Jeeee 2 dagen zonder beroerd te zijn!!! Stom hè, ergens maakt het me dan ook nog onzeker ook nog. Nog drie nachtjes en dan mogen we het hartje horen hopelijk. Liefs
Margjelinde: Ai, wat een spanning zeg Hopelijk inderdaad het inactieve virus al aanwezig, zou het meest gunstige zijn nu! Eefje: Gelukkig dat het bij jou gecheckt is en dat je het weet! Monifique: Hoe gaat het vandaag met je bekken? Ik ben inderdaad gisteren geweest en merkte het ook enorm. Helma: Fijn dat je wat meer energie hebt nu. Bloedingen ook helemaal gestopt? Kleinmonster: Vervelend van de misselijkheid zeg... hopelijk gaan de medicijnen hun werk doen voor je. Bij mij haalde het overigens alleen de scherpe kantjes eraf zodat ik niet meer hoefde te spugen, maar dat was dan ook alles. Fruitvliegje: Nou ja, wat jammer zeg dat je geen goede nub foto hebt nu, nu zit je nog langer in spanning! (Ik kan er tenminste geen nub in zien ) Hihihihiiiiiiiiii, die test! Leuk hoor Ik hoop voor je dat jullie nu een jongen krijgen, is gewoon heel leuk om allebei de geslachten in huis te hebben Ik vond de 9MB erg gezellig, uiteraard druk, maar ik had VIP kaarten, dus we konden ons af en toe even terugtrekken uit de drukte. Heerlijk! Truitje en een pakje gekocht, verder nog lekker niks, wilde echt iets aparts en kon dat toch daar niet vinden.... Tientje: Super, gefeliciteerd met het goede nieuws! Steffie: Beterschap! MamavanSeth: Heerlijk, gelukkig maar!
Hier ook gisteren naar de 9MB geweest, wel wat kleine dingetjes gehaald (truitje, pakje, wat alcoholvrije drank), maar eigenlijk niet veel. Heb natuurlijk ook alles gewoon in huis, dus niks meer nodig. Wij hebben hier altijd de Difrax S flessen gebruikt en zag dat ze een superfijn systeem hebben met een eigen flessenwarmer. Die ga ik tzt wel aanschaffen, zodra het nodig is, want ik ga borstvoeding geven en hopelijk wordt deze à term geboren, zodat ze gewoon lekker meteen aan de borst kan
@mamavanseth: wat heerlijk! Ik wacht ook op dat moment. Hier nog steeds aan de Emesafene en het lijkt wel alsof het beroerd voelen nu juist weer toeneemt. Inmiddels bijna 13 weken en hoop zo dat ik me snel beter voel. Het is echt slopend. Hoop dat je vandaag de derde goede dag hebt gehad! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de uitgerekende datum blijft na onze termijnecho hetzelfde: 7 september!
Incognito: bloeden nog steeds gestopt. Vandaag konden we eindelijk de zolder inrichten! We hebben de zolder verbouwd tot slaapkamer. ZO hebben we er nu 4. Hadden eerste geen vaste trap en dakkapel. Dit ongeveer 2 jaar terug laten plaatsen. Door lekkage en wat tegenstrubbelingen hebben we in 6 maanden tijd de zolder verder afgemaakt! Heerlijk, eindelijk van de stofnest af. Ook gelijk veel spullen uitgezocht en kwam allemaal dingen tegen van "oh, hadden we die nog?".
Tientje; hier was het zo rond de 16 weken dat het echt beter ging en tegen 20 weken echt er vanaf. Helma; gelukkig maar, dat t bloeden echt gestopt is. Fijn van de zolder, kun je weer lekker vooruit!
