Tja practisch... Dat is het zeker. Maar ik vind het ook wel weer iets moois van de natuur. De buik is gemaakt zonder kijkgaatje. Hier blijft het gewoon spannend tot de kleine eruit is. De kamer is toch al neutraal. En genoeg leuke kleertjes te vinden. Of bijgehaald. En in juli heeft het niet veel kleertjes nodig vrees ik Net weer even naar het hartje mogen luisteren. Duurde even voordat we het vonden. We kregen het beide even warm !!!
Gelukkig n8euwjaar allemaal!! Ik ben m met een fikse griep of keelontsteking oid in gegaan. Balen maar ach het is niet anders. Zo op nieuwjaaesbezoek bij mn opa's en oma's en ik ben nog lekker een nachtje bij mijn oud3rs dus dan kan ik me een beetje laten vertroetelen haha. Ohh nee wat balen van de lekkage mamaloe!! En de hapjes klinken superlekker. Heel leuk die genderrevealparty's Diaz ik vond het vorige keer zo bijzonder om het niet te weten
Beterschap! Stopte gelukkig met regenen want er komt natuurlijk niemand met oud en nieuw. Gaan het deze week laten maken, we hadden gelukkig logés daardoor de het snel hebben gezien, komen daar normaal nooit. Dus dat is dan weer positief. Iedereen druk met familiebezoeken? Ik lig te relaxen met zoontje en mijn man is onderweg naar de nieuwjaarsduik. Ik voelde me niet geroepen
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik ben écht zo brak, het is net of ik een kater heb, haha. En dan heb ik zo ook nog een verjaardag. Wordt een flitsbezoekje Vandaag alle kerstspullen opgeruimd en samen met man alles schoongemaakt. Kan dus niet wachten om straks lekker lui op de bank te ploffen. @Samsoko, beterschap!
Beste wensen nog allemaal, wij hadden het voornemen om zoontje wakker te maken, maar toch niet gedaan. Hij is gewoon niet wakker geworden, terwijl het toch flink knalde haha. Helaas was hij al om 6 uur wakker en ik sliep pas om 2 uur. Nadat zijn vader naar beneden kwam heb ik nog even geslapen, maar ben echt super moe nu. Gisteren nog emotioneel moment gehad. Ik keek naar het vuurwerk en dacht 'wow ik ben gewoon zwanger van de 2e, wie had dat gedacht'. Vertelde ik daarna aan mijn moeder en daar kwamen ook de tranen. Ik zat daar 4 jaar geleden ook en toen had ik mezelf voorgenomen dat als ik geen leuke homo zou ontmoeten ik toch maar weer ging daten. Had net 2 keiharde afwijzingen gehad en dat doet wat met je. Ik was toen best wel negatief en dacht dat ik nooit moeder zou worden. En nu 4 jaar later zat ik daar weer en zwanger van de 2e. Toch weer een bijzonder moment! Kreeg een fijne knuffel van mijn mams daarna .
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Hier erg druk gehad de laatste dagen ivm verjaardag! We zijn allebei erg moe dus vandaag hebben we veel geluierd! Leuk al die aankomende feestjes! Wij willen het ook weten. Ook idd heel praktisch maar ook gewoon suuuuper nieuwsgierig! En idd als het roze is dan mag ik los en bij blauw zal ik me toch meer inhouden haha. Al zou ik wel wat nieuws kopen hoor. Morgen starten ze met het realiseren vd babykamer! Ze hadden een walk in kamer gemaakt in onze slaapkamer... die is dus groot. Heeft wel altijd een aparte kamer daar gezeten dus die wordt de aankomende dagen weer ‘gemaakt’. Dan is het nog niet gelijk af hoor. Want in maart komen ze nieuwe kozijnen plaatsen. Dus morgen in de puin.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Bijzonder hè, dat we allemaal mama worden dit jaar! Ik heb vandaag een extra controle. Ik ben morgen 14 weken zwanger en heb veel last van harde buiken en krampen. Goedemorgen urine ingeleverd maar het is geen blaas ontsteking. Wellicht dat het bij een derde zwangerschap hoort maar maak me er best zorgen om.
Spannend babyopkomst, hopeli k valt het mee. Ik bel straks ook even de vk, vannacht flinke koorts gehad en hele pijnlijke steken in mn buik dus maak me ook wat zorgen.
Succes Babyopkomst! Goed dat je extra op controle mag als je je zorgen maakt. Hopelijk valt het mee. Samsoko jij ook! Nog steeds koorts?
@Mar18 helaas wel maar gelukkig niet meer zo hoog als vannacht. Her schommelt wel steeds dus maar even afwachten. Lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld. Maar goed net vk gesproken en ik kan niks doen behalve met pcm de koorts war proberen te onderdrukken en verder veel drinken en rust houden. Nou ja dat deed ik al. Dus ga ik daar ook maar mee door.
Ik ben morgen 14 weken zwanger maar de baarmoeder ligt al op een termijn van ruim 20 weken. Dat kan de pijn verklaren. Hopelijk groeit het niet meer zo hard nu. ...
Iedereen de beste wensen en een mooie gezonde 2018 baby ♥ Jeetje zeg, hopelijk is dat het en gaat de zwangerschap verder prima. Hier geen draagdoek, wij krijgen de mutsy evo van mijn schoonouders en babykamer is ook al besteld 13e geslachtsbepaling dus ben heel benieuwd maar eerst de 11e voor de eerste keer het hartje horen ♥
@Babyopkomst wow dat gaat dan snel zeg. @Samsoko beterschap Ik heb vandaag maar even de ha gebeld. Ben namelijk nog steeds ziek en heb nog steeds hoofdpijn. Ha zal ook wel niets kunnen doen/zeggen, maar goed misschien is er nog iets dat ik kan doen. Ook weer ziekgemeld dus op het werk. Geweldig begin van het jaar.
Beterschap voor de zieke dames. @Babyopkomst, dat groeit snel Hopelijk heb je er gauw minder last van. @Anniekje, fijn dat de controle goed was. Voel je je inmiddels al iets beter?
Gelukkig nieuwjaar allemaal! De beste wensen en voor iedereen, gezonde blije baby's in 2018 Beterschap voor mijn mede zieke dames, ik lig ook in de lappenmand maar lees nog wel af en toe mee hopelijk zijn we snel weer de oude allemaal
Ik ben helaas nog steeds heel erg misselijk en was blij dat ik vandaag de pillen op kon halen tegen de misselijkheid