@LoveLaughLive wat leuk, een meisje, gefeliciteerd!! @Wensmamma beterschap, echt vervelend zeg dat hoesten! @muisjes1980 wat fijn dat je al meerdere goede echo's hebt gehad, gefeliciteerd!
Jeetje vind het ook erg verdrietig voor jullie! Wil je nogmaals veel sterkte wensen! Het is niet iets wat je zomaar even verwerkt. Daar is heel wat tijd voor nodig. Neem de tijd! Lief dat je even kwam zwaaien!
29/06: Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥ 30/06: Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥ Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥ Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ 04/07: Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje ♥ Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ 08/07: 09/07: Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10/07: Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ 12/07: Another - 27 jaar - 2e kindje ♥ 13/07: 14/07: 123abc - 27 jaar - 2e kindje ♥ mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Josjo - 40 jaar - 4e kindje ♥ 15/07: Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ♥ Jongens (1) Meisjes (1) Verrassing (2) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ************************************************************************************** Afspraken Januari 10/01 - Toutepetite - afspraak gynaecoloog 10/01 - Wensmamma - geslachtsecho 10/01 - MamaEl - controle vk 11/01 - Gootje1988 - controle vk 13/01 - Gootje1988 - geslachtsbepaling 15/01 - wensmamma - afspraak bij gynaecoloog 16/01 - spruitjes - controle vk 17/01 - Samsoko - controle vk 17/01 - Kayleighh - geslachtsbepaling 22/01 - LoveLaughLive - controle vk 23/01 - Lindy1985 - controle vk 27/01 - Lindy1985 - geslachtsecho 31/01 - Mar18 - controle gyn Februari 12/2 - spruitjes - 20 weken echo 13/2 - Samsoko - 20 weken echo 16/2 - Toutepetite - 20 weken echo 23/2 - Another - 20 weken echo **************************************************************************************
Oh dames! Heb de lijst geprobeerd aan te passen (mijn datum moest nog veranderd worden). Heb het geprobeerd met de kleurtjes... haha jullie kunnen dat veel beter. Het liep wel 5x vast! Zie dus dat ik nu veel kleurtjes heb gemist. Sorry!
Hoi dames, Zo’n bijzonder moment vandaag de eerste zichtbare schopjes gezien door mijn buik. Meteen een kunnen vast leggen op film. Blijft zo bijzonder en mooi! Ben helemaal verliefd!
Na een drukke en vermoeiende dag gisteren, ( mensen shockeren kost nou eenmaal energie ) vandaag even bijgelezen. @Juffie26, dikke knuffel voor jou. Ik gun jullie het allerbeste. @muisjes1980, wat onwijs fijn, gefeliciteerd! @LoveLaughLive, wat super leuk, een meisje! @Wensmamma, heel veel beterschap.
Hier inderdaad weinig reageren omdat ik echt alles vergeet wie wat getypt heeft.... Wel al een jongen en meisje! Super leuk! Hier over 6 dagen de geslachtsbepaling, zo benieuwd! Droom in iedergeval elke nacht van een meisje! Ook nog erg vermoeid.... Misselijkheid is redelijk weg alleen nog moeilijk met wc geur... Al is het maar luchtverfrisser of zo'n blokje, daar draait m'n maag nog van om. Babykamer staat ook helemaal in de grondverf, de woningbouw moet de muren stucken en dan kan de zijdeglans erop en als we weten wat het is het behang
Wat spannend allemaal! Zo leuk om te zien dat er al dames zijn die weten wat ze krijgen.. ik denk zelf dat we een meisje krijgen, hopelijk net zo gek op auto's, snelheid en F1 als papa en mama, maar het belangrijkste is dat het gezond is. 2-2 volgende afspraak + echo
Wauw zien zelfs al ! Ik denk.... Denk dat ik nu de afgelopen 2 ochtenden de kleine voelde.. maar het blijft speculeren. Dat jij het al hebt gezien is wel heel bijzonder !
Rot nacht weet ik hoeveel weer op dit moment. Ik sliep rond 1 uur. Werd wakker rond 2 uur door zoontje. Nu alweer bijna een uur aan het hoesten. En ik weet dat er een grote kans is dat zoontje om 6 uur wakker wordt. Ik ben zo moe, maar in slaap vallen lukt gewoon niet Sorry voor mijn gezeik maar ik word er echt gek van...
Ben bij de ha geweest. Geen ontsteking in mijn bloed, longen klinken goed, ik heb gewoon hartstikke pech. Ik wil eigenlijk weer werken deze week, maar dan ga ik erge slaapgebrek krijgen. Wat ook weer niet bevorderlijk is voor het beter worden. Ik hoop echt dat het hoesten snel minder is. Tijd voor de lente
@Wensmamma, ik snap dat je er gek van wordt. Het niet kunnen slapen alleen al, kan al killing zijn. Laat staan als je je zo'n lange tijd beroerd voelt. Is er niets wat je mag nemen tegen de hoest? Sterkte en beterschap. Hopelijk kan je vandaag nog een beetje bijtanken.
He bah sterkte @wensmama. Hopelijk komt lente snel zodat je je weer beter voelt. Pak gewoon je rust. Werkgever heeft er ook niks aan als je over een week weer instort omdat je teveel gedaan hebt. Dan maar eerst uitzieken
Nee mag helemaal niets nemen, behalve keel snoepjes en trachtitol. Of bv tijmsiroop. Maar dat verlicht alleen de boel. Helaas slaapt zoontje niet meer 's middags, maar we doen lekker rustig aan vandaag. Vanavond lekker vroeg naar bed ook al slaap ik dan niet haha.
Sterkte en beterschap @wensmamma Hier heeft zoontje ons vannacht bezig gehouden met de buikgriep. Hoop zo dat ik het niet krijg. Vandaag al heerlijk wat leuke kleertjes online geshopt en ook al wat lieve spulletjes gekregen afgelopen weekend. Zo spannend voor de dames die nog niet weten wat ze krijgen..