1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wouwww gelukkig helma!!! Zat al telkens te kijken of er nieuws van je was.
    En wat een geluk dat je dinsdag weer mag :)
    Helemaal niet jaloers hoor :)

2. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Incognito, ik ben met allebei blij maar op dit moment erg nieuwsgierig kan amper wachten! Hihi! 😉

Fijn dat alles goed is helma!👍😊

3. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Probeer je er niet te druk om te maken meid, hier mijn 5de zwangerschap en de eerste waarbij mijn buik harder aan het groeien is.
    Bij onze 3de dochter zag en voelde je pas een buikje bij 17 weken 😊

4. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Hier vanacht gedroomd dat we hoorde dat het een jongen zou worden...
    Heel raar werd ik wakker...
    Maar of dat wat zegt weet ik niet 🍼

Vrijdag naar de negenmaandenbeurs, ben dan 11 weken en e
    6 dagen net nog even een afspraak gemaakt voor een kleine echo op de beurs gewoon omdat ik graag wil weten hoe het gaat daarbinnen 😊😉

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    heel fijn helma gelukkig maar.. placenta prevea of hoe ze t ook noemen zou ik wel mee opletten je kunt flinke bloedingen enzo krijgen dus tillen echt serieus nemen zeg maar..

fruitvliegje leuk ik wil ook zo graag maar vriendin is 4 april uitgeteld en al nie meer zo mobiel anders konden we samen gaan

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn helma! Kun je weer opgelucht het weekend in!

Ik ga donderdag naar de beurs. Heel veel zin in. Moet woensdag eerst nog naar de gyn dus dat is eigenlijk wel heel fijn. Ben donderdag dan 13 weken! Leuk leuk.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Fijn helma, wat een opluchting!

Ja hier monifique, nog een verrassingsei:D

En ik ben het ook niet gewend hoor, een vk zonder echoapparaat, maar ja. Gelukkig ben ik vrij nuchter en ben ik niet zo snel in paniek. Wel onzeker ;) maar tot donderdag wachten is niet zo'n probleem.

Ik mag in principe thuis bevallen, maar vriend heeft liever ziekenhuis en de vorige 2 keer ben ik niet spontaan begonnen dus ingeleid. Dus de kans dat het weer een ziekenhuisbevalling wordt is gewoon groot.
    Ik ga wel kijken of we niet toevallig in een ander ziekenhuis terecht kunnen. Gelukkig hebben we nog even. :)

9 maandenbeurs , niet aan mij besteed haha. Wat een verschrikking. Maar als je het wel leuk vind, veel plezier gewenst!!:D

8. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    Ahh wat jammer... kan/wil niemand anders mee?
    Ik ga met mijn moeder (gezellig slachtoffer dacht ik, heb haar gelukkig weten over ter halen)

Monifique, dat is idd wel fijn lijkt we nog even langs de gyn, 13 weken al weer de tijd gaat best snel!

Dank je Eppo, hoop dat het leuk wordt ben er nog nooit geweest 😉

9. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Dank je wel allemaal, het is idd waarschijnlijk placenta praevia

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phoe helma.. Dat was ff spannend.. Ik ken het gevoel helaas..
    Ik heb van mn vk niet gehoord waar mijn placenta ligt.. Misschien ook wel laag.

Hier al wel een buik.. Maaaar geen zwangerschapsbuik denk ik.. Lijkt wel of buik sneller opzet en vet vast houdt.. Ik voel baarmoeder ook nog niet..

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Helma; ligt je placenta nu al voor je bmm? Ik had dit bij mijn dochter ook, placenta praevia totalis. Ook bloedingen tot 16 weken en daarna vanaf 28 weken. Als je meer wil weten, wil ik je er wel over vertellen.

Gelukkig is alles goed met je kleintje, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik reageer straks even uitgebreid, lig gevloerd in bad. Had zo gehoopt dat mijn bekken me dit keer met rust zou laten, maar lig bijna te spugen van de pijn.

13. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Ook wij willen niet weten wat het wordt. Wachten gewoon in spanning af.
    Als het maar gezond is dat is het aller belangrijkste!

Tjee Helma dat is schrikken geweest, fijn dat je snel terecht kon en alles goed is!

Wij hebben de uitslag binnen en alles is helemaal goed.
    Kans van 1 op 5000 voor alle 3 de geteste chromosomen.
    Gaan het nu gewoon lekker vertellen en bekend maken :)

Gisteren nog even bij de huisarts geweest, steeds een rotgevoel in mijn been. Een zenuw bekneld, dat gevoel herken ik wel.
    Huisarts geeft aan dat ik last heb van meralgia-paraesthetica.
    Gaat niet over en kan alleen maar erger worden, nu maar hopen dat het meevalt al heb ik nu af en toe een best brandend/prikkelend been.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Wat naar incognito. Heb je daar dan de hele zwangerschap last van, of is het als je te veel gedaan hebt?

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Fijn nieuws didi, kan me voorstellen dat het een geruststelling is die uitslag.
    Alleen vervelend van die beenklachten.

Ik voel me bijna schuldig dat ik alleen maar 'moe' ben als ik hierzo alle klachten lees.
    Ik hoop dat de klachten voor iedereen snel minder zullen worden.

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    didi fijn een goeie uitslag! alleen wel wat minder van je been hopelijk is t snel over

eppo dat heb ik ook haha maar ben vorige 2 x suuuper ziek geweest dus ik ken t ;) jij ook toch?

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de mooie uitslag didi!

Wat balen incognito... rustig aan vandaag!

Hier ook gevloerd, maar gewoon door de griep ofzo denk ik. Overal pijn in mijn lijf, snip verkouden, hoofdpijn...

Geniet van het gevoel Eppo! Kan ook zo ineens weer over zijn.

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Ja de vorige 2 keren was 6x per dag overgeven geen uitzondering. :cool:
    Dus nu wel fijn, maar was er de eerste weken wel onzeker door.
    Maar ik geniet er zeker van! :D

Merk wel dat dit m'n derde zwangerschap is hoor en dat ik na een dag druk zijn echt wel even teruggefloten wordt door mijn rug. Maar ja dat is dan de volgende dag weer weg. Dat is wel te overzien dan.

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ik ga binnenkort even de foto voor je opzoeken van mij met 32 weken zwangerschap van de jongste en dan een van nu ;) Dan weet ik zeker dat jij je geen zorgen meer maakt! Bij onze dochter lag mijn bm lang naar achter gekanteld en ze was wel wat klein, maar in het begin nog helemaal niet. Ik was blij toen er met 28 weken voor de 'vreemden' wat zichtbaar begon te worden.
    De fotoshoot van 32 hebben we nog moeten knutselen (buik uitduwen, man die mijn buik omhoog duwde etc) om een beetje een buikje zichtbaar te maken.

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Fruitvliegje: Is het voor jou niet mogelijk om ook naar Lommel te rijden? Wij gaan donderdag en ze had het bij onze dochter ook goed met 13 weken :D
    En hier zijn de dromen altijd voorspellend geweest, dus wie weet? Spannend!

Hoe kun je die afspraak op de beurs maken voor die echo?
    Ik ga ook vrijdag, samen met mijn moeder :)

Didi: Wat heerlijk dat alles goed is!
    Ellendig van je been zeg. Hopelijk verergert het niet....

Eppo: Het begon bij de oudste al met 6 weken, toen had ik er nog nooit van gehoord, zat toen met 20 weken in de rolstoel. Bij de tweede ging het iets beter, maar ook enorm veel pijn. Toen drie behandelingen op de pijnpoli gehad precies toen ik zwanger werd van de derde, die zwangerschap ging iets beter, maar nog niet geheel pijnloos. Nu ging het wel redelijk, maar gisteren heel lang moeten werken en dat was dus funest. Het zakt alweer wat af nu gelukkig.

En niet schuldig voelen he, lekker van genieten!

Monifique: Ai, heel veel beterschap meid!

Deel Deze Pagina