Oh blugh, naturelchips Ik heb zondag en dinsdag getest, morgen hoop ik op een knaltest. vorige keren deed ik het zelfs dagelijks, dat doe ik nu dus niet . Tis ook lastiger nu want zeker mijn oudste zal zeker vragen wat er aan de hand is als ze iets ziet. We willen het de oudste twee ook pas na echo met hartje vertellen. Met een fertiliteitstraject werkt het anders, dat begrijp ik! Ik lijk gezegend te zijn met een goede vruchtbaarheid. dat heb ik nooit als vanzelfsprekend ervaren. Heel fijn dat jij nu ook zwanger bent!
Ik vergeet erbij te zeggen Wensfeetje dat we de familie nog niks willen zeggen. Bij de mk al verteld bij de eerste test. Nu zijn we op een normale manier zwanger er willen we het nog even voor onszelf houden. Eerst maar eens zien of het echt goed is
Oh meiden. Hebben jullie ook nog steeds krampen? Ik twijfel of ik nu al bandenpijn heb of dat het gewone krampen zijn. Ik voel het heel duidelijk links en rechts in mijn liezen. Herkenbaar? Alles maakt me weer onzeker.
Ik heb af en toe ook steken. Maakt me ook zo onzeker. Vanochtend mijn temperatuur weer gemeten en was toch gewoon weer hoog en dat om half 6 Dus dan ben ik weer gerustgesteld haha. Onderweg naar werk nu. 2 dagen in de week werk ik thuis en 2 dagen in de week in Zwolle. Ben verhuisd van Zwolle naar Amsterdam. Deze 2 dagen zijn dus lang.
Heel herkenbaar, alles is aan het groeien dus vind het positief teken gelukkig. Hier weet mijn manager en mijn zus het. M'n mannetje heeft het aan een collega verteld. De 24ste gaan we het mijn ouders vertellen en de 25ste hebben we sinterklaasfeest bij schoonfamilie en krijgt iedereen op het eind een cadeautje. Kan niet wachten Vanochtend ook weer getest, gevoeligheid vanaf 25 hcg Die eronder van gisteren
@kwaaltjes ik loop mij een ongeluk naar de wc en urine stinkt ook al echt. Daarnaast de welbekende steekjes en nu al enorm moe. Misschien doordat dochter nog op zomertijd wakker wordt, maar gapen begint vanaf 1800 wel echt. Gisteravond met vriendinnen gegeten. Vriendin vertelde te gaan trouwen, later kwam ze met bubbelwijn om te proosten. Toen viel ik door de mand. Blij dat ik het heb kunnen vertellen, ook al had ik het nog even voor mij willen houden. Gelukkig superreacties en blijdschap. Ook geen probleem dat ik het vertelde terwijl zij ook zulk goed nieuws had.
Net weer getest, dit keer met een kruidvattest. Moeilijk vergelijken omdat ik de vorige keren een sensitest gebruikt heb (die schijnen minder gevoelig te zijn), maar hij lijkt me aardig duidelijk.
Jaa leuk! Wij willen het de ouder(s) ook graag met sint (voor ons 3 dec) vertellen, mits we dan een echo hebben gehad, maar daar ga ik wel van uit.
01/07: SHN - 31 jaar - 2e kindje Poesta - 32 jaar - 2e kindje Curitiba - 41 jaar - 2e kindje Spruitjes - 35 jaar -2e kindje 02/07: Samsoko - 30 jaar - 2e kindje Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje 03/07: 04/07: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje 05/07: Muisjes1980 - 37 jaar - Fidel2010 - ?jaar - 3e kindje 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje 08/07: Wensmamma - 37 - 2e kindje Sweetdreams - ? jaar - 3e kindje Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Jolo - 26 jaar - 1e kindje 09/07: Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje Elledaan - 27 jaar - 3e kindje 10/07: Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje 11/07: Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje Another - 27 jaar - 2e kindje Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje 12/07: Haagsmeisje - 33 jaar - 2e kindje 13/07: 14/07: 15/07: ************************************************************************************** Afspraken november 3/11 - wish 2be pregnant 13/11- spruitjes 1e echo 13/11 - Chelle05 - 1e echo 17/11 - Gootje1988 - intake vk 17/11 - Lindy1985 - 1e echo 20/11 - Wensmamma - afspraak bij gyn 23/11 - Gootje1988 - 1e echo 24/11 - SHN - 1e echo 24/11 - Lovebunny - 1e afspraak vk 27/11 - Lindy1985 - intake vk 29/11 - Toutepetite - afspraak bij gyn[/QUOTE]
Hallo dames! Iedereen gefeliciteerd natuurlijk! Vanochtend positief getest. Zou morgen mijn nod hebben. Zijn nog maar ronde 2 dus ben dolblij! Ik vind het gezellig om een beetje mee te lezen en schrijven!
