1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Wensmamma, ook al slaap je dan niet, toch heeft je lijf dan rust ;)

Vandaag controle bij de gyn gehad.
    Baarmoeder zit ter hoogte van de navel, hartje geluisterd en bloeddruk was goed.
    Zou 1 kg afgevallen zijn, maar twijfel of dat klopt hoor.
    Ik heb bloed laten prikken ivm aanhoudende jeuk, en ga weer overstappen naar andere bloedverdunners.

Verder een afspraak bij de verpleegkundige ( 22 Jan) gepland en de GUO ( 5 Feb).
    Met 28, 32, en 36 weken krijg ik nog een groei echo.

urfebe vindt dit leuk.
  2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik doe even kopiëren en plakken ;)
    Nou vanmiddag weer geklop op het plafond toen zoontje moest huilen, ik ben daarna voor het boodschappen doen naar boven gegaan en heb aangebeld. Hij wilde in 1e instantie niet open doen en vroeg 'wie ben jij?' waarop ik aangaf dat ik de onder buurvrouw was en wilde praten. Toen ik hem vertelde waarom ik er was zei hij 'ja ik klop idd op de vloer/muur'. Hij zei 'ik hoor hem al vanaf 's ochtends het hele huis doorlopen (knap als bovenbuurman) en lawaai maken en huilen. Toen zei ik iets als in 'ja maar hij is nou eenmaal een kind die huilen af en toe en die kun je horen'. Hij zei daarop dat ik hem dan maar moest opvoeden en dat ik niet in een appartement moest gaan wonen. Vervolgens smeet hij de deur voor me dicht. Kortom er valt niet te praten met deze man. Kinderen huilen nou eenmaal als ze boos zijn, verdriet hebben, zich pijn hebben gedaan. En zijn af en toe lekker uitgelaten. Kennelijk vindt hij dat ik zoontje dus niet opvoed en dat goed opgevoede kinderen nooit geluid maken of huilen.

Kwam toen ik thuiskwam net een andere buurman tegen en vroeg of zij hem horen huilen, maar dat was niet het geval.

Voor mij is t nu een afgesloten hoofdstuk. Ik negeer het verder en ik ga niet meer extra voorzichtig doen

spruitjes, urfebe en caatje87 vinden dit leuk.
  3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Fijn dat alles goed is. Ik moet denk ik ook overstappen op andere bloedverdunners. Blijf jeuk houden. En wil toch gaan proberen om in mijn benen te gaan prikken. Maar vind ik doodeng.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik vind in mijn benen prikken fijner dan in buik. Zou het gewoon eens proberen.
    Die jeuk is echt vreselijk hé!
    Ik heb nu ook s'nachts jeukende handen en voeten, zo irritant. Doe mij maar pijn hoor.

Maar wat een rare buurman heb jij zeg. Kan hij zelf niet even verhuizen? Zsm :roflmao:

5. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hey dames. Zou ik mogen meekletsen? Ik merk dat ik best wel de behoefte heb om over de zwangerschap enzo te kletsen/ervaringen te delen maar ik wil daar mijn omgeving niet steeds mee lastig vallen :)

Another en LoveLaughLive vinden dit leuk.
  6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Welkom hier en gefeliciteerd uiteraard!
    Hoe voel je je?

7. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Dank je wel :)

Ik voel me wel goed,de kwaaltjes zijn zo goed als weg en ik heb net voor het eerst heel duidelijk de baby gevoeld ♡ Al ben ik soms wel bang dat het alsnog misgaat omdat het al 5x eerder is misgegaan. Maar daar probeer ik niet aan te denken, zeker nu niet nu ik het duidelijk heb voelen bewegen.

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Diazz van mij mag hij. Hij zag er ook 'raar' uit, beetje einzelganger.

Ja ik word echt gek van de jeuk op mijn buik. Vanavond maar de benen eens proberen. Doe jij dan de zijkant of bovenkant?

@Lumihiutale uiteraard welkom hoor! Ik heb datzelfde dus dan is zo'n clubje fijn!

