. Dikke knuffel.
Wat een geklets weer, bijna een hele pagina terug lezen. @wonderbaby Mooie echo meid!! Gefeliciteerd!! @Liana Fijn zeg dat de beide beebjes goed gegroeid zijn! Kan me voorstellen dat dat al een opluchting is. @Eefje Balen meid, maar gelukkig 1 bloeding en geen krampen. Succes bij de echo, hopelijk kun jij hier straks een mooie echo laten zien! carnaval Sinds de geboorte van zl heb ik het niet meer gevierd. Ging eerder altijd naar een goede vriend en met hem mee carnavallen. namen Meisjes naam hebben wij al, jongens naam ben ik nog niet zeker van
Wonderbaby, gefeliciteerd met de mooie echo! En liana, fijn dat ze zo gegroeid waren. Blijft bijzonder, zo'n tweelingzwangerschap! Eefje, succes met de echo. Balen van de bloeding, ik zou daar ook heel onzeker van worden. Hopelijk loos alarm en zie je straks een mooi babietje spartelen Carnaval: vond het verschrikkelijk als kind. En daarna naar boven de rivieren verhuisd, dus iets minder last van, hihi. Maar als je het wel leuk vind, is het natuurlijk wel echt een groot feest! Geniet er maar van! Namen: ja, wij hebben ze gelukkig sinds vorige week. Wij liggen qua smaak erg uit elkaar, dus we zijn vroeg begonnen haha. En omdat het geslacht tot de geboorte onbekend is, moeten we wel een jongens- en een meisjesnaam hebben natuurlijk. Maar hier was ook de jongensnaam erg moeilijk.
@Liana: super dat je weer een mooie echo hebt gehad! Lijkt me echt zo bijzonder een tweelingzwangerschap. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat het er bij ons maar eentje is. @Eefje: sterkte meid! Gelukkig heb je straks al een echo en hoef je niet lang in onzekerheid te zitten. Ik ga heel hard duimen dat alles goed is en je ons straks een mooie echofoto kan laten zien! Namen De meisjesnaam staat al vast. We twijfelen alleen nog over de tweede naam. We hebben nu 3 opties maar daar komen we wel uit. Jongensnaam wordt moeilijker. Hier staat de tweede naam al vast maar voor de eerste naam hebben we nog 5 namen op de lijst. Ik wil heel graag de naam Jo.nas maar vriendlief vindt het te soft. Hij is nog niet helemaal van de baan, misschien kon ie er nog wel aan wennen zei ie. Hij wil er pas echt een beslissing over nemen als we weten wat het wordt. Hier heb ik het nieuws gisteren aan een collega verteld en vanochtend aan mijn leidinggevende. Ze reageerden beiden erg leuk maar er moet nu wel één en ander geregeld worden qua werk. Gelukkig hebben ze daar nu nog even de tijd voor. Verder niet zo veel bijzonders te vertellen. Ik ben erg moe... Als ik thuis kom uit het werk dan ben ik helemaal op. Hopelijk wordt dit het tweede trimester beter. Fijne dag allemaal!
@Eefje: wat een mooie, duidelijke echo! Hebben ze ook kunnen zien waar het bloedverlies vandaan kwam?
Bij ons vooral het laatste, de namen die we mooi vinden daar is dan wel weer ergens in de omgeving al gebruikt of iets wat er heel erg op lijkt. 2e namen etc doen wij niet aan, we hebben beide ook maar gewoon 1 naam en dat wordt het bij de kleine ook, gewoon 1 leuke naam.