Welkom @Haagsmeisje ! @Gootje1988 en @wensfeetje , mooie testen hoor! Ik heb in totaal nu 2 keer getest, op NOD (afgelopen zondag, 29 okt) en gisteren, en nu ga ik alleen nog zo'n digitale CB doen komende zondag of maandag, om (hopelijk) de 3+ te zien. En dan is het klaar. Leuk dat sommigen van jullie het al hebben verteld! @caatje87 bij jou ging het dus ook per ongeluk, maar gelukkig vond je het niet erg. Hier baal ik nog steeds een klein beetje van die vriendin die het ineens vroeg, omdat zij niet iemand is met wie ik super close ben. Vind het stom dat zij het nu als enige weet, terwijl familie en mijn beste vrienden nog van niks weten. We gaan dat wel zo houden tot aan Kerst, denk ik. Eerder durf ik niet.
Ik doe het niet. Mij teveel onzekerheid over of het geen kwaad kan. Over caffeïne tijdens de zwangerschap is veel discussie. Beter het zekere voor het onzekere. Ik drink wel thee (met soms theïne). Maar die concentratie is lager. Vanmorgen de eerste afspraak bij de gyn gemaakt! Dinsdag 21 november is het zover. Ik tel de dagen/weken nu al af...
01/07: SHN - 31 jaar - 2e kindje Poesta - 32 jaar - 2e kindje Curitiba - 41 jaar - 2e kindje Spruitjes - 35 jaar -2e kindje 02/07: Samsoko - 30 jaar - 2e kindje Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje 03/07: 04/07: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje 05/07: Muisjes1980 - 37 jaar - Fidel2010 - ?jaar - 3e kindje 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje 08/07: Wensmamma - 37 - 2e kindje Sweetdreams - ? jaar - 3e kindje Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje Jolo - 26 jaar - 1e kindje 09/07: Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje Elledaan - 27 jaar - 3e kindje 10/07: Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje 11/07: Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje Another - 27 jaar - 2e kindje Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje 12/07: 13/07: 14/07: 15/07: ************************************************************************************** Afspraken november 3/11 - wish 2be pregnant 13/11- spruitjes 1e echo 13/11 - Chelle05 - 1e echo 17/11 - Gootje1988 - intake vk 17/11 - Lindy1985 - 1e echo 20/11 - Wensmamma - afspraak bij gyn 21/11 - Wensfeetje 1e echo 23/11 - Gootje1988 - 1e echo 24/11 - SHN - 1e echo 24/11 - Lovebunny - 1e afspraak vk 27/11 - Lindy1985 - intake vk 29/11 - Toutepetite - afspraak bij gyn
Volgens mij klopt je banner trouwens niet. Ik heb makkelijk praten misschien maar ik heb koffie nooit lekker gevonden dus nee drink geen koffie van energy drinks was ik zowat verslaafd maar daar ben ik ook al een paar maanden van af.
Bij mij weten mijn betere vrienden wel al dat ik al van januari bezig ben en ze vragen ook regelmatig hoe het gaat, maar dan moest ik altijd zeggen dat het nog niet prijs was. Dus als ze het nu terug vragen, is het niet zo vreemd als ik zeg dat het nog steeds niet raak is Mijn ouders weten wel nog totaal van niets, dus dat gaat een complete verrassing worden! Ik dacht een cadeautje af te geven aan hen rond de feestdagen met babysokjes in ofzo. Toch wel een beetje speciaal hun eerste kleinkind Straks ga ik wel naar de apotheek om nog een testje te halen om te zien of alles mooi oploopt. Ik heb nooit koffie of thee gedronken, dus voor mij geen probleem
Verder drink ik rooibos thee, fijn voor als ik misselijk ben en theïne vrij Ik moet echt veel vaak naar de wc vandaag. Elke 20 minuten ongeveer. Ach goed voor de stappen. Zit helemaal achterin een grote zaal dus het is steeds een stukje lopen
Ik drink meestal 1 capuccino per dag. Soms 2. Ga me echt niet om zulke dingen druk maken. Over 20 jaar moeten vrouwen aan speciale sondevoeding tijdens een zwangerschap denk ik. Roken en drinken en rood vlees niet hoor maar al die regeltjes die er door 1 of ander vaag onderzoek er weer bij komen laat aan me voorbij gaan.