Leuk! De oudsten zullen het wel heel bewust mee maken nu allemaal. Wij hebben onze dochter ook meegenomen naar de termijnecho maar zij is nog maar 15 maanden dus krijgt er niks van mee.
Spannend incognito! Veel plezier vanavond! Wonderbaby, ja klopt, en ik heb vandaag een heel mooi hartje horen kloppen gelukkig dus alles goed, en is ie gewoon lekker eigenwijs onderin gaan liggen de vorige keer.
spannend!!! 2 jongens en een meisje heeft ze al dan zou een meisje wel een gaaf kwartet maken natuurlijk, ben heel benieuwd stuiter zo wat met je mee haha
Oehh spannend vanavond. Ben benieuwd hoor wat jullie vierde wordt. Wij nemen onze kids met zestien weken ook mee voor een pretecho om te kijken en te horen wat het wordt, ze zijn 8 en 5 dus ze maken het heel bewust mee. Ze zijn nu met namen bezig. Heel erg grappig om te horen wat voor ideetjes ze hebben. Liefs
leuk he hoe ze daar mee bezig kunnen zijn hier ook maar ze komen met namen aan zetten dat ik denk hoe kom je er bij, echt zo schattig! hier met 15 weken geslachtsbepaling ik hoop dat de kleine wil laten zien welke kleur ik mag gaan shoppen
Ik wilde net de foto uploaden (hij staat wel in het NUB topic), maar mijn telefoon is ineens echt dood.... maaar................... we krijgen een MEISJE!!!!!!!!!!
Ik ben er vandoor nu, we gaan naar BSB the movie Haha, nog steeds iets van mijn jeugd, vind het leuk.... ai ai ai... Morgen dan maar de foto!
@Eppo: wat fijn dat je nu wel een hartje hebt horen kloppen. Pff...moet een hele opluchting zijn! @Incognito: leuk, een meisje! @hier: morgen nekplooimeting icm 12/13 weken-echo. Bloednerveus! Nog maar één echo gehad en dat is alweer ruim 3 weken geleden. Maak me niet eens druk over die nekplooimeting, maar meer over de echo op zich. Klopt het hartje mooi, is het kindje goed gegroeid, etc. Zenuwslopend!
Fijn dat je dit nu al weet Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar wat de rest hier krijgt En wat ik krijg natuurlijk ook