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zie inderdaad behoorlijk wat sterretjes staan. Wat moet deze zwangerschap dan extra spannend zijn. Ik kan me je angst goed voorstellen.
    Fijn dat je je goed voelt. En heerlijk hé, die bewegingen :)

10. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    En sowieso is het fijn dat we allemaal rond de zelfde termijn zitten :)

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Wensmamma, ik spuit gewoon in de bovenkant van mijn benen, en bij veel schijven aan de zijkant.
    Vanaf vanavond zijn de billen weer aan de beurt :D
    Slik jij trouwens ook nog Ascal ernaast?

12. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Het hartje stopte altijd bij 8 weken,zo apart. Onderzoeken gehad maar daar kwam niks uit. Met deze zwangerschap drink ik elke dag granaatappelsap,ben hiermee begonnen ongeveer 2 weken voor de bevruchting. Toeval of niet, het gaat nog steeds goed en ik ben blij dat ik het gedaan heb en nog steeds doe.

Ik vind deze zwangerschap gewoon heel bijzonder en ik probeer alles zo bewust mogelijk mee te maken.

13. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @wensmama toch frustrerend zo'n bovenbuurman. Blijf gewoon bij jezelf dan ben je de beste mama die je zoontje zich kan wensen. Kop op.

@Diaz en Wensmamma vervelend dat jullie allebei zo heftig reageren op de fraxiparine. Lichte allergische reactie?

@Lumihiutale welkom en gefeliciteerd. Wat verdrietig dat het zo vaak mis is gegaan. Wel geweldig dat je de baby al voelt.

Hier tijdje passief meegelezen. Die vermoeidheid is verschrikkelijk. Lig nog steeds vroeg op bed iedere avond. Nu ook lamlendig. Dochter zit lekker te kleuren, maar heb ook echt geen zin om naar buiten te gaan. Bekken beginnen problemen te geven. Vorige week ook weer zwaar gevoel tussen m'n benen
    19e intake bekken fysiotherapie. Ik kan niet wachten op meer energie

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oké dan ga ik dat proberen, billen wordt bij mij problematisch in mijn eentje
    Nee alleen de spuiten verder niet.

@Lumihiutale wat verdrietig van de mk's :(

@caatje87 hier ook nog weinig energie, maar kan ook komen van het hoesten. Vervelend dat je bekken pijn begint te doen.

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    En dat gewoon 5 keer. Zo bizar. Wat zal het keer op keer een klap geweest zijn :(
    Maar super fijn dat het nu wel allemaal goed lijkt te gaan.

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @caatje87, ik spuit net iets anders, ( Fraxodi) maar ga nu weer over op Fraxiparine en zo nodig later weer over op Clexane. Het is de afwisseling die vaak helpt. Ik hoop het!

Had je de vorige zwangerschap ook zo'n last van je bekken? Lijkt mij vreselijk zwaar zo vroeg al in de zwangerschap.

17. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @Diazz vorige keer geen last gehad. Alleen een verzakking achteraf. Toen al advies gekregen om bij 2e zwangerschap eerder te komen. Ik merkte nu bij 8 weken al problemen met m'n heup met hardlopen. Fysiek zwaar werk en afgelopen maandag ook klein beetje incontinent. Vooral preventief en oefeningen en tips.

18. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hi welkom @Lumihiutale (gelukkig kunnen we namen taggen;) ik had hem niet onthouden).
    Wat verdrietig van de miskramen zeg! En dat 5 keer!! Poeh! Wat een angst dan ook iedere keer. Gelukkig nu al ruim 14 weken zag ik!

Wat vervelend Caatje van je bekken! Kijk maar uit idd en goed dat je naar de bekken fysio gaat!

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Goed dan je dan op tijd naar fysio gaat inderdaad. Hopelijk blijft het goed onder controle.

20. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Hoi dames! Vinden jullie het ook zo snel gaan? We gaan alweer richting de helft! Mijn klachten zijn ook zo goed als weg maar merk wel dat als ik te druk geweest ben ik even een pas op de plaats moeten maken.

Lindy1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina