Fijn dat het bloeden gestopt is. Nu maar even heel rustig aan doen dan. Heb je dit ook bij de eerste zwangerschap gehad?
@Emesafene: dit kan het reactievermogen vertragen. Vooral als je het nog maar net gebruikt. Zal bij iedereen anders zijn of dat echt zo is denk ik. Ik heb er behoorlijk last van. Begint minder te worden, maar in het begin was ik de eerste uren van de dag (ik neem er alleen eentje voor de nacht) echt heel slaperig en suf. heb toen inderdaad ook geen auto gereden.
Ik heb wel gewoon auto gereden toen en ik denk niet dat er verschil zit in de doseringen. Ik lag toen met 8 weken al in het ziekenhuis omdat ik uitgedroogd was. Misschien zijn de regels aangescherpt. Hoe dan ook, ik hoop dat het je gaat helpen!
Haha, ik vraag me nu af of ik zo suf was van de uitdroging, of van de emesafene Ik weet me wel te herinneren dat ik compleet van de wereld was Maar ik moest toen per se zelf naar de huisarts toe, en dat was veel te ver weg, dus moest wel met de auto. Achteraf dan ook gewoon ongelooflijk idioot van die huisarts...
JackieSt: nee, niet gehad bij mn zoon. K zat me net ook te bedenken dat het misschien ook met hoesten te maken kan hebben en (sorry voor deze zin) iets te harde sex. T gaat nog steeds goed zolang k me rustig hou.
helma toch ben je naar 50 shades of grey geweest 😂 nu rustig aan doen he het zal daar vast vanaf komen.. banden heb ik ook veel last van van die steken! brondy hoe was t
Wat vervelend dat sommigen nog steeds zo misselijk zijn. Hopelijk wordt het ook voor jullie beter over een paar weekjes. Ik moet wel vaak kokhalzen en dan bijna overgeven maar dat gebeurd vervolgens niet. Dat is ook best wel vervelend omdat je dan eigenlijk al op het punt bent dat het op zou luchten als het er wel uit zou komen.
Wah ha ha goeie!!! Of helma naar fifty shades of grey is geweest.... @patries. De medicijnen werken vaak ook pas als je de tweede tablet hebt genomen, tenminste bij mij. En het staat Indd bij mij ook dat het je reactievermogen kan aantasten. Heb er zelf geen last van alleen s'avonds echt munt maar kan ook aan de hormonen liggen... Hier verder geen bijzonderheden..... Voel me nog steeds onzeker ondanks die mooie echo van vorige week. Nu moeten we wachten tot 3 maart voor de volgende afspraak. Al die miskramen hebben me toch onzeker gemaakt.
mamavanseth hier dus ook weer onzeker terwijl we vorige week een mooie echo hebben gehad.. hier komt t vooral doordat ik gewoon helemaal niet ziek ben ofzo en bij beide jongens wel ontzettend ziek. ook emesafene gebruikt en pas bij 20 weken weer een beetje fatsoenlijk kon eten.. ook 2 mk'en gehad maar vooral omdat t nu zo anders gaat allemaal
Goedemorgen Gister dus de echo gehad en de beeb is flink gegroeid. Zo zat ik bij 6+3 weken nog precies op termijn, zo ben ik nu 5 dagen vooruit gezet. Dus mijn uitgerekende datum mag even veranderd worden in de lijst: 9 september Miss domme vraag, maar kan het nu ook nog zijn dat ik alsnog terug gezet word?? Over 2 weken hebben wij de nekplooimeting en dan kijken ze denk ik ook wel naar de verdere groei toch? Hahah Helma Nou wou dat wij nog van die sexy sex hadden, maar dat is hier soms ver te zoeken moet zeggen dat dankzij het boek ik wel iets meer prikkels en zin gekregen heb, hahahah (ben nog steeds deel 1 aan het lezen dat wel, dus de film stel ik nog even uit.) @wonderbaby misschien krijgen jullie deze x een meisje, dat je daarom zo anders zwanger bent
Nou.... Hier ook even niet zoveel actie tussen de lakens.....Ben 's avonds zo verschrikkelijk moe! Had even het idee dat het beter werd (vorige week) maar deze week weer terug bij af. Hele dagen lamlendig.. Wat fijn dat er weer goede echo's waren!! Wij hebben de nekplooimeting van volgende week woensdag omgezet naar een normale controle bij de gyn. Dan zou dat geloof ik de laatste keer in het ziekenhuis zijn. Brondy!! Je bent flink vooruit gezet! Ik dacht zelf dat ze bij 12 weken voor de laatste keer een echo doen en dat die datum dan blijft staan..Of ze bij de nekplooimeting ook groei bekijken weet ik niet..
Nou reactie van de baas/manager was geweldig. Ik gooide doos gebakjes op het bureau en zei: ik kom leuk nieuws brengen. Ik kreeg gelijk een dikke knuffel en werd gezoen, super lief. Daarna kort besproken hoe het gaat en of ik nog risico cliënten heb. Ze vond het een hele leuke originele manier van vertellen, had ze nog niet eerder meegemaakt via deze weg ze ging het zelfs trots delen via de app. Nog meer mensen last van de arm van bloedprikken? Het is al een week geleden nog steeds dik en blauw. Heb dit nog nooit meegemaakt... Ik ga zaterdag naar de 50 tinten met vriendin, onze mannen zijn naar Berlin.
Super leuk zo'n reactie Jolien! Fijn als het zo op je werk wordt ontvangen. Hier ook een goede reactie. Zag er wel tegenop want in onze school is het al een jaar of 5 zwangeren die elkaar aflossen.. ik maakte er dus maar een grap van. "Geheel volgens traditie wissel ik de vorige af. Het kan natuurlijk niet dat er niemand zwanger is op onze school." Hij begreep het direct en kon er hard om lachen haha.
Vertellen werk Ik heb het vandaag ook vertelt, mijn baas reageerde ook positief hier wel dat er maar een week overlap zit tussen een andere collega en mij. Maarja dat gaat ook wel weer goed komen De rest van de collega's vertel ik het wel na de combinatietest. Heb nog geen bloed laten prikken, denk dat ik dat morgen ga doen. Even nog het formulier ophalen bij de vk voor de combinatietest.
Ik had dit bij de derde precies hetzelfde. Ook geen misselijkheid, voelde me niet eens zwanger, had niks geks en nu weer niet. De derde is een meid na 2 jongens, dus eigenlijk precies hetzelfde als bij jou. Wedden dat dit een meid is bij jou? Helma: Pas maar op Brondy: Nee, de termijnecho is juist om de termijn te bepalen, je wordt nu dus niet meer teruggezet Fijn dat alles goed was! Super dat de reactie zo leuk was! Zal zo de lijst even aanpassen voor je Jolien: Wat leuk van je baas zeg, super! Monifique: hahahah, geweldig
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje AnoniemMeisje18, ? jaar, ? kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje 11. september 12. september ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje 14. september ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Februari 18: Brondy (termijnecho), (echo vk) 20: Margjelinde (termijnecho), Patries2310 (termijnecho), InCognito (nekplooimeting) 24: Fruitvliegje (echo vk), SteffiekeVO (12 weken echo vk) 25: monifique (combinatietest) 26: Wonderbaby1 (vk), Faith2015 (termijnecho vk), rbnlin (nekplooimeting en termijnecho) InCognito (Lommel...) 27: Tientje34 (nekplooimeting), Patjuh (nekplooimeting) Maart 03: JackieSt (vk) 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk), zeeuwse (intake) 06: monifique (gyn), Annelie566 (echo) 09: priscil (vk), Tientje34 (vk), Born2beMom (3e echo vk) 11: Helma85 (vk) 12: Patries2310 (vk), JackieSt (geslachtsecho) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) 24: Patjuh (geslachtsecho) 27: Annelie (geslachtsecho), April 01: zeeuwse (echo) 17: helma85 (20wk echo) 18: Kleinmonster (20wk echo) 23: monifique (20wk echo) 28: zeeuwse (20 wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Oeh! Morgen nekplooitmeting! Vind het nu nog niet spannend, hoor elke dag het hartje, klopt super regelmatig, steeds zo tussen 168-171 slagen per minuut, dus dat t leeft, is wel duidelijk. Nu al 3 gezonde kids, dus probeer erop te vertrouwen dat deze ook geen afwijkingen heeft. *fingers crossed*
Wanneer heeft Liana eigenlijk voor het laatst gereageerd? Valt me op, sinds ik weer online kan, ze niet meer meegeschreven heeft? Hoop dat alles goed met je is meid!
Edit: Laatste keer dat ze online is geweest, is 10 februari geloof ik. Heb even een privé berichtje gestuurd, want maak me wel een beetje zorgen... Niks voor haar om zo lang niks te posten.