1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.183
    113
    Ja ik heb dat gevoel dus ook al gehad. Maar ga er nog niet vanuit dat het de baby is. (OK, ik dacht wel, zal het, zal het?) maar ja 11 weken is gewoon vroeg en zolang ik twijfel ga ik uit van darmen.

Vorige keren met 16,5 week en met 14,5 week. Dus wel al bijna. Hoop dat m'n placenta niet aan de voorkant ligt..:cool: konden ze nog niets van zeggen bij de termijnecho. En mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld (weet niet wanneer die naar voren komt eigenlijk?) dus als de placenta dan nu boven ligt kan ie alsnog naar voren gekanteld worden.

Vandaar dat ik denk ik ook gewoon meer dik word (taille verdwijnt) dan een mooie baby/darmenbuik heb in het begin. Kan nog gewoon m'n spijkerbroeken aan. En meestal schijnt het bij een derde toch wat sneller te komen? Nou merk er dus niks van.:(

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik ga meedoen aan 13 weken onderzoek tijdens de nekplooi meting , het is een soort van vervroegde 20 weken onderzoek. (die krijg ik ook gewoon omdat niet alles goed te zien is.)

Ben heel benieuwd wat er op dat kleine poppie te zien is zo vroeg en klein.

Meer dames die dit gaan doen?

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    De baby is nog lang niet krachtig genoeg om nu al te voelen (vertelde de vk) , wat niet wil zeggen dat ik het gevoel niet herken ;)
    Bij dochterlief voelde ik het met 14 weken en zoonlief met 15/16...

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net een goed gesprek gehad met mijn vriend.
    Hij begon heel serieus.. liep de hele week al met een vervelend gevoel... ik maakte me meteen zorgen.

Komt het hoge woord eruit.

Hij wilt geen combinatietest meer.
    Haha... we deden het stiekem toch al voor hem. Dus het maakte mij niet zoveel uit. Ben zelfs ook een beetje opgelucht.

Duss.. maandag even bellen om de afspraak af te zeggen.

5. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    @ monifique...

Wat goed dat jullie er samen zo uit kunnen komen toch....

Wij zitten te denken om een pretecho te laten doen rond de 17 e week.
    Onze oudste wil zoooo graag de baby een x zien... Hij wil er zelfs z'n spaarpot er voor leeg halen:):):):D

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Monifique; Ik snap die twijfel wel, goed dat jullie er samen zo uit komen. Ik twijfel zelf ook heel erg, meer omdat we het bij die andere 3 niet hebben laten doen. Denk dat ik m ook nog af ga zeggen en vrijdag laat staan als termijn echo of zo.

MamavanSeth; wat lief! Wij ook met 16,3 weken, blijft bijzonder :)

Jolien; dat is wel fijn, zo'n uitgebreide echo met 13 weken al!

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Over de angelsound; wij hebben hem wel en afgelopen woensdag ook al voor t eerst het hartje gehoord! We hebben de kids het in de dagen erna ook laten luisteren.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gisteren al een heel bericht getypt, maar dat zie ik niet meer staan, apart.
    Heb een tijdje niet kunnen inloggen, heel vreemd, gisteren met beheer gemaild en die hebben t meteen kunnen oplossen.

Vorige week nog controle gehad en alles was goed. Komende vrijdag nekplooimeting, maar ik twijfel. Heb t bij de andere 3 ook niet gedaan.

Voelen; tijdens het luisteren met de angelsound voel ik de baby heel goed, waarschijnlijk ook dat er dan meer druk op de bm staat. Bij de oudste voelde ik m met 14 weken, de tweede ook zo ongeveer en de derde met 12,5 week. Benieuwd wanneer ik deze echt ga voelen!

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    BH issues: Ik heb ze gevonden! Ben wat aan het rommelen in huis en de merken die ik zo fijn vind zijn 'Cake Lingerie' en 'Hot Milk' (maten zijn ook fijn daar, heb van de eerste 70G en de tweede 70F, niet zo gangbaar, maar zij verkopen ze dus). Het enige wat ik wat minder vind, is dat ze niet 'padded' zijn en die heb ik ook nog niet gevonden in die maten eerlijk gezegd.

10. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hier nog niks gevonden met de doppler... Kan natuurlijk nog te vroeg zijn.

Ben zo opgeblazen vandaag! Pfieuw!

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Zo ik gister, met mijn winterjas aan werd al gevraagd of ik zwanger was. Het is echt niet meer te verbergen en dat wil ik ook niet. Leef op een grote roze wolk.
    Gisteravond ook maar bekend gemaakt. Wel zo makkelijk :)

12. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ben al even niet meer geweest heb hier 2 zieken mannen. Vriend blijkt na al 5 dagen thuis te zitten een longontsteking te hebben, en zoontje oor-keel ontsteking en we vermoeden buikgriep ( veel vieze luiers).
    Was vrijdag zelfs even spannend want hij wilde helemaal niets had al sinds s,morgens heel vroeg niet meer gedronken, lag een slap in onze armen en had bij 41 graden. Dokter stelde antibiotica voor en paracetamol voor zn keel. Gelukkig deed de paracetamol genoeg dat hij een waterijsje wilde en iets opknapte anders hij waarschijnlijk opgenomen moeten worden.

Kunnen jullie je baarmoeder voelen als je ligt? ik kan hem voelen :).

morgen weer een echo heb er zin in :D!! dan gaan wij het kenbaar maken op facebook

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.183
    113
    Ja ik kan m ook voelen hij zit bij mij net onder m'n navel. Maar die van mij groeit eerst smal en naar boven om vervolgens later pas de breedte in te gaan. Gaf bij de eerste ook nog wel een vertekening van de zwangerschapsduur.
    Had gister al een harde buik vandaar dat ik mooi de rand kon voelen.:)

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.183
    113
    Zo dat is zeker een mooi buikje al jolien, ik ben jaloers :D

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Steffie: Dat is zeker vroeg, maar niet onmogelijk. Bij de eerste ook gehoord met 9 weken en 4 dagen, maar bij de anderen dus 'pas' met 10,5 week.

Jolien: mooi buikje!

Kleinmonster: Heel veel beterschap met de ziekenboeg thuis!
    Veel plezier morgen bij de echo!

Baarmoeder: Ik voelde hem heel vroeg al, met een week of 9, werd er toen gezegd dat t onmogelijk was... ja hoor :S

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    even een vlugge zwaai vanuit het efteling hotel! even de carnaval ontvluchten hihi

incognito kan zeker wel hoor zeker bij jullie een 4e kindje!

zag een mooie echo van stormpy! fijn!!

kleinmonster Beterschap!!

jolien heel mooi lekker mee pronken!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wonderbaby; Wat heerlijk, geniet ervan! Wij gaan het volgend jaar ook ontvluchten, hou er helemaal niet van en de kids gelukkig ook niet :D

Oh deze week de combinatietest, blij als ik ons hummeltje weer kan zien, ook al hoor ik nu elke dag het hartje. Zou het liefst zelf een echo apparaat thuis hebben, haha!

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    #1638 helma85, 16 feb 2015
    Laatst bewerkt: 16 feb 2015
    dit is mn buik van paar minuten geleden. 's Avonds is ie nog wat opgezetter!
    Zijn er dames met echo's of afspraken vandaag?

Mooie buik Jolien!!

Wonderbaby, veel plezier!

Bijgevoegde bestanden:

19. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    haha, k zie net dat k mn hemd binnenstebuiten draag:p

20. Margjelinde

Margjelinde Actief lid