oeehh incognito volgende week donderdag!! skull geloof ik geen snars van! vriendin had echo echt zo precies meisjes skull maar t is een jongen kwam ze daarna achter.. nub klopt wel maar dan wel door een professional beoordeeld. veel mensen zeggen maar wat en daardoor lijkt ie niet te kloppen
even 2 vraagjes, misschien dat jullie daar antwoorden op hebben. Mn man gaat binnenkort de trap verven. De verf is op waterbasis, mag dat tijdens zwangerschap? K voel mn baarmoeder enkel wanneer ik sta en niet lig, is dat raar?
op waterbasis mag idd! eehmm weet niet of dat raar is.. ligt ie nog wat gekanteld ofzo? misschien volgende x vk vragen
Met verf wel goed luchten. op waterbasis is verf geen probleem. Ik had het afgelopen bezoek aan de vk gevraagd, die geloof ik erg strikt is. Wil graag naar de sauna maar ze raad het echt af . Over 2 maand wordt mijn huis opgeleverd, mag ook aan de schilder
Hier denken we nog steeds een meisje. Schiet mij maar lek als ze zeggen een jongen..... (Zouden we ook super blij mee zijn hoor) maar tis zo'n gevoel. Ik kan mijn baarmoeder ook niet echt voelen terwijl ik echt vrij dun ben afgezien van het mooie kleine bolletje onder mijn navel. Mijn buik is echt vanaf het schaambeen tot aan navel 1 opgevulde ballon. Kon het met de andere ook nooit voelen. Liefs
Ik heb bij mijn eerste ook gewoon de babykamer geschilderd. Geen probleem, wel op waterbasis inderdaad. InCognito: ik denk aan de nu te zien ook een meisje. Bij een jongetje steekt ie meer omhoog. Spannend! Zou wel heel leuk zijn 2 jongens en 2 meisjes. Wij houden het waarschijnlijk bij 2 kindjes en ik zou daarom een jongetje en meisje ook wel leuk vinden. Al lijkt het mij voor mijn dochter ook wel erg leuk om een zusje erbij te krijgen. Nog een kleine 3 week wachten en dan weten we het.
Door het gespeculeer zou ik ook bijna willen weten wat het wordt! Maar bij ons blijft het toch een verrassing tot het einde! Wie wilt het hier nog meer niet weten?
ik wil t wel graag weten.. maakt me echt helemaal niks uit wat t is alleen dan kan ik wel lekker gericht shoppen en is t ook meteen stuk echter.. het is dan echt onze zoon of onze dochter. voor de kindjes ook makkelijker
Ik begrijp de beweegreden ook om het wel te weten Hoor. Dat is het niet. Wij moesten bij de vorige, en ik denk nu weer, heeeeel vaak uitleggen waarom we het niet wilden weten. Ben gewoon benieuwd wie het nog meer niet willen weten En net als wij voor de verrassing gaan.
Vind het knap als je het niet wilt weten. Ben ik veel te nieuwsgierig voor Voor de lijst: ik mag van 12 sept naar 10 sept. Ben 2 dagen vooruit gezet. En vk mag ik weer heen op 13/3.
Ik maak me een soort van bezorgd dat ik nog niet echt veel buik heb voor mijn termijn en voor een tweede zwangerschap. Meer die dat hebben of is dit niet heel gek. De rand van mijn baarmoeder voel ik ook niet maar ik duw misschien niet hard genoeg. Pffff, hoop dat jullie me kunnen geruststellen.
Straks spoedecho ivm bloedverlies en bandgevoel in mn onderbuik. Heb ook het gevoel dat ik ongesteld word. Ben bang en emotioneel, mn man is weg. Gelukkig gaat mn beste vriendin mee.
K denk zelf dat het goed is omdat we 2 goede echo's gehad hebben, maar ben zo super onzeker! Had dit niet bij mn zoon. Over een uur moet k er zijn.
Oohw wat schrikken zeg helma. Zal vast wel goed zijn maar snap je ongerustheid hoor. Had je van de week ook al bloedverlies of niet? Dikke knuffel hoor.
Sterke Helma! Kan me je zorgen helemaal indenken.. ik duim voor je! Ik denk dat je je geen zorgen moet maken rbnlin. Hier wel een buikje maar voel ook geen bm. Ieder lijf is anders en zeker iedere baarmoeder reageert anders..
het is ook puur alleen een uitleg waarom wij t wel willen weten. Het lijkt me ook heel bijzonder om t niet te weten
Terug van vk, alles goed met de kleine! Volop in beweging, dit deed hij bij vorige echo's niet. Lag braaf stil steeds. De bloedingen komen waarschijnlijk door een gevoelige baarmoeder en mn placenta ligt voor de baarmoedermond. Ik kan deze bloedingen houden tot week 16 of mn hele zwangerschap. Mag alles doen, alleen niet te zwaar tillen en te harde sex. Ze vroeg ook aan me of ik het zie zitten om as dinsdag echo's te laten maken door een studente. Ik zei natuurlijk gelijk JA!!! Oh meiden, wat voel ik me opgelucht!!!