1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Veel sterkte @Juffie26 en @Curitiba ! Hier zijn gewoon geen juiste woorden voor... het zal nog een zware periode worden dus laat jullie emoties nu maar de volle loop gaan. Hopelijk worden jullie goed opgevangen door jullie dierbaren, kunnen jullie eens goed uithuilen op hun schouders, kunnen jullie erover praten,... en na verloop van tijd gaan jullie alles een plaatsje kunnen geven en verder gaan ook al klinkt dit nu echt zo ontzettend moeilijk en hard. Ik wens jullie echt enorm veel moed en heel veel liefs❤

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel. Hier ontzettend veel lieve mensen om ons heen. Huilen doe ik al de hele dag.....ik hoop zo dat het snel voorbij is allemaal. Dit weekend bomvol sinterklaas weekend maar probeer leuk mee te doen voor mijn dochtertje. Die was ook heel erg verdrietig zo sneu voor haar. "Wordt ik dan nooit een grote zus mama?" Zei ze... "nee liefje dat gaat niet meer" voegt ze daaraan toe "mama ik hou van jou en ook van de baby die er niet meer is" pfffff :cry:

urfebe vindt dit leuk.
  3. wensfeetje

wensfeetje Actief lid

27 sep 2017
    118
    90
    28
    Vrouw
  4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hartverscheurend is dit :( Gelukkig heb je nog je pracht van een meid om je aan op te trekken in deze moeilijke periode. Hou haar maar eens lekker dicht tegen je aan, kan alleen maar goed doen! Samen slaan jullie je er wel door ❤

5. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Dank voor jullie lieve woorden meiden en nog een hele goede zwangerschap toegewenst! Dat jullie maar een mooi kindje in jullie armen mogen houden volgende zomer

Wasabi en Poesta vinden dit leuk.
  6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat doen we zeker. En we beseffen ons des te meer hoe groot wonder zij is. Al beseft ze dat zelf nog niet natuurlijk. We zijn ontzettend dankbaar dat we haar hebben mogen krijgen ze is zo'n lief vrolijk meisje dat helpt enorm. Volgend jaar wordt hopelijk jaar van Rust voor ons alle 3 dat hebben we allemaal nodig, rust.

Ps: sorry als mijn berichtje misschien "hard" overkomt voor andere hier. Ik wil niemand pijn doen daarmee en hoop voor jullie allemaal op wolken van baby's in juli.

caatje87 en Jolo vinden dit leuk.
  7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Sterkte meis.
    Wat oneerlijk allemaal hè

8. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Oh nee @Curitiba wat enorm verdrietig. Wat stom dat het hartje gestopt is en met nog een goede echo 2 dagen ervoor. Hopelijk hebben jullie snel weer een positieve test en 9 maanden verder gezonde baby.

@Juffie26 wat een nare realiteit nooit meer een 2e. Tranen in m'n ogen zoals je het gesprek met je dochter omschreef. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie onvervulde 2e kinderwens.

9. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Heel oneerlijk!
    Maar het hoort bij het leven. Zo zit je op je roze wolk en zo ben je leeg van binnen.
    Sterkte ook de komende tijd

10. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Sjemig wat heftig @Juffie26 en @Curitiba, heel veel sterkte.

Na 6x heen en weer bellen via de voicemail gehoord dat alles oké is voor mij en de beeb omdat ik waterpokken heb gehad. Heel blij mee.

urfebe, mamaEl, Wasabi en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jeetje wat een dag dames!!
    Heel veel sterkte voor jullie dames!! @Juffie26 en @Curitiba echt zo verdrietig en oneerlijk!! Ben er even stil van.

Veel sterkte met het verlies en Juffie jullie ook met jullie onvervulde tweede kinderwens. Wat ongelooflijk pijn moet dat doen en wens jullie veel sterkte!!

Knuffel voor jullie

12. 4San

4San Lid

29 okt 2017
    28
    26
    13
    Vrouw
  13. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard

Bijgevoegde bestanden:

caatje87 en Juffie26 vinden dit leuk.
  14. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Gelukkig @mamaloe250 ook nog goed nieuws vandaag. Even een opsteker na het verdriet... het komt best wel binnen hoor, pffff.
    @Haagsmeisje Heb jij nog nieuws of ik lees ik eroverheen?

Slaap lekker meiden, ik duik lekker m’n bed in

15. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje @Juffie26 en @Curitiba wat heftig zeg! Heel veel sterkte!
    Ik heb geen echo gehad. Nog gekeken voor betaalde echo maar die is er ook pas dinsdag weer. Bruinverlies hele dag wat aangehouden, nu nog steeds een beetje met wat slijmpropjes en sliertjes. Geen idee dus. Nog wel steeds obstipatie maar voel verder niks. We wachten het maar af tot dinsdag

16. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Wat een super goed nieuws!! Dit is precies waar ik al op hoopte. Geweldig meid, kan je gewoon weer rustig adem halen. Opluchting!

Pff dus nog een tijdje wachten. Ik hoop dat het bruinverlies gewoon stopt en het een gesprongen haarvat is geweest. Mijn duimen draaien overuren!

17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Another , superlief dat je het vraagt. Maar van mij hoeft het niet. Was maar 5 weken dus nog geen kloppend hartje dus wil er niet meer van maken dan het was.

En @Juffie26 en @Curitiba, veel sterkte!! Vooral het verhaal van juffie vind ik erg triest. Heb zo met haar meegeleefd en dan nu weer slecht nieuws. Zo naar.

Ik heb hier steeds nog meegelezen en het moet me even van het hart dat de goedbedoelde opmerkingen over de onzekerheid van @Juffie26 mij best hard overkwamen. Gister werd er volgens mij op curitiba gereageerd dat als je gevoel niet goed is, dat vaak niet zon goed teken is. Dat was haar gevoel ook. Ik heb niks in de mmm molen gehoeven. Maar toen ik een vmk kreeg met 5 weken dacht ik al, pfff moet ik dan nog ooit een keer door die onzekerheid heen. Dat dat in haar geval 100 maal erger is, kan ik me zoooo goed voorstellen. Misschien zeg ik dingen verkeerd maar ik hoop dat mn intentie duidelijk is.

Verder wil ik jullie allemaal een fijne zwangerschap wensen met wolken van babys en een niet te plakkerige zomer;).

urfebe en Juffie26 vinden dit leuk.
  18. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Lees nu pas weer mee na gistermiddag en de tranen staan in mn ogen.. lieve @Juffie26 en @Curitiba wat een ontzettend verdrietig nieuws:cry:.. Voor jullie beiden heel veel sterkte en liefde gewenst in deze moeilijke tijd.. dikke knuffel en veel liefs

19. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Wat een verschrikkelijk nieuws @Juffie26 en @Curitiba...heel veel sterkte in deze moeilijke tijd toegewenst *knuffel*

20. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ik ben 3 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Zo blij!

urfebe, hibiscuss, mamaEl en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina