Mooie echo margjelinde! Van een afstand is het net een duim omhoog Dieonzekerheid is killing hè meiden.. Ik probeer niet erg te piekeren. Maar dat valt ook niet altijd mee. Straks als je het kindje kunt voelen wordt die onzekerheid weer minder.. Daarom is de doppler ook geen optie voor mij. Ik zou hem nemen voor wat meer zekerheid, maar je hebt nu nog niet de zekerheid dat je een hartje vindt. En tegen de tijd dat je hem vindt ga je het kindje al bijna voelen Succes meiden. Ik voel dat het goed komt met ons!
Ik heb vandaag zo een raar gevoel vanonder... Ik voel regelmatig trillingen in mijn baarmoeder. Zo raar :/ Kan het kindje toch nog niet zijn???
doppler wij hebben ook nog een angelsound liggen maar ik durf hem niet te gebruiken. Als oplossing voor onzekerheid zou ik sowieso geen doppler aanschaffen want het gebeurd ook vaak genoeg, zeker in het begin, dat je niks hoort en dan maak je je onterecht zorgen.
Daarom.. dat bedoelde ik ook. Geen idee steffieke. Ik zou zeggen dat het nog moet kan... maar je weet nooit. Iedereen is anders.
Mooie echo margjelinde! Super! Nou net afspraak bij de vk, kan ze het hartje niet vinden. :x Volgende week donderdag weer terug.
Ja niet leuk. Maar goed, het kan op deze termijn nog verstoppertje spelen, dus daar houd ik me maar aan vast. En dat deze gewoon nog eigenwijzer (echt, hoe kan het?) is dan z'n broer en zus.
ohh heerlijk net t hartje gevonden met angelsound. ik zocht te laag.. 180 slagen per minuut ongeveer! ben zo blij haha eppo heb je zelf geen angelsound? anders zelf even zoeken
Nee heb ik niet. Is ook wel prima, anders ben ik me alleen maar nog drukker aan het maken denk ik. ik heb nog steeds vertrouwen dat het goed zit.
ja dat zal t zeker!! maar anders kon je zelf wat beter zoeken.. wel fijn dat ze volgende week nog eens kijken he
Ja ze zei al, we kunnen je niet 4 weken in spanning laten zitten. Dus vandaar doen ze het even tussendoor. fijn hoor.
Wonderbaby: Ja, blijft gewoon spannend, telkens opnieuw! We zijn bij onze dochter ook met 13 weken in Lommel geweest, ze zegt het ook echt alleen als ze 100% zeker is, dus heb er wel vertrouwen in. Mijn gevoel zegt in alles een meisje, maar juist daarom pin ik me vast op een jongen Als zij (in Lommel) zegt dat het een meisje is, geloof ik haar dan ook echt meteen! Hahahaha Heb jij al een afspraak gemaakt? Monifique: wat heerlijk dat je even wat energie hebt! Meteen gebruik van maken Margjelinde: Wat leuk, zo'n zwaaiende foto he Fijn dat alles gewoon weer lekker goed was! JackieSt: Ellendig die onzekerheid he.... Ik snap je wel hoor, heb het zelf ook veel gehad. Steffie: Ach jij ook al meid, dikke knuffel! Geen idee wat je voelt, bij mijn jongste voelde ik haar al 1 dag voor de 12 weken. Nu nog niks, maar het is ook nog vroeg. Eppo: Dat méén je niet? En dan maken ze niet even een echo? Zo kunnen ze je toch niet naar huis sturen?
Wie weet hier iets van de NUB theorie af? De echoscopiste heeft vandaag al een voorzichtige voorspelling gedaan van het geslacht! Heb mooie foto's gekregen tijdens de nekplooimeting en de nekplooi zelf was maar 1.3, dus hartstikke mooi! Eerste hobbel is genomen Eerste is van het profiel, waar ook (als het goed is) de NUB op staat, tweede is een prachtig 'zwaaiend' armpje met handje, ben zo verliefd!
Wel een soort van fijn om te horen dat veel meiden deze weken nog behoorlijk onzeker zijn... Ik heb dat ook! Afgelopen maandag nog een kloppend hartje gezien maar toch weer bang dat t volgende week mis kan zijn. Wat een missed abortion/ miskraam toch met je kan doen he..!? Mooi om al die leuke echo's van jullie te zien en te kunnen lezen hoe jullie alles beleven. met niet actief met schrijven maar lees vaak even de verhalen door Steffieke ik had afgelopen dagen soms ook het idee dat ik iets voelde kriebelen / bladderen! Geen id of het het kindje is maar mn darmen sowieso niet! spannend! Fijn weekend allemaal
Wauw incognito, wat een mooie plaatjes! Ik weet de theorie van de nub, maar ben er zelf niet goed in, als ik af en toe in dat topic spiek dan denk ik vaak wat anders dan de rest zegt haha. Nee de echo's moet ik in een echocentrum doen, zij hebben zelf geen echo-apparaat helaas. Maar goed. Heb nog steeds vertrouwen hoor. Als ik donderdag ook niks hoor, ga ik wel vragen om een extra echo denk ik. Maar weet niet wat hun beleid hierin is. En nog een domper.. In het ziekenhuis waar ik in ga bevallen hebben ze geen bad. dat is toch wel mijn manier om goed door de bevalling heen te komen dus dat wordt nog wat. Ff kijken wat ik ga doen. Ik hoop stiekem dat ik spontaan begin en dan houd ik net zo lang m'n mond zodat ik thuis kan bevallen haha. Niet tegen vriend zeggen