Hallo allemaal, Hoe is het hier? Onze dochter voelt zich al iets beter dus heb nu gelukkig weer tijd om te reageren en niet alleen af en toe te lezen ... Hoe is het verder hier? InCognito, wat een super echo foto met dat handje! Een NUB expert ben ik niet maar denk een meisje?? Eppo, wat een domper dat ze het hartje niet konden vinden, volgende keer gewoon een mooi kloppend hartje En wat vervelend dat ze geen bad hebben... Steffie wat een mooi buikje al!! Groetjes
Eppo: wat balen zeg! Erg jammer. Toch, als ik je vk was, had ik je dan even doorgestuurd (is misschien maar goed dat ik geen vk ben ) Ja, ben ook erg blij met de plaatjes, heb er een stuk of 5 meegekregen vandaag! Móet je in het ziekenhuis bevallen, of is dat vooral de wens van je vriend? Ik heb 1 thuisbevalling mogen meemaken en vond het de fijnste bevalling tot nu toe. Mag nu helaas nooit meer thuis bevallen. Steffie: Ook al een mooi buikje! Mamitica: Als je op bijv. mijn banner klikt, kom je op de pagina waar je de banner kan maken, dan krijg je een bbcode en die kopieer je in je handtekening hier op de site. Fruitvliegje: Gelukkig is je dochter aan de beterende hand! Grappig, leuk dat je het zegt, dat dacht de echoscopiste dus ook en ik denk het nu zelf ook. Maar ik denk al heel lang dat het een meid is en juist daarom denk ik weer dat t een jongen is... volg je me nog?
Ohw wat een domper zeg.... Was volgens mij helemaal in de stress geraakt. Fijn dat je volgende week wel terrecht kan. Banner kun je maken via startpagina. Staat boven aan banner. Tip kijk effe op you tube hoe je je banner er op krijgt. Hier ook nagelbijten.... Ene moment voel ik me totaal niet zwanger en zit ik volledig in de stress, ander moment gaat het wel weer goed. Ik moet ook nog tot 3 maart wachten:x Fijn weekend
incognito ik denk ook een meisje.. nog een weekje geduld ongeveer wel hele mooie foto's!! mamavanseth rot he zo onzeker.. ik ben zo blij dat ik t hartje gevonden heb voelen: ik heb dus ook steeds t gevoel dat ik t kindje al voel.. heel zacht maar totaal anders dan me darmen, die gaan tekeer alsof er een hele volksverhuizing gaande is dan maar dit is steeds zo'n beetje op dezelfde plek en ook op de plek waar ik t hartje gevonden had. we zullen t zien zal wel steeds duidelijker worden dan incignito dat gevoel wat jij hebt qua geslacht heb ik ook om dezelfde reden haha gek he
Wonderbaby; Grappig! Dus je begrijpt me wel.... Vrouwen ook met hun rare hormonster kronkels Wat leuk dat jij ook een meisje denkt! Spannuuuuuund! Voelen: Heel af en toe denk ik van wel, maar ik twijfel nog zo, dat ik t niet geloof....
Incognito, hihi ik volg je met gemak haha! Hier ook zo een dubbel/dwars gevoel dus ben benieuwd 😉 dit plaatje had ik gevonden op internet 😊 wel leuk dat ze een uitspraak er over wilde doen! Mamavanseth, heb je al gebeld of je eerder mag? Je kan het altijd vragen 👍 Wonderbare, wat gaaf dat je het hartje heb gehoord met de angelsound!
Fruitvliegje, ja, als ik dat zo zie, dan denk ik ook zéker een meisje! Maar goed.... ik ga nog niks roze verven hier Jij verwacht nu ook de vierde he? Wat heb je nu al? Hier 2 jochies en een meid.
Wij hebben al 3 dames dus gaan we er eigenlijk een beetje van uit dat dit weer een klein dametje gaat worden 😊 Ondanks dat deze zwangerschap wel heel anders is dan mijn andere... We moeten nog even geduld hebben maar pff wat is dat moeilijk zeg
nou ik dacht eigenlijk vanaf t begin een jongen maar omdat t allemaal zo anders is dan bij de andere 2 zou ik zeggen t moet haast wel een meisje zijn maar daardoor denk ik dan we een jongen krijgen hahaha
Fruitvliegje; hoe leik zou het dan zijn als t nu een jongetje wordt? Wij zijn thuis ook met 3 meiden en 1 jongen Ja, ik zou t heel erg perfect vinden, 2 jongens en 2 meiden! Wonderbaby; dan zal t wel zo zijn toch? Maar snap je maar al te goed dat je je hoop er niet al teveel op vestigt
Hier ook dezelfde gedachtenkronkel. Het voelt allemaal heel anders dan bij Kai. Daarom denk ik een meisje, maar vervolgens juist een jongen.. omdat je lichaam je altijd voor de gek houdt. Daarbij dacht ik vorige keer in het begin ook echt een meisje, maar naar het einde toe wist ik zeker dat het een jongen zou worden. Incognito ik zou bij jouw echo ook zeggen een meid. Maar dit soort theorieën zijn ook een soort gok natuurlijk. Maar wel heel leuk om allemaal te vergelijken. Er zijn nog meer van dit soort theorieën geloof ik.
Trouwens nog even over die vk zonder echo apparaat. Is dat niet raar? Als een bakker zonder oven, die het brood gaat bakken bij de buurvrouw?
onze vk heeft ook geen eigen apparaat. wel tegenover bij de gynaecoloog maar kun je niet zomaar tussen ja ik wist in t begin echt zeker een jongen maar nu ben ik niet meer zo zeker haha Nog ff geduld
VK zonder echo apparaat; dat hoor je wel vaker. Toch vind ik het, in deze tijd een beetje gek eigenlijk. Mijn moeder had vanaf haar derde kind (wordt bijna 26 nu) al een vk mét echo apparatuur....
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje AnoniemMeisje18, ? jaar, ? kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje 11. september 12. september ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje 14. september ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Februari 18: Brondy (termijnecho), (echo vk) 20: Margjelinde (termijnecho), Patries2310 (termijnecho), InCognito (nekplooimeting) 24: Fruitvliegje (echo vk), SteffiekeVO (12 weken echo vk) 25: monifique (combinatietest) 26: Wonderbaby1 (vk), Faith2015 (termijnecho vk), rbnlin (nekplooimeting en termijnecho) InCognito (Lommel...) 27: Tientje34 (nekplooimeting), Patjuh (nekplooimeting) Maart 03: JackieSt (vk) 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk), zeeuwse (intake) 06: monifique (gyn), Annelie566 (echo) 09: priscil (vk), Tientje34 (vk), Born2beMom (3e echo vk) 11: Helma85 (vk) 12: Patries2310 (vk), JackieSt (geslachtsecho) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) 24: Patjuh (geslachtsecho) 27: Annelie (geslachtsecho), April 01: zeeuwse (echo) 17: helma85 (20wk echo) 18: Kleinmonster (20wk echo) 23: monifique (20wk echo) 28: zeeuwse (20 wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Je hebt ook de ramzi theorie. Die kijkt naar de locatie van de placenta. En er bestaat ook zoiets als de skull theorie. Misschien kun je die er ook nog op los laten.