Jeej ik heb ook al 3 dagen niet gespuugd! Op naar 2e semester Ik ben vrijdag naar 9mnb en huishoud beurs geweest. Wat een drukte met die Kut karretjes op de huishoud zeg. Mijn hormonen gingen flink te keer elk karretje wat zonder pardon over mijn tenen werd gerost schopte ik opzij. wat een koopdrift daar terwijl je bij ah in de bonus dezelfde aanbiedingen hebt. Verder leuke draagdoek gekocht, mijn vriend heeft hem al geclaimd. Ik ga met de baby lopen zegt ie. Gisteren een after baby, babyshower gehad van vriendin /kennis. Iedereen gelijk ga jij maar oefenen! Dus lekker met de kleine op schoot die super relax met zijn hoofdje tegen mijn dikke buik aan lag Super mooi. Vanaf gister is er ook verhuisdrang ontstaan pas over 2 mnd kunnen we over maar ben nu al vanalles aan het weggeven en weggooien heerlijk
Wat leuk jolien dat je een draagdoek hebt gekocht.. En vooral ook dat je vriend er ook graag mee wil lopen.. Niks zo sexy als een man met een baby op zn borst Wij hebben net V. Verhuisd naar zn nieuwe kamer.. Super leuk worden.. Zal binnenkort even fotos plaatsen als ook de puntjes op de i zijn gezet Nog even het geslacht van brusje afwachten en dan kan dr babykamer ook gerestyled worden Fijn dat je niet meer zo misselijk bent mamavanseth! Hier merk ik ook wel verschil hoor nu de eerste drie maanden voorbij zijn.. Minder moe en misselijk.. Ik heb sinds een paar dagen dat ik echt niet meer kan wachten om een lekker buikje te hebben om over te aaien.. En om de baby te voelen!
Hier is de misselijkheid bijna helemaal weg. Nog wel zo moe en nu weer een nieuw kwaaltje. Steken in mn (.)(.).. mn tepels zijn ook al aan het vervellen... nog 1 week om te beslissen of we al willen weten wat het wordt... ben er toch nog niet helemaal over uit. ..
Borntobemom.. Als ik in jouw schoenen stond..dan zou ik het niet willen weten.. Haha.. Je hebt van allebei al eentje.. Ik zelf ben zo nieuwsgierig.. Maar zou het ook zo graag niet willen weten en als verassing laten.. Als je van beide al eentje hebt dan zou dat het voor mij makkelijker maken ofzo.. succes met je beslissing!
Probleem is dat ik niet alleen ben... mn man wil het echt heel graag weten hahaha en hij wel, ik niet wordt m niet
born2be wat heb je bij de andere 2 gedaan? jolien vervelend he die karretjes van de hhb/9mb! wel leuk om voor de baby te kijken! en een mooie draagdoek gescoord! leuk dat je man m geclaimd heeft haha helma gelukkig is t bloeden gestopt! en nu lekker de zolder af! heel fijn! eefje ben benieuwd naar t kamertje! straks mooi de babykamer weer doen.. leuk werk vind ik dat! hier gaat t goed! hopelijk is t zo woensdagavond en kan ze t zien! ben nu zo benieuwd of ik t vanaf t begin goed denk of dat de kwaaltjes t juist hebben haha wil t nu graag weten lekker shoppen!!
dan zou ik t nou proberen niet te weten.. dan kun je dat ook eens ervaren en je hebt ook idd beide geslachten al dus daar ook nog kleertjes van enzo.. lijkt me ook heel bijzonder om t niet te weten!
Ik wist het geslacht bij mn vorige zwangerschap als enige. Mn vriend wist het niet want hij wilde het niet weten Ik kan heel goed mn mond houden en zij steeds willekeurig hij of zij
Hey dames, vraagje. Hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? You know, down under Ik heb soms het gevoel dat het eruit loopt zeg (sorry voor de pplastische omschrijving )
Wonderbaby, wauw, wat zie je dat gezichtje mooi! Geslacht weten: wij wisten het bij de eerste niet, bij de tweede wel. Vriend wilde het nl wel weten en ik niet, dus zijn we voor de compromis gegaan bij de eerste mijn keuze, bij de tweede zijn keuze. Nu blijkt dat we allebei leuker vonden om het niet te weten. Dus vandaar dat het bij deze een verrassing blijft tot de geboorte. Misschien kan je m zo nog overhalen born2bemom, bij de afgelopen 2 keer heeft ie toch zijn zin gehad, nu ben jij aan de beurt Steffieke, nee meer dan normaal heb ik niet. Maar wel wateriger zeg maar.
Ik zou t altijd willen weten, verrassing en blijdschap is al groot genoeg bij de geboorte. Als je het weet kun je een heel gericht geboortepakje kopen en als mensen nu al iets voor je willen kopen, kan dat ook gericht. Het kamertje kan echt naar jongen of meisje ingericht worden en je kunt je richten op één naam. Eh..... Had ik al gezegd dat ik het altijd zou willen weten?