Zo ben net terug van de eerste helft van de combinatie test Alles was tot nu toe goed! Hartje klopte goed kindje bewoog lekker ! En Gelukkig zit de placenta nu aan de achterkant ! Bij m'n zoontje zat hij aan de voorkant en daardoor voelde ik heb zelden en ook met de angelsound moest ik lang zoeken . M'n uitgerekende datum leek nu 7 september maar de 25 ste mag ik weer en dan hoor ik de defenitieve datum
Gefeliciteerd zeeuwse en priscil! Heerlijk! Hier echt een rot nacht gehad vannacht. Ben echt geen cent waard en niet vooruit te branden! Zie ik net dat mijn baas me heeft proberen te bellen.. *negeer*
Vanmiddag de termijnecho gehad, de uitgerekende datum blijft hetzelfde. De darmpjes lagen nog uit de buik. Dit groeit meestal tussen de 8 en 12 weken in de buik. Om deze reden moet ik als ik 12 weken ben terug komen of het in de buik gegroeid is.. Een buikwandbreuk word het genoemd. Pff was wel even schrikken, hoop dat het gauw dinsdag over 2 weken is!!
Minaa dat is zeker schikken zeg , maar je hebt nog 2 weken dus dat scheelt ! Slecht geslapen monifique? Baalen he! Ik kon vannacht niet slapen vd zenuwen !!!! Bleef maar aan m'n echo denken ! Bij m'n zoontje kon ik de laatste (ongeveer 6) weken van m'n zwangerschap zo moeilijk in slaap komen ! Zwaar irritant Maar toen kon ik gelukkig wel uitslapen . Dat zal straks niet meer kunnen met een drukke peuter ben benieuwt!
mina dat had meisje die ik ken ook tijdens haar zwangerschap en bij haar zoontje zaten ze er ook later weer in.. met 14 weken ofzo maar kindje is gezond geboren zonder iets eraan te zien verder ook
Pfff ja. Kai dacht om vier uur dat het wel genoeg was. Hij is hartstikke verkouden en kwam toen weer moeilijk in slaap. Nou, wij dus ook. Ik denk dat het inderdaad nu wel wat pittiger wordt. Merk ik nu al. Laat staan als ik straks om de twee uur eruit moet om te plassen. En vervolgens weer vroeg op. Naja.. We komen er vast wel doorheen.
Ja kloppend hartje gezien. 10+5 nu en datum 5 september. Net wezen bloedprikken. Jahoor na laatste buisje gleed ik van de stoel. Ff met de benen omhoog, glaasje ranja en was weer gefixt haha
Gefeliciteerd jolien ! Zo bij mij zijn vandaag 7 buisjes bloed afgenomen ! Ben gelukkig ook niet knock-out gegaan maar durfde er toch niet naar te kijken ...... Jeetje net weer ff broodjes in de oven gelegt mmmmnhhmmm Hebben jullie dat ook steeds? Tijdens het avond eten geen honger en misselijk en dan tegen een uur of 9 misselijk van de honger?! Sochtends ben ik ook misselijk maar zodra ik wat eet voel ik me weer prima ! Zo apart dat ik me nu zo anders voel dan bij de eerste . ben alleen bij m'n zoontje zo'n 25 + kilo aan gekomen en ik ben zo bang dat het nu weer die kant op ga ! Ik ga me vast aan melden voor de lijnclub en sportschool in oktober denk ik
Ik heb ook zooooo'n honger s'avonds en midden in de nacht.. Ik moet echt wat eteb voor ik ga slapen.. Heel irritant.. Ik ben bij Zoontje dacht tegen de 20 kilo aangekomen.. Hoop het nu iets lager te houden ook.. Ik eet wel veel bewuster nu dus ben benieuwd...
Ik word morgen tante btw!! Mijn schoonzus krijgt een keizersnee vanwege hernia en stuitligging.. Dus zaterdag gaan we lekker baby knuffelen.. Zin in!! Bij mijn zoontje had ik meteen de kamer vol na mn uren lange bevalling en spoedkeizersnee.. Ik heb daar later spijt van gehad en nu mn schoonzus de tip gegeven.om de eerste dag lekker te genieten met zn drietjes.. We weten het geslacht nog niet dus wel nieuwsgierig..
jolien fijm goeie echo heel mooi ook mooi duidelijk! eefje spannend dan idd en goeie tip.. lekker relaxed aan de nieuwe situatie wennen.. al wil je je kindje natuurlijk dolgraag showen! zo trots als je dan bent.. hier heeft de jongste sinds gisteren een nieuw bed. ze slapen nu samen omdat de oudste bang is alleen en dan vaak snachts maar ons komt. die heeft gewoon zn eigen kamer maar slaapt voor de 2e nacht ook in het nieuwe bed (babybedje is nu naar de babykamer verhuisd) moet ze ff showen zo schattig.. ging na half uur kijken en ze sliepen al!
Ah wat schattig wonderbaby, Ik zeg nu steeds tegen m'n zoontje dat hij een nieuw bedje krijgt nou daar is hij het echt nog niet mee eens...
O spannend Eefje ! Leuk nu kan je kijken hoe je zoontje reageert op een baby. Of heb je al eerdere kleintjes in je omgeving . Ik ga binnenkort op kraam visite bij iemand dus ik ben ook zo benieuwt hoe m'n zoontje dat vind . Nu beseft hij nog totaal niet dat er een baby komt alles draait gewoon om hem en klaar ,