@wensfeetje en @Babyopkomst gefeliciteerd met de mooie echo's. @mamaloe250 heel veel plezier morgen (gaan we vanuit) @Another nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover... @Wensmamma beterschap, wilde net sturen dat er volgens mij er een virus rond gaat. Zo te klinken heb je het. Bah! Lekker uitzieken meis. @spruitjes wauw wat een mooie buik he je abu
@wensfeetje en @Babyopkomst gefeliciteerd met de mooie echo's. @mamaloe250 heel veel plezier morgen (gaan we vanuit) @Another nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover... @Wensmamma beterschap, wilde net sturen dat er volgens mij er een virus rond gaat. Zo te klinken heb je het. Bah! Lekker uitzieken meis. @spruitjes wauw wat een mooie buik heb je al. Ik voel mij vandaag opgeblazen. Ik kreeg te horen dat ik al toonde, terwijl ik m'n "blubberbuikje" alleen zie groeien. Durf eigenlijk zelfs ook geen buikfoto's te maken
Gefeliciteerd dames met de mooie echo’s! Wij mogen morgen ochtend weer! Termijn echo! Ben benieuwd wat de uitgerekende datum word. Ohjee Wensmama!! Toch een virusje denk! Veel beterschap! Het heerst echt. Jij ook veel plezier mamaloe morgen! Vind het toch wel spannend. Oeh Another!! Bijna! Nog even geduld!
Spannend meiden! Mooie echo zeg, babtopkomst!! Heerlijk wensmamma de dagen cadeau. En balen van het virus heel veel beterschap! Spannend mamaloe en another! Nog heel eventjes. Ik ben zo benieuwd! Oh wauw hormonen. Ik realiseer me pas met dat ik mn wekker moet zetten omdat ik morgen naar de vk moet. Gelukkig wel op tijd bedacht haha. Ben benieuwd of ze al een hartje kan horen morgen. Ik heb soms het idee als ik heel heel rustig zit en rustig adem dat ik veegjes voel. Maar dat kan toch nog helemaal niet op deze termijn? Het is echt heel licht. Vandaag ook een klein vreugdedansje ik was tot 17u niet misselijk, zalig! Nu al wel weer de hele avond. Helaas. Maar er zit dus vooruitgang in haha.
Ik weet ook redelijk zeker dat ik die kleine al voel ookal zou dat niet kunnen. Maar het is anders dan mijn darmen (die voel ik ook wel) en lijkt toch echt hetzelfde als tijdens vorige zwangerschap. Ik heb trouwens echo om half 10, maar moet dan meteen werken dus zal vanavond laat pas hier weer posten. Ik ga ook meteen vragen voor fysio omdat ik alweer last krijg van mijn rug. Lijkt net of mijn bh superstrak zit wat niet zo is, heel irritant.
Vanochtend nipt gehad (met nevenbevindingen). Geen idee hoelang het duurt voordat ik de uitslag krijg. Zal wel even duren met al die feestdagen. Fingers crossed!
Wat een mooie buik al @spruitjes !! Veel succes @mamaloe250 !! Laat ons weten hè? Hebben jullie ook last van een vastlopende zwangerschapspagina? Ik zie net dat mijn berichtje gister zomaar geplaatst is voor ik klaar was met typen. Heel irritant dit.
30/06 Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥ (verrassing!) Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ (verrassing!) 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥ Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ❤️ *meisje?* 04/07: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥ Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ❤️ mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ 08/07: Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 09/07: Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ 10/07: Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Gootje1988 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Another - 27 jaar - 2e kindje Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ 12/07: 13/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: 123abc - 27 jaar - 2e kindje ♥ 15/07: Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ♥ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ************************************************************************************** Afspraken December 20/12 - Samsoko - controle vk 20/12 - Mamaloe250 - termijnecho + 1e echo 20/12 - Mar18 - termijnecho + controle gyn 21/12 - Another - termijnecho + 1e echo 21/12 - Gootje1988 - termijnecho + nipt 22/12 - 123abc - termijnecho 22/12 - Lindy1985 - termijnecho 28/12 - Toutepetite - termijnecho Januari 02/01 - Yepp - afspraak vk 02/01 - Wasabi - Gyn + uitslag nipt 02/01 - Mar18 - controle gyn 03/01 - Diazz - afspraak gynaecoloog 05/01 - LoveLaughLive - geslachtsecho 05/01 - Wasabi - geslachtsecho 10/01 - Toutepetite - afspraak gynaecoloog 10/01 - Wensmamma - geslachtsecho 11/01 - Gootje1988 - controle vk 15/01 - wensmamma - afspraak bij gynaecoloog 16/01 - spruitjes controle vk Februari 12/2 - spruitjes 20 weken echo **************************************************************************************
Ik heb vannacht 12 uur geslapen, dat had ik kennelijk nodig. Ik voelde me prima, maar net gegeten en meteen weer misselijk. Ook de hele tijd dat ik boeren moet laten. Ik kijk het even aan en anders toch maar ziekmelden. Gelukkig werk ik vanuit huis vandaag. Heb net afspraak geregeld voor de geslachtsecho, 10 januari is de dag. Wel pas 's avonds, maar spannend!!
@spruitjes, mooie buik hoor! Wat gaat het ineens hard dan hé? @caatje87, toch benieuwd naar jouw buikfoto Wanneer je het aandurft. @mamaloe250, hopelijk kom je hier vanavond een mooi plaatje showen. Wij hebben aanstaande vrijdag een uitgebreide echo. Begin 'm wel een beetje te knijpen. Nogal last van flashbacks. En pfffff, is deze dag al voorbij???
Wij zijn er trouwens nog niet over uit of we het geslacht willen weten. Ik ben er vanwege geschiedenis eigenlijk ook nog niet echt mee bezig. Praktisch gezien is het wel een stuk makkelijker natuurlijk, maar aan de andere kant vind ik het niet weten ook prima. Eerst maar eens alle uitslagen afwachten.
Dames ik ben een beetje bang.. sinds een paar dagen miet meer misselijk en heb vandaag toch maar even de VK gebeld. Ik ben een keer eerder zwanger geweest en toen bleek dat, toen de misselijkheid stopte, de baby was toen gestopt met groeien dus een mk.. vanmiddag om 15:15 mag ik even lang komen om naar de hart tonen te luisteren.. ik ben zo bang dat het niet goed zit, maar het zit denk ik tussen mijn oren.. Duimen jullie mee voor me?
Was je toen minder ver of even ver zwanger? Kan nu namelijk heel goed te maken hebben met t feit dat je de 12 weken hebt aangetikt. Ik duim voor je dat alles gewoon goed is!
@Anniekje, tuurlijk duimen wij mee! Al denk ik echt dat het komt omdat je de 12 weken bereikt hebt. Het blijven spannende weken, maar hopelijk wordt je straks gerustgesteld bij de Vk. Hou je ons op de hoogte?
Goede echo gehad! Minder ver dan gedacht dus uitgerekend op 14 juli. Komt mij goed uit met bruiloft en weekendje Oostenrijk. Mag ik nog vliegen
Gefeliciteerd @mamaloe250 !! Super fijn dat alles goed was. Opgelucht? Of valt het mee? Eindelijk weer een hartje op de lijst erbij! Ik duim voor je @Anniekje , kan ook gewoon zijn dat je lichaam wat aan de hormonen gaan wennen hè?! Dus niet teveel stressen. Ik mag om 17:00 , jij @Gootje1988 ?