1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden.. Hihi..

Nee ze kon niks raar vinden.. Dus misschien toch teveel getild gister en een ader gesprongen oid. Daar houd ik het maar op..

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat een opluchting Eefje! :)

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier willen we graag 3 namen.. dat hebben mijn man en de oudste 2 ook.. i moet het doen met een schamele 2 namen ;):D

Zit ook heel erg te twijfelen... de overburen hebben net een zoon gekregen, en heb een naam gegeven die 1 letter verschild van de naam die wij al vanaf het begin wilden.. aan de ene kant denk ik: tja, ik blijf hier vast niet eeuwig wonen en we hebben leuk contact maar meer ook niet echt.... aan de andere kant vind ik het zo na-aperig staan...

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL

Jeeeeej super!!

5. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Eefje. En wat een duidelijke echo zeg.

Namen: ik ben begonnen met opschrijven van een leuke naam maar we zijn er samen nog niet mee bezig. Hier dus nog onbekend.

Willen jullie misschien zeggen/delen welke naam (namen) jullie hebben gekozen? Misschien kunnen we elkaar zo helpen. Als je het geheim wilt houden, snap ik dat uiteraard ook.

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Als het één letter verschil is zou ik het gewoon doen hoor. Is niet helemaal hetzelfde toch? Of het moet zoiets zijn als Boaz of Boas, dan zou ik er misschien wel nog eens over nadenken.

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Voor een meisje hebben we al namen. Maar ik denk dat we terug een jongentje krijgen...

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Als wij een dochter krijgen gaat ze No.va heten. Onze oudste dochter heet Is.is. Jongensnaam zijn we nog niet uit. ;)

9. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    wij zijn nog niet bezig met namen, pas als we het geslacht weten.
    Deden we bij mn zoon ook.

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch de naam kiezen die je al vanaf het begin hebt.. Dat is toch de naam waar je het meeste mee hebt en straks krijg je spijt.

Ik heb nu voor een jongen.. Joe Davis en voor een meisje.. Abby, Leah of Marly.
    Mijn zoon heet Vince. Zn tweede naam laat ik even int midden.
    Ik vind voor een jongen Billy zo leuk maar manlief nie haha..
    We kiezen voor niet nl namen omdat we eventueel de intentie hebben om te emigreren.

11. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Wat een leuke namen! Dank je wel voor het delen.

Slim ook om niet voor een Nederlandse naam te gaan met jullie toekomst idee, Eefje.

12. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

namen vind ik moeilijk. er zijn zoveel leuke namen " bezet " door cliënten waardoor je met leuke naam andere associatie krijgt. Voor meisje zijn we er al wel uit jongen blijft lastiger.

We willen igg 2 voornamen /voorletters. Mocht ik ooit 2e krijgen en stuit op zelfde voorletter raakt hun post igg niet door de war.

Verder willen we naam die bij verwachte uiterlijk van kindje past (nederlands) vind een buitenlandse naam bij kind met rood haar bv niet zo mooi staan.

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Leuk! Leah en Marly stonden ook bij ons op het lijstje bij de eerste. :)

14. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Eefje super dat het goed was!!!

Hier ook super blij!! Mooi kindje gezien die lekker aan het spartelen was!! Echt zooooo mooi!! We zijn nu 10 weken en 2 dagen.

Namen.... Onze kids heten Seth en Madelief... Derde weten we nog niet.

Liefs

15. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    wonderbaby, Liana, eefje Gefeliciteerd met jullie prachtige echo's!
    [/B]
    namen Hier een beetje begonnen.. Vooral, net als de rest, met een jongensnaam. Ons zoontje heet Kai. We deden er zo'n 38 weken over om die naam te bedenken dus beginnen we nu maar vroeg met een tweede jongensnaam. Wat moeilijk! Onze meidennaam hebben we nog van de eerste en zal Bente worden.

carnaval het wordt hier zo half half gevierd.. niet echt eigenlijk. Vroeger trok ik altijd naar den bosch, maar zit ik nu niet meer op te wachten. Ik ga met mijn zoontje bij de optocht kijken en gaan dan naar de kindercarnaval op het voetbalveld bij opa. Gewoon even dansen en weer gaan.
    Niets bijzonders dus..

16. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd mamavanseth.. We zijn precies even ver ;)

mijn uitgerekende datum is 07 september.. En ik ben 28 ;)

17. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Dank je Eefje :).

Ben trouwens 31. :)

18. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's ! En wow Eefje wat was jou echo duidelijk.
    Ik mag morgen gelukkig weer! Ik kan niet wachten ! Na morgen ga ik het ook aan iedereen vertellen !!! Dus helemaal leuk.
    Ik voel me gelukkig goed behalve dan een klein beetje misselijk en moe maar dat hoort erbij en is goed te doen!
    Scheelt vast wel ook dat ik nu een mannetje van 2 heb rondlopen .

Ik kijk dagelijks op de babynamen topics. Ik vind het zo moeilijk d'r is geen 1 naam waar ik het wow gevoel bij heb . En dat had ik bij m'n zoontje wel .
    Zodra we het geslacht weten wordt het iets makkelijker zoeken.
    Qua meisjes naam vind ik yael erg leuk ( ik hoop alleen niet dat ik die naam na een poosje te geknutseld vind)
    Verder vind ik alles wat met jay begint leuk jaylaa jaylinn enz ( maar lijkt teveel op m'n zoontjes naam vinden jullie niet? )
    Ook wel leuk vind ik nena dena danae tess Jolie Loïs faye
    En m'n man kwam laatst met esmee

Jongens namen op m'n lijstje zijn: op nr 1 Dane anders Levi roan Rowan Dean Jake joas lyem mace
    Wel apart Deen en mees vind ik echt vreselijk ( sorry voor degene die z'n kindje zo genoemd heeft) maar Dane en mace vind ik wel leuk
    Heel vreemd eigenlijk

Hebben jullie nog suggesties voor me?

19. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk met een yael.. Een mannelijke vorm.. Dus ik heb er een associatie mee..
    Tess stond hier op nummer 1 bij de eerste.. Helaas vind ik hem nu veeel te populair..
    Jolie en lois vind ik erg leuk en rowan..
    En idd soms zijn namen mooi in het engels maar in het nederlands niet.. Maar je spreekt ze toch zo uit.. Als je jouw mace straks voorsteld zal iedereen denken dat hij mees heet haha..

Gelukkig hebben we nog aaaaalle tijd.. Wel grappig.om te lezen dat eigenlijk iedereen het meest moeite heeft met de jongensnaam..

20. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18

Oww yael voor een jongen vreemd ! Maar logisch dat je daar een andere associatie mee hebt .
    Nou ik wacht het geslacht wel ff af

Deel Deze Pagina