Ik pas sommige broeken ook nog, alleen de wat lagere. Heb geen tijd om positiekleding te kopen en wat op zolder ligt is hoofdzakelijk lente kleuren... dan maar even vooral in jurkjes
Oh. Ik had 3 broeken nog van vorige keer. Kan ik voorlopig wel mee vooruit. Je kan ook evt online bestellen. Ik heb ze van de hm en vind de ze best fijn
Ja ik ben gewoon echt erg daarin Ik heb 2 broeken van hm. Wil nog een maillot kopen, kan ik ook weer jurkjes aan. Op het werk zei een collega dat je t al goed kan zien dat ik zwanger ben. Vind het zelf wel meevallen, maar heb idd al een flinke buik, vergeleken met vorige zwangerschap
Ja, lage broeken gingen nog prima. Ik merk nu echt dat mijn buik begint te groeien, voorheen wel opgezet maar nu gaat het wel opvallen. Doe ook een leuk ( strak) jurkje aan met kerst, maar die verstop ik eerst onder een lang wijd vest. Na de bekendmaking gaat het vest uit
Jeetje @Diazz zo zie ik er rond 20 weken uit! Ik koop niet graag online, vooral broeken niet. Die wil ik echt gepast hebben. Of ik moet bijvoorbeeld eentje bestellen die ik al heb in een andere kleur ofzo
Wow diazz!! Da's al echt een flinke buik. Vooral hoog ook al. Ik heb ook wel een aardig bolleke maar is vooral laag. Ben ook wel langer dan jou denk ik. Dat scheelt ook natuurlijk (1,80)
Zo zag ik er bij de eerste ook rond de 20 weken uit, daarna ging het steeds sneller haha! Ik heb gelukkig genoeg positiekleding liggen, maar nieuwe kleding kopen is altijd leuk.
Wij kunnen onze gsm wel draaien hoor... Foto was van vorige week zelfs Echt zo grappig dat hij hoe later het op de dag is , hoe dikker hij wordt
Hier ook een buik a la spruitjes en ook (bijna) 1.80 lang. Alleen heb ik denk ik wel een kilo of 10 meer dan spruitjes, hahaha! Inderdaad, met ieder uur dat het later wordt lijk ik een week langer zwanger! Als in s avonds m’n buik niet inhou is hij echt wel huge, maar met goed inhouden zie je een stuk minder
Oh inhouden lukt niet meer. Ik ben juist gelukkig wat aangekomen voordat ik zwanger raakte. Van 56 naar 61 gegaan. Terwijl het voorheen nooit lukte om aan te komen. Woog ook altijd rond de 60. Ook te weinig maar wel stabiel. Nu met diëtist gelukt. Bij m'n dochter duurde het door m'n lijntje best lang eerdat je een buikje zag. Ik merk echt dat het ook bij mij met de tweede veel sneller gaat. Blij mee !
Ja idd in de avond is de buik nog groter, zullen de darmen wel zijn? Let niet op de omgeving van de foto, is op het werk
Uit ervaring weet ik dat ik straks een hele tijd weer stilsta. Althans, dat hoop ik Ik was destijds ook echt heilig van overtuigd dat ik striae zou krijgen omdat ik snel groeide, maar dat is me alle keren bespaard gebleven.
Prachtige buik @Diazz En @Wensmamma die foto zou zo een buikfoto van mij kunnen zijn. Ik maak ze ook vaak op werk op de wc (ook zo’n reuze invalide toilet, vraag me niet waarom dat het personeelstoilet is) omdat ik daar makkelijker selfies voor de spiegel kan maken dan thuis... En dat grijze vest heb ik ook! Zou precies hetzelfde aan kunnen hebben als jij, heel grappig om te zien