Ook al joh, het heerst inderdaad enorm. Ik hoop dat ik overgeslagen wordt, zoals vaak Ben echt nog maar 3 keer ziek geweest in mijn leven, in ieder geval vanaf mijn zesde. Beterschap!
Beterschap voor de zieke dames! Hier wel weer verkouden aan het worden. Hopelijk blijft het daar bij. @Yepp Gefeliciteerd met jullie goede uitslag! Geniet vd vakantie. Wij hebben denk ik volgende week de uitslag vd nipt. Zo spannend! Oja... zou iemand voor mij wat dingetjes in de lijst willen zetten. 10 juli uitgerekende datum.... en 31 jan controle gyn. Bedankt alvast. O ik ben ook voor de traditionele kleuren
Spannend allemaal! Ik ben ook voor de traditionele kleuren! Ik voel sinds gisteren de baby! Wat gaat dat zoveel sneller dan bij de eerste.
@Toutepetite ik ben gek op oranje en denk een jongen dus ik vind het wel leuk om af te wijken van roze blauw
Oh, wat leuk dat sommigen al weten wat het wordt! Ik ben benieuwd meiden! Ik ben trouwens ook voor roze/blauw, scheelt een hoop verwarring Ik voel de baby ook, dacht het al langer maar sinds een paar dagen weet ik het zeker! Zo bijzonder weer!
Hihi maakt mij niet uit wat we doen meiden, zolang we allemaal maar gezonde beebs hebben maken de kleurtjes mij niet uit ben wel heel benieuwd wat het wordt bij ons! Ik dacht dat ik gek was maar ik voel de beeb af en toe ook volgens mij, voelt namelijk helemaal niet als darmen of iets anders
@Wasabi, veel plezier vandaag! De kleurtjes maken mij ook niet uit, vind alles prima. Ik twijfel nog steeds of ik de baby voel. Soms ben ik overtuigd, en later ga ik toch weer twijfelen.
Hi meiden! Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben hier alweer een paar jaar niet geweest, maar ben inmiddels zwanger van nummer 4 . 14 juli uitgerekend en erg bijzonder en leuk om te zien hoe de kids er op reageren, vooral de oudste, zij maakt t het meest bewust mee.. hoe voelt iedereen zich? Ik hoop dat ik gauw echt een buikje krijg of wat ga voelen (nog veel te vroeg natuurlijk), maar ik voel me gewoon nog niet echt zwanger. Geen kwaaltjes ofzo. Tuurlijk, ook wel eens keer fijn haha maar ik zou me wel graag wat meer zwanger voelen..
Gezellig, welkom hier! Hier ook zwanger van de vierde, waar we hopelijk voor mogen zorgen. (eigenlijk ons vijfde kindje, maar we hebben ons zoontje laten gaan) Hoe oud zijn je andere kinderen?
29/06: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥ 30/06: Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥ (verrassing!) Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ (verrassing!) Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥ Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ *meisje?* 04/07: Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ 08/07: 09/07: Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10/07: Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ 12/07: Another - 27 jaar - 2e kindje ♥ 13/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: 123abc - 27 jaar - 2e kindje ♥ mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Josjo - ? jaar - 4e kindje ♥ 15/07: Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ♥ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ************************************************************************************** Afspraken Januari 05/01 - LoveLaughLive - geslachtsecho 05/01 - Wasabi - Gender Reveal Party 10/01 - Toutepetite - afspraak gynaecoloog 10/01 - Wensmamma - geslachtsecho 10/01 - MamaEl - controle vk 11/01 - Gootje1988 - controle vk 13/01 - Gootje1988 - geslachtsbepaling 15/01 - wensmamma - afspraak bij gynaecoloog 16/01 - spruitjes - controle vk 17/01 - Samsoko - controle vk 17/01 - Kayleighh - geslachtsbepaling 23/01 - Lindy1985 - controle vk 27/01 - Lindy1985 - geslachtsecho 31/01 - Mar18 - controle gyn Februari 12/2 - spruitjes - 20 weken echo 13/2 - Samsoko - 20 weken echo 16/2 - Toutepetite - 20 weken echo 23/2 - Another - 20 weken echo **************************************************************************************
De beste wensen nog dames! Wij gaan een draagdoek gebruiken maar gaan net zo goed een wagen gebruiken (Joolz). Een draagdoek is echt fijn maar soms is een wagen net zo makkelijk. Haha. Ik vind roze en blauw leuk hoor, alleen in hartjes vorm gaat het niet werken. Dat laat het forum niet toe (heb het even getest). Gewoon onze naam enzo blauw of roze maken? De verassingen groen? Is dat een idee? Hier gaat alles prima. Vermoeidheid en misselijkheid worden langzaam minder. Heel fijn. Welkom @josjo ! Je staat er op hoor. Gezellig. Alleen je leeftijd mist nog. Heb je het al bekend gemaakt?
Wat leuk, al op de lijst! En mijn leeftijd ... 40 Maar ik ben niet eens de enige zie ik! Voel ik me niet zo stokoud haha. Annelynn is 6, Tijn is 5 en Jort is 3. Annelynn en Tijn zijn met ivf gekomen, jort via de natuurlijke weg. En nu had ik nog drie cryo's en gezien mijn leeftijd daar dus voor gekozen. Nr 1+2 gingen niet goed, nr 3 is blijven plakken Wat erg diazz dat je jullie zoontje hebben moeten laten gaan.. hoe kwam dat?
Oh another, ja met kerst aan de kindjes en daarna tegen de rest van de familie en de rest van de wereld. En jullie allemaal? Oh en voor de lijst: bij ons blijft t een verrassing wat het wordt
Wat fijn dat poging nmr 3 jullie geluk bracht. Super spannend weer hé! We hebben met pijn in ons hart de zwangerschap van onze zoon afgebroken. Hij maakte geen kans. Hij is vrij kort na de bevalling overleden.
Wij hebben het met kerst aan de familie verteld, maar het verder nog niet bekend gemaakt ( op wat goede vrienden na). Morgen verjaardag van onze zoon, dus dan zullen er wel wat kinnen op de grond vallen