1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hij heeft wel eens een baby gezien van een vriendin van mn zus.. Dat was wel grappig.. Maar dit zal anders zijn..

Wonderbaby wat heeerlijk zo.. Ik zou dat later ook zo willen.. De kids lekker bij elkaar of lekker bij ons af en toe..

Wij zijn bezig met de nieuwe kamer voor V. Ligt al vloer in... Nu nog een thema bedenken en de kleuren.. Erg moeilijk.. Hij gaat binnenkort al naar die kamer om niet al te veel veranderingen ineens te hebben straks..

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Minaa, jeetje das even schrikken. Hopelijk valt het mee!

Jolien, mooie echo hoor!

Monifique, ik hoop dat je vannacht beter slaapt!

3. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijke nacht gehad! Heb wie ia de mol niet eena afgekeken, viel als een blok in slaap.

Wat schattig wonderbaby! Mooie oplossing ook voor de oudste.

Hier vooral de hele dag door honger. Ik blijf maar eten als ik eraan toegeef.
    bij de vorige zwangerschap kwam ik 9 kilo aan. Denk dat ik daar nu wel overheen ga als ik me blijf voelen zoals nu. Als een soort bodemloze put....

4. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hebben jullie een doppler? Ik heb de Luvion doppler, maar weet niet wanneer ik iets zou kunnen horen

5. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    goedemorgen allemaal,

ik ben de laatste week wat meer afwezig geweest...
    3x keer met onze dochter in het ziekenhuis geweest pffff....
    maar gelukkig gaat het nu beter wat een energie kost dat zeg..

hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb een paar mooie echo's langs zien komen :) altijd goed.

@minaa, jemig dat is schrikken lijkt me... #knuffel#

@monifique, fijn dat je goed heb geslapen!

@Steffie, sorry heb ik geen ervaring mee

Dames ik heb ook een klein vraagje, nu heb ik 3 dochters en bij alle 3 ongeveer de zelfde "symptomen" maar deze zwangerschap is heel anders, anders misselijk, zin in andere dingen, veel meer moe... Zou dit misschien wat zeggen over het geslacht van de baby ;)
    ben niet nieuwsgierig of zo iets ... haha!

groetjes

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Fijn meiden, al die mooie echo's
    Moet nog 6 dagen wachten ;) duurt lang..............

@fruitvliegje
    Hihi, dat zou zo maar kunnen.
    Ik ben nu ook meer misselijk dan bij zl, dus ml denkt dat het een meisje is. Maar we weten het na de 20 weken-echo dus nog even geduld.

doppler
    Nee heb ik niet, altijd wel graag 1 willen hebben, maar uiteindelijk nooit aangeschaft.

7. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    @Brondy, dat zou wel leuk zijn een jongen en een meisje :)
    wij hebben 20 maart een echo om te kijken of we mogen zien of we een jongen of meisje krijgen wachten duurt zo lang ... moeilijk haha! ;) Als de baby maar gezond is dat is het belangrijkste maar heb zo een zin om te shoppen #bloos# :D

8. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Wij weten het 1 April, dan weten we gelijk of de kleine wat 1 April betreft op vaders gaat lijken. ML houdt er namelijk nogal van om op 1 April grappig te zijn (de rest van het jaar ook maar dan net ietsje meer) dus als de kleine ons in de maling gaat nemen zodat we t niet kunnen zien met de pretecho dan weet ik genoeg ;) We doen beide pretecho's, alleen weet niemand in de omgeving dat we ze beide doen. Zodat we zelf de keuze hebben om te zeggen wat het is of om het geheim te houden.

Bloedprikken.... ik ben er gisteren een hele dag goed beroerd van geweest. Ik voelde me al licht na het prikken en dat werd verergerd door hoofdpijn die niet meer weg wilde gaan. Alles wat ik at of dronk kwam er weer terug uit. Gelukkig gisterenavond voor het slapen een kop thee en kaakjes wel binnen gehouden. Vanochtend nog niet echt lekker en eerst maar eens m'n suiker geprikt, handig om zo'n meetding in huis te hebben voor ML, bleek dat mijn suiker te laag was. Dus nu maar lekker aan de zoetigheid.

