1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    lijkt wel een kopie van de echo van onze jongste dochter met dit termijn :D
    denk echt een meisje wat leuk!!

2. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Net weer terug !!! Gelukkig een perfecte uitslag !
    Helaas wou of kon de echoscopiste niks zeggen over het geslacht ...
    Dus ik ben benieuwd wat jullie denken.
    Maar het belangrijkste is natuurlijk de goede uitslag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      2
  3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Fruitvliegje; ik snap je maar al te goed, ik ben net zo nieuwsgierig, ook al heb ik allebei de soorten al!
    Ben benieuwd vrijdag!
    Misschien komen we elkaar wel tegen zonder het te weten ;)

Priscil; ik denk een meisje :)

4. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje

Super dat alles goed is! en ik denk een meisje ;)

5. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    zou best kunnen ja haha ;)
    best wel grappig als je daar aan denkt, we kennen elkaar een beetje via het forum, maar in persoon niet :)

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Priscil: ik denk ook een meisje. Zou wel heel leuk zijn een jongen en een meisje. :)

Over 2 weken weten wij ook wat het wordt. Spannend! Ik merk dat ik steeds uitga van een jongetje. Moet mezelf nu ook een beetje terug gaan fluiten anders ben ik straks misschien wel een beetje teleurgesteld als het toch een meisje blijkt te zijn. Terwijl ik mezelf echt als een meidenmoeder zie en en eerst juist hoopte op een zusje voor m'n dochter. Ik hoop trouwens niet dat ik iemand voor z'n schenen schop. Het belangrijkste is dat het gezond is en ben met beide blij. Maar ik ben wel blij dat wij het straks alvast weten zodat ik aan het idee van een broertje of zusje kan wennen.

Vandaag voor het eerst m'n zwangerschapsbroek weer aangetrokken. Wat zit dat heerlijk zeg! Geen vervelende knoop die in m'n buik drukt! :)

Fijne dag allemaal!

7. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Bedankt allemaal voor de reacties !!!
    Ik ben zeer benieuwd over 3 weken weten we wat het wordt maar toch leuk om te horen wat jullie denken
    M'n uitgerekende datum is trouwens vastgezet op 7 september !

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Fruitvliegje; inderdaad apart als je er zo over nadenkt!

Jackie; ik snap je helemaal. Ik durf t bijna niet toete geven, maar vond t bij mijn tweede echt vreselijk dat hij geen dochter was. Heb er echt van moeten huilen en dat heeft zeker 2 dagen geduurd. En tot aan zijn geboorte heb ik gehoopt dat ze het fout hadden. Toen hij geboren was, was ik meteen helemaal verliefd en nu zou ik het nooit meer anders gezien willen hebben. Ik hond dat je best open mag zijn over een geslachtsvoorkeur. Natuurlijk, je mag blij zijn dat je zwanger bent, je moet blij zijn dat je kindje gezond is, maar ik vind dat een voorkeur ook best mag. Als je maar van je kindje houdt, ongeacht of t een jongen of een meisje is.

9. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk eerlijk van jullie! Ik hoop stiekem natuurlijk op een meisje... Vandaar dat wij het geslacht weer niet willen weten dit keer. Mijn man is bang dat hij teleurgesteld is als het een jongen is. Daarom wilt met name hij het pas op moment supreme weten. Hij denkt dat het hem in de euforie dan allemaal geen bal meer uitmaakt.
    Ik wilde het sowieso niet weten omdat ik de verrassing te leuk vindt, maar begrijp deze opvatting van mijn man wel. Beide hopen we stiekem een meisje, maar idd... gezondheid e.d. is net zo belangrijk. Maar een stiekeme voorkeur is hier zekerweten ook!

Vanochtend de laatste afspraak bij de gyn gehad. Prachtige echo. Kindje lag lekker te duimen en zwaaien met de armpjes. De beentjes mooi in de Budda houding :D

Morgen naar de negenmaandenbeurs! Heeeeeeeeeeeeeerlijk lekker babytutten! Door deze eerste mooie duidelijke echo ben ik vandaag echt even in euforische staat. Whiieeehooeee! ZWANGEEEERRRRRRR!!!

Bijgevoegde bestanden:

10. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden bij de eerste ook een heel sterk gevoel dat het een meisje was. Nergens op gebaseerd, puur gevoel. En misschien een hele lichte voorkeur. Toen we bij de 20-weken echo hoorden dat het een jongetje was moesten we, en vooral ik, hier erg aan wennen. Een jongetje? Zou ik wel een leuke jongensmama zijn? Ik ben zelf echt meisjes-achtig. Een paar weken later realiseerde ik me het ineens: ik krijg een zoon! Hoe stoer! En wat is het leuk om een zoon te hebben. Een verschrikkelijk stoer, ondeugend en met name lief mannetje. Die gek is op zijn mama en haar het liefst de hele dag knuffelt. En wat zouden we nu wensen voor dit tweede kindje? het maakt ons echt helemaal niks uit. Een meisje, ik zou het geweldig vinden. Twee jongens in ons gezin, ook geweldig. Stel dat we zouden mogen kiezen, dan zouden we het niet doen. We zouden het echt niet weten!

