Echt zo ontzettend naar @Cinsam zeker na wat je al allemaal mee hebt moeten maken. Zo super oneerlijk dit ***Dikke knuffel***
Wat ontzettend verdrietig @Cinsam ! Heel veel sterkte toegewenst. Ongelooflijk hoeveel sterretjes er al zijn in deze groep ... @Kayleighh wat ben je al ver!! Superfijn, zo'n positieve echo!
Dank je we lieve meiden, jullie reactie’s doen me goed. Ik ben intens verdrietig. Al had ik er nu iets meer rekening mee gehouden. De klap is er toch niet minder om. Morgenochtend om 9 uur kan ik al bij de gyn terecht gelukkig. Hoop dat ze voor het weekend nog wat kunnen doen.
Ik vind het zó erg voor jullie. Wat een verdriet. Fijn dat je morgen al bij de gyn terecht kan. Dikke knuffel!
Ja ik had even gekeken maar volgens mij zitten we boven de 15% dat is toch niet normaal wat een verdriet allemaal
Wow shit nee toch !!!! Jeetje ik vind het echt heel verdrietig voor jullie !!! Veel sterkte meid !!! Knuffel !
Hoe komt het dat je een extra echo had? Had je toch nog meer bloedverlies gehad? Sorry als je er niet over wil praten
Wat erg @Cinsam ...heel veel sterkte de komende tijd. Zo cru als je al een hartslag hebt gezien en ik zie in je onderschrift dat je al het nodige te verduren hebt gehad dit jaar. Ik vind het oprecht heel erg en verdrietig voor je. @Kayleighh fijn dat alles goed was
Ik had om een extra echo gevraagd omdat ik erg onrustig was. Wilde even de bevestiging. En al waren we steeds terughoudend. De klap is helaas niet minder hard.
Wil iemand 17 januari voor mij op de lijst zetten? Dan hebben wij de geslachtsbepaling echo bij de verloskundige!
Jeetje @Cinsam Ik schrik ervan. Heel heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie. Wat is dit klote zeg