Honger... Bij mij valt het nog mee 's avonds, soms wel een keertje dat ik echt trek in iets heb. Maar meestal eet ik rond een uurtje of 8 nog een appeltje en daarna niks meer. Ik probeer er overdag ook niet aan toe te geven om iets extra's te pakken. Ik ben al te zwaar van mezelf en wil niet nog veel zwaarder gaan worden eigenlijk, tot nu toe ben ik 4,5 a 5 kilo afgevallen dus heb ik een beetje een marge ;)

9. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @fruitvliegje
    ja dat zou zeker leuk zijn, maar helemaal waar, dat de beeb gezond is is het allerbelangrijkste.
    Ik heb ook zin om te shoppen hoor, hihi :)

@zeeuwse
    Oh vervelend zeg :( heb nog geen bloed geprikt, doe ik maandags na de termijn echo. Want moet voor de combinatietest ook bloedprikken, dus doe dat mooi in 1x. Zei de vk ook ;)

pffffffff ineens enorme steek :(

10. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Ahhh wat lief die foto met kids in bed:)

Hier ook ontzettend veel trek smiddags en s'avonds met avond eten kan ik me echt wel schudden voor bepaalde dingen zoals rode pasta sauzen, ben ik normaal zooo dol op...blehhh.

Denk ook echt dat wij een meid krijgen... De eerste niet beroerd = jongen.
    Tweede beroerd = dochter en nu..... Flink beroerd...

Liefs...

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.273
    6.182
    113
    Fruitvliegje, bij mij zei het niets. 2 keer wekenlang gespuugd en een jongen en een meisje. Nu eigenlijk nergens last van, slechts 1 keer gespuugd.
    Maar het is allebei leuk, een klein kereltje omdat je nog geen jongetje hebt, maar een vierde meisje lijkt me ook juist heel bijzonder.

Ja ik zal echt moeten wachten met shoppen tot na de bevalling haha.

Bloedprikken: mijn vk zegt dat ik dat niet voor de 12 weken 'mag' doen? Ivm bepaalde antistoffen die voor die tijd niet zichtbaar zouden zijn? Nou ja overal is het beleid weer anders.

12. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    image.jpg

Vandaag een echo laten maken. Wel bij zo pret echo bureau had even gegoogled. Had de laatste paar dagen zulke stress bang dat het kindje geen kloppend hartje meer had enzo sliep er behoorlijk slecht van. Gelukkig was er gelijk een heel beweeglijk kindje te zien en het hartje klopte ook nog gewoon. En liep precies zo als zou moeten vergeleken met de echo van 6 weken. Nu dus 10.5 en de datum is dus 6 september 😃

13. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik kon ook al nu bloedprikken maar ga dat volgende week ergens doen!
    Ik ben nu misselijker dan bij zoonlief en meer pukkels.. Maar ach of het wat zegt.. Denk het niet.. Ik zou een meid enig vinden maar broertje voor mijn liefje net zo..
    Ik ben wel erg benieuwd..

14. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Super Stormpy 😊

We wachten het af, allebei is leuk! 😊
    Maar ben wel heel erg nieuwsgierig was ik bij mijn vorige zwangerschappen ook 😉
    Hopelijk weten we het 20 maart dan ga ik die zaterdag gelijk shoppen 😇

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik geloof niet dat kwaaltjes iets zeggen.. heb een j en een m... en voel me anders dan die andere 2 zwangerschappen (die ook van elkaar verschilden)... maar volgens mij zijn er niet meer dan 2 smaakjes ;):D

16. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Hai hai
    Ben blij dat ik niet en enige ben met vreetbuien op z'n tijd ...
    Ik denk soms ook dat het nu best wel eens een meid kan kan worden omdat ik zo anders zwanger ben !
    Best misselijk en moe!
    Dat had ik bij de eerste niet ' maar het is goed te doen zo hoor!
    Nog een paar weekjes wAchten en dan weten we het eindelijk

