@Jolien Je bent inmiddels ook alweer 12 weken onderweg, dus prima toch dat je het niet meer kunt/hoeft te verbergen Buikjes Helma en Jolien, wat een mooie buikjes al!! Bekend maken Woensdag heb ik eindelijk de termijn echo. Als dan alles goed is, ga ik donderdag mijn baas inlichten. Zondag gaan we naar mijn schoonouders en dan doen we zl een shirtje aan met 'psssssst, ik word grote broer' op de achterkant. Kijken hoe snel ze het zien. Na de 12 weken echo, nekplooimeting, als dan alles goed is, gaan we het vrienden enzo laten weten. Zo en toen was het weekend weer voorbij, deze week gelukkig maar 4 dagen werken. Het kan mij niet gauw genoeg woensdagmiddag zijn En vanmorgen wilde ik een spijkerbroek aandoen, die net uit de was kwam, kon ik hem gewoon niet dicht krijgen zo erg ben ik nog niet eens gegroeid, waarschijnlijk dei ik nu ook meer aan de zijkanten uit Gelukkig oude zwangerschapsbroeken gewassen, dus daar maar 1 van aangetrokken. Moet zeggen dat dat nu al best comfortabel zit, hahaha
Kleinmonster... beterschap met de ziekenboeg Helma... ik dacht al zoiets te zien toen ik de foto zag, je kan het altijd nog op de carnaval schuiven he. Buikjes... Mooie buikjes, ook hier is het niet meer te verbergen en dat hoef ik ook niet meer. Verteld... Wij hebben het donderdag en vrijdag verteld, voelt eigenlijk wel lekker dat iedereen het weet en we het niet meer hoeven te verzwijgen.
Ja!! Weer een mooie echo gehad vanmorgen. En het bekend gemaakt op facebook, had allerlei leuke ideeën maar zoontje dacht er anders over dus dit is uiteindelijk de foto geworden.
Wat leuk zeg klein monster ! Ik heb het afgelopen vrijdag op fb bekend gemaakt ! Toevallig ook zo. Het idee kwam alleen ineens in me op toen m'n zoontje z'n pyama al aan had ! Daar moeten jullie dus niet op letten hoor !
Whahaha helma.... Dacht al.... Geintje. Wat een mooie grote broers zeg! Trots met de echo foto.... Lief... Hier geprobeerd om te stoppen met de medicatie tegen zwangerschapmisselijkheid maar denk dat ik nog effetjes had moeten wachten.... Blehhh vanmorgen echt beroerd... Gelijk maar een tablet genomen. Was s'avonds echt kapot. Om half negen lag ik al te slapen op de bank, dacht dat het door de medicijnen kwam dus vandaar dat ik wou probereb om te stoppen. Nog effetjes volhouden. Liefs Es'
Mooie buikjes hoor! Hier begint hij ook al te groeien. Broeken passen nog wel maar comfortabel is anders... zal de positiekleding is van zolder halen deze week. Vind het echt wel sneller groeien bij de tweede! Ben echt een beetje in shock. Vorige keer duurde het vet lang voor je iets zag... wel super leuk hoor, maar hoop niet dat dit iets over de kilo's zegt.. hier vanochtend echt licht in mijn hoofd. Misschien ijzer te kort, lage bloedsuiker of bloeddruk? Morgen laat ik sowieso bloed prikken dus misschien laat ik ze ijzer even meenemen. Nog 1,5 dag werken en dan een weekje vakantie. Heerlijk!
Helma: Wauw, beste buik al! Vond die van mij al giga, maar je hebt altijd baas boven baas Brondy: Spannend hoor, woensdag en leuk dat jullie het vertellen nog in het vooruitzicht hebben. Knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Kleinmonster: Wat een mooie echo zeg! Wat leuk om het zo aan te kondigen Priscil: ook al zo leuk aangekondigd MamavanSeth: Waarom staat er onder je banner; 'strijkvlieseline? Vervelend dat de misselijkheid nog niet onder controle is, hier kwam dat ook pas met 16 weken bij de jongens, dus ik zou gewoon echt nog even doorgaan als ik jou was. Ik ben zelf ook zo vermoeid en heb nu geen medicijnen nodig, dus zal vast wel van het harde werken zijn daar binnen! Monifique: Kan vanalles zijn, dat lichte in je hoofd, kan ook gewoon door de zwangerschap komen. Mijn gyn zei ooit dat het bloed te snel naar beneden stroomt als je zwanger bent (naar je buik, placenta etc), even met je benen omhoog liggen wil nog wel eens helpen.
Geslacht: OK, ik ga zeggen wat ik denk... (misschien had ik het al gezegd). ALLES wijst hier op een meid, het is een exacte kopie van de zwangerschap van mijn dochter, ook de tijd van verwekken en eisprong scheelt nogal een aantal dagen en tóch denk ik, juist daarom, dat het jochie is We gaan het heel snel zien!
Haha InCognito Ik heb filmpjes gemaakt van toen we het mijn moeder vertelde, een filmpje waar we het m'n zusje vertelde en dag daarna m'n broertje. En gister bij balorig m'n Vl familie (ouders en broers) dmv dochter die een bord ophield met 'promotie Ik word grote zus '
Hoofd van m'n zusje als ze het realiseert. Haha Mochten mensen mij of m'n zusje herkennen: hou het nog even stil Wij zijn nog niet publiek uit de kast mbt zwangerschap
Wij hebben gisteren gelukkig ook weer een goede echo gehad! De uitgerekende datum is nu iets eerder. 09/09/2015 Volgende echo is 6 maart Voor de dames die van die shirtjes hebben met grote broer. Hebben jullie die in de winkel gekocht of besteld op internet en zoja, waar? Ik zag ze in de winkel maar die beginnen pas bij maat 86 en daar zit mijn 10 maanden oude zoon nog niet in.
Annelie; fijn dat je een goede echo had! Ik heb toen ik zwanger was van de tweede, bij Hema van dat papier gehaald dat je door de printer kunt laten gaan en daarna zelf op een rompertje gestreken. Is ook een idee.
@incognito Hihi, nou ik kan niet zo heel goed met mijn schoonmoeder en wil dus absoluut niet dat zij zich er mee gaat bemoeien mocht t mis gaan. Dus daarom zo lang gewacht. Maar mijn ouders en zusje wisten t al vrij snel, na de 1e echo. En mijn beste vriendinnen weten het, haha. Wilde op werk ook nog wachten, andere collega is ook zwanger en er zit 3 weken tussen dat zij net terug komt van verlof en ik op verlof ga vertellen Wat leuk om te zien zeg hoe iedereen het vertelt heeft. Leuke ideeen Ik heb ook wat leuks gezien op pinterest, heb t op mijn Fb nog niet voorbij zien komen, dus denk dat we dat doen. Dat met dat hema papier heb ik nu ook gedaan. Maar door de zwangerschapsdementie iets te lang gestreken en toen dus lichtelijk verbrand. Geen gat ofzo hoor. Het plaksel is alleen een beetje bruin geworden maar ga t shirt wel gewoon gebruiken, hij heeft t toch maar 1x aan, is voor mij mijn schoonouders.
Margjelinde....die reactie van je zus. Geweldig !!!!!! Ken jullie niet hoor btw. Jaaaaaa irritant hè. Wou mijn banner aanpassen, nou dat is dus niet gelukt. Telkens als ik het probeer te verwijderen staat ie er zo weer op + het woord strijkvlieseline..... Heel raar.... Jaaa tis me gelukt
@Mamavanseth: hier precies hetzelfde verhaal. Ook ik heb geprobeerd met de misselijkheidsmedicijnen te stoppen. Geen succes. Sterker nog, ik heb het idee dat ik nu op de piek zit qua misselijkheid. De medicijnen helpen goed, ik hoef niet over te geven als ik ze neem. Maar ik ben wel continu misselijk, ook overdag (eerst was het alleen s nachts). Bleh! Ik ga dus ook nog maar even door met die pillen. En ja, ik word er ook nog steeds suf en slaperig van. Maar wel een stuk minder als toen ik ermee begon (3 weken geleden). Neem jij ze overdag en 's nachts?