1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja dit gaat om de varianten die je vers klaarmaakt ;)

spruitjes vindt dit leuk.
  2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @LoveLaughLive denk idd dat je lichaam gewend raakt aan de hormonen. Nu komt het fijnste trimester eraan hé. Tenminste dat zeggen ze dan. Als je geluk hebt niet meer misselijk en minder moe.

3. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Ik voel ook niet zoveel meer qua symptomen, dus hopelijk is dat inderdaad normaal. Wat ook raar is, is dat ik ineens weer met gemak mijn oude broeken pas, alsof mijn buikje weer een stuk geslonken is. Geen idee of ik me zorgen moet maken..

Btw salami en paté mogen wel hoor, paté wel maar 1 boterham per dag vanwege de vitamine A.

Ik sla rood vlees over, rauwe vis, alcohol, rauwe ei, rauwmelkse kazen, gerookte zalm. Rauwkost bekijk ik per situatie.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    #2524 Diazz, 17 dec 2017
    Laatst bewerkt: 17 dec 2017
    Uit de supermarkt kan prima.
    Ik ga morgen ook even aioli inslaan ;)
    Lekker stinkend de kerstdagen door.

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Je bent 12 weken zwanger, ik denk dat je gewoon de piek gehad hebt. Ik snap je zorgen hoor, het blijft spannend, maar denk echt dat het heel normaal is ( kan zijn).

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Babyopkomst, ikzelf heb geen heftige krampen, maar lees het wel vaker. Zeker als een groeispurtje gepaard gaat met drukte. Voorlopig even wat rustiger aandoen zover dat mogelijk is.

7. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Lief dat je 't vraagt. :)

Gaat wel goed. Alleen wat gespannen voor de eerste echo donderdag.

Ik mis eigenlijk niet echt speciaal iets aan eten. Het is vooral dat ik graag ineens dingen wil eten die ik niet mag juist omdat ik ze niet mag. Dat gaat dan vooral om rauw vlees. Carpaccio en biefstuk enzo. :roflmao::roflmao:

urfebe, Wasabi en Diazz vinden dit leuk.
  8. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Wat leuk al die foto's van de zwangere buikjes! Ik moet er zo aan wennen dat ik een buikje krijg, ik ben ook parttime model, dus dat is altijd opletten, en ik heb op het moment dat ik wist dat ik zwanger was alles laten gaan qua opletten met eten..
    op de fot was ik 8 weken en toen zag je het al:p

Bijgevoegde bestanden:

urfebe, Diazz, caatje87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    hoii meiden, sorry dat ik even niet gereageerd heb maar ik lees wel mee.. al een dikke week ziek met heel veel 'horror'moon syptomen erbij dus ik voelde me echt even bleghhh.. gefeliciteerd iedereen met de mooie echo's :D yeeehh

Ik eet heel slecht (weinig en niets smaakt me) dus ik val nu alleen maar af, voelt niet goed maar ik hoop als ik me weer wat beter voel dat het goedkomt:( vrijdag de termijnecho en ben weer zenuwachtig maar het hoort erbij denk ik;) zere borsten, misselijkheid en stemmingswisselingen zijn vol aanwezig, het moet na deze week beter worden toch o_O:roflmao::roflmao:

urfebe vindt dit leuk.
  10. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    oww en ik heb net als jullie trek in dingen die ik niet mag: droom van heerlijke dingen op toastjes als gerookte zalm, carpaccio en lekkere kaasjes:p zelfs een glaasje bubbels erbij tijdens kerst lijkt me heerlijk.. maar ik laat het allemaal voor wat het is met liefde hoor, vind alcohol laten staan en dingen niet eten echt makkelijk voor de kleine♥

urfebe vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn om te horen. Zo spannend die eerste echo. Nog een paar dagen en dan mogen jullie voor het eerst jullie kleintje zien :)

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Lindy1985, dat klinkt niet fijn. Hopelijk wordt het na deze week inderdaad beter voor je.
    Bij mij gaat het overdag best goed, alleen na het avondeten blijf ik me verrot voelen. Dat ben ik nu ook wel zat hoor, maar zoals ik lees ( en uit ervaring weet van niet al te lang geleden) kan het nog véél erger.

13. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    @Diazz lief van je! Ik hoop dat het na deze week wat beter gaat. In de avond is ook niet fijn en zeker omdat je ook al moe bent (tenminste dat kan ik me voorstellen) maar wat je zegt, het kan nog veel erger. Het moet nu ook beter gaan na de 12 weken heb ik gelezen dus daar houd ik me maar aan vast:)

urfebe en Diazz vinden dit leuk.
  14. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ja precies bij mij ook ! Ik ga me bijna zorgen maken of het nog goed zit daarbinnen. Overdag dan. S'avonds denk ik ohja het zit vast nog goed daarbinnen haha.
    En ben nu wel ineens erg moe. Had ik eerder niet zoveel last van. Kan makkelijk tot laat opblijven. Krijg juist een opleving na 21.30. zou nu de moe periode zijn aangebroken?

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Nou inderdaad, zo herkenbaar. Overdag voel ik me vaak niet zwanger, dat was een aantal weken geleden wel anders. Maar na het avondeten is het hier steeds raak. Kan niet lekker ontspannen op de bank.
    Moe ben ik ook, al valt dat vandaag ook weer mee. Ik piep vanavond waarschijnlijk wel anders :p

caatje87 vindt dit leuk.
  16. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hallo dames! Wat een mooie echo's en buikjes al!
    Mijn buik begint ook echt hard te groeien al :oops: en donderdag eindelijk weer een kijkje bij de kleine frummel! Ben zo benieuwd! Ook onbewust wat spanning maar dat is vast normaal.
    Wel ontzettend last van bandenpijn, hebben jullie dat ook? Vooral als ik gewerkt heb ( werk in de gehandicaptenzorg) en dus lichamelijk zwaar werk.

17. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Haha ja vooral op jouw termijn had ik dat ook wel ja. Scheelt maar 2 weken in dit groepje maar toch klinkt jou 10.5 al heel lang geleden.

Ik heb het idee dat m'n buik geslonken is. Is gewoon dat ik minder last heb van m'n darmen. Ook geen opgeblazen gevoel nu

18. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja we schelen maar 1 week en 3 dagen hahaha kan zelfs nog eerder bevallen dan jou ;)

Oké van de week werd tegen mij gezegd van zo je krijgt al een aardige buik, we gaan het wel zien. :D

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @spruitjes, en hoe is het avondeten gevallen? Ik begin me weer steeds verrotter te voelen. Maar eens op tijd naar bed vanavond, als het me lukt :)

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Gootje1988, hier nog geen last van bandenpijn gehad. Vorige zwangerschap veel meer last van gehad.
    Alvast veel plezier bij de echo donderdag!

Deel Deze Pagina