Ik heb trouwens zo'n angelsound om naar het hartje van de baby te luisteren!
    Bij m'n eerste hoorde ik het hartje pas heel laat. Maar aangezien m'n placenta nu niet aan de voorkant zit denk ik dat ik het nu al eerder hoor.
    Denken jullie soms ook al wat te voelen !?
    Ik weet datvhegcdigenlijk niet kan maar toch lijkt het alsof ik soms wat gerommel voel in m'n buik ! ( zullen m'n darmen wel zijn)
    Ik heb het vandaag trouwens aan iedereen verteld !
    Eerst op m'n werk ... Dat was wel grappig want m'n bazin kwam vandaag langs om de vakanties en vrije dagen te bespreken !
    Ze vertelde dat m'n collega( die op de dagen werkt dat ik er niet ben)
    Zwanger is . En meteen begon ze van ja dus ik wil aan jullie vragen of jullie dan ex .......
    Dus nog voor ze kon vragen of ik extra ga werken zei ik ho ; ik moet je even onderbreken ....
    Haha toen wist ze het al .
    Ben benieuwt hoe dit gaat aflopen nu wij niet voor elkaar in kunnen vallen!
    Maarja
    Ik heb het net ook maar meteen op Facebook gezet want ik kan het nu niet meer verborgen houden. Sommige hadden al zo'n vermoeden ( ik hoop omdat ik niks meer drink en niet omdat ik zo aangekomen ben)
    Hihi
    Is bij jullie nu iedereen al op de hoogte
    Zoo ik heb nu na alle berichtjes en aphes echt een lampje vinger van het typen en las ogen van het kijken naar m'n scherm !
    Dus ik ga lekker in bad en naar bed !
    Heerlijk vind ik het badderen de laatste weken !
    Nou iedereen een fijn weekend !

17. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Aaaaaaah!!! Ik heb van mijn vriend voor Valentijnsdag een Nintendo dsxl Majora's mask edition gekregen!!! (Game girl hier, misschien kennen jullie het van naam: Zelda spel. Vroeger op de nintendo64 geweest). Anyways hij heeft meerdere winkels gebeld en gemaild, limited edition en slecht leverbaar. Oftewel, hij had een jankende dame :D

Kind ging makkelijk slapen en vriend ging film kijken zodat ik heerlijk heb kunnen gamen. Kijk heel erg uit naar echo volgende week.

Oh ja en m'n vriend is zo onromantisch als wat en doet nooit aan Valentijn of iets dergelijks. Dus mega verassing.

18. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Goedemorgen dames,

Lekker geslapen?

Margjelinde, wat leuk!

Priscil, soms heb ik wel het gevoel dat ik al iets voel maar dan lees je overal dat het nog niet kan dus zal het me wel verbeelden 😊

Born2bemom, er zijn zo veel verschillende dingen haha bij mijn 3 dames was het ook wel verschillend maar niet zo anders als nu vandaar dat ik dacht zet het is op de site misschien herkent iemand mijn gevoel 😉😊

Het blijft zo spannend allemaal en uiteindelijk willen we gewoon heel graag een gezond kindje jongen of meisje maakt niet uit het gevoel van zwanger zijn ondanks de kwaaltjes is gewoon een wereldwonder 😍😆👍

Groetjes

19. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een toffe verrassing margjelinde! Zelf geen gamer maar vroeger speelde ik twee spellen: mario en zelda haha

Wij gaan vanavond lekker uiteten met zijn tweeën hier in het dorp. Hebben oppas geregeld.
    Gisteren Kai even bij mijn moeder gebracht en nog even snel Den Bosch ingegaan toen de kust nog veilig was. Was echt toe aan nieuwe/grotere bh's.
    En heb ook een super lief setje van Feetje gekocht!

Wij hebben het nu ook bijna iedereen verteld. Hebben het alleen nog niet op facebook gezet. Bij de eerste hebben we dat nooit gedaan. Nu wachten we tot we de combitest hebben gehad.

Vanmiddag met Kai even naar het kindercarnaval. Ben benieuwd wat hij er van vindt!

Nog meer meiden met leuke plannen vandaag? Carnaval/Valentijn?

20. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Whaaaa ben blij dat ik niet de enige ben... Voel soms rond mijn schaambeen een gekietel van binnen. Net of iemand mij aait aan de binnenkant van mijn buik. Dacht ook zullen wel darmen zijn maar nog nooit gehad. Bij de eerste voelde ik het rond 20 weken en bij made 16 weken. Dit zullen echt wel de darmen zijn want kan me haast niet voorstellen dat dit de kleine al is.

Angel sound hebben wij ook na gekeken maar ik weet niet of dit wat is voor mij. Op een aantal sites staat dat dit niet goed is voor de kleine als je dit elke dag zou doen ivm geluidsgolven. Zelfs op sites van verloskundige.
    En ik weet van mezelf als ik zo'n ding heb het liefst elke dag effe wil weten of het goed gaat daar binnen. Maar dit moet iedereen voor zich zelf weten hoor, als ik die dingen niet had gelezen had ik er al lang 1 gehad:):D:D:D

Liefs

Deel Deze Pagina