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Monifique: Het is echt ook wel een héle mooie echo! Wat fijn dat alles goed is :)
    En ja, die reden van je man kan ik me heel goed voorstellen. Mijn man interesseerde het geen bal, mij wel, ik heb altijd een dochter willen hebben. Die hebben we nu al, dus nu maakt het mij echt niet meer uit.
    Veel plezier morgen!

Tientje: Hahaha, leuk dat je niet eens meer wil kiezen ;) Uit ervaring kan ik zeggen dat het voor de jongens, als ze goed met elkaar kúnnen opschieten (want dat is geen garantie natuurlijk), heel leuk is als ze met zijn tweeën zijn.

12. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    monifique, wat een mooie echo!

wij hebben al 3 meisjes maar omdat deze zwangerschap zo anders is en ik vorige week droomde dat we te horen kregen dat het een jongen zou worden is mijn gedachte een beetje in de war, vanaf het begin heb ik gezegd tegen de familie en vrienden het wordt vast weer een meiske wij kunnen alleen meisjes maken haha!
    maar nu lees ik weer overal dat symptomen niet zo heel veel zeggen dus we wachten het af, als de kleine maar gezond is, de vorige 3x dacht ik een jongen en heb 3 dames :D

voor de gene die het niet willen weten, respect, echt, wij kunnen niet zo lang wachten

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    fruitvliegje anders leg eens een kussentje onder je billen zo vind ik t hartje wel en zonder niet!

pricil mooie echo meid en het is een echte meisjesnub!!

monifique ook een mooie echo!

voorkeur had ik ook heel erg bij de 2e maar nu heb ik totaal geen voorkeur sta er zo rustig in dus das erg fijn ik vind alles goed!

Heb vandaag gewerkt en t is net of ik een marathon had gelopen na een half uur pff maar nu gelukkig lekker thuis op de bank

14. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog iets minder dan twee weken wachten en dan hopen we het geslacht te kunnen zien :D
    Spannend allemaal hè!
    Als we het weten kan ik eindelijk doelgericht shoppen... vind dat er weinig/geen leuke unisex spullen zijn.. omdat ik grijs toch ook wel erg jongensachtig vind en dat bruin juist weer meisjesachtig...

Qua kilo's is er zelfs een beetje af nadat het in het begin eraan vloog!! Nu +3 kilo... Hoop dat het voorlopig zo blijft .. ik val over het algemeen namelijk niet zo makkelijk af... (ben veeeeel te veel een lekkerbek )

15. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hier niks te zien van de NUB...
    Jammer maarja, binnen 4 weekjes weten we het misschien :)

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    incognito morgen weten jullie t zeer waarschijnlijk woehoe spannend he!!
    wij weten t woensdagavond dus nu nog een week geduld hopelijk vliegt die voorbij haha

vriendin stuurde dat ze gekleurde dr brown flesjes hebben! helemaal roze of helemaal blauw. zo leuk ik heb deze bij allebei gebruikt vond ze heel fijn!

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt wonderbaby! Zag ze vandaag bij Etos. Heeeeel fijne fles!

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    We hopen ook dat we over 2 weken het geslacht weten, anders met 20 weken echo. Mn gevoel zegt jongetje, maar hoop zelf beetje op meisje.

Vandaag post gehad van mn werk dat mn verlof ingaat op 6 augustus. Best lekker zn brief!!

Hier voel ik de kleine steeds vaker beetje kriebelen als k rustig op bank zit.
    Verder voel ik me goed, beetje moe. Gelukkig sinds gisteren geen bloedverlies meer!

19. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Fijn zeg helma dat je geen bloedverlies meer hebt ..
    Ga jij morgen al voor de geslachtsbepaling incognito gaaf zeg ik ben jaloers!!
    Ik heb al wat echo centrums hier in de buurt gebeld of ze vrijdag of zaterdag avond een plekkie voor me hebben maar helaas

20. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Ooohhwww wat een mooie echo's komen er weer voorbij. Leuk hoor !!!

Helma fijn dat je geen bloed meer verliest.

Ik moet nog effe zes dagen wachten voordat we het hartje mogen horen.
    Spannend.

Liefs

Deel Deze Pagina