1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Staat er bij. :D

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Je bent geweldig, thanks!!

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
  4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik voel de baby ook ineens echt heel erg goed. Gewoon terwijl ik zit, zo bijzonder ❤️
    Toch wel fijn dat je weet wat je moet voelen.

urfebe en Another vinden dit leuk.
  5. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ik voel soms ook van die veegjes om het zo maar te zeggen.. Ik blijf qua namen steeds terug komen op 1 Shelby, ik vind het een super mooie naam en ik hou van de auto:D. Ik ben echt een super auto freak:oops:

urfebe en spruitjes vinden dit leuk.
  6. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Na de echo van gister, vandaag de uitslag van de nipt binnen! En het is helemaal goed! Toch erg fijn om dat te weten zeg!

Lindy1985, mamaEl, Diazz en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    @mamaEl
    Wat vervelend dat je bloedverlies had. Fijn dat je zo snel voor een echo kon komen en de vermoedelijke oorzaak is gevonden. Rustig aan dan maar. Hopelijk was het eenmalig. Heeft ze nog kunnen vertellen of de placenta verder omhoog meegroeid?

mamaEl vindt dit leuk.
  8. wensfeetje

wensfeetje Actief lid

27 sep 2017
    118
    90
    28
    Vrouw
    Ja!! ik vind t heeeel lastig om het niet te weten, maat ik wil dat ook een keertje meemaken!

spruitjes en urfebe vinden dit leuk.
  9. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wauw even een dagje niet online en flink gekletst hier.

Team blauw gaat hard.

Ik zag een aantal goede nipt uitslagen langskomen. Gefeliciteerd! Die van ons is ook goed gekeurd.

Afspraken: 19-1 verloskundige en 22-1 geslachtsbepaling

@mamaEl poeh wat een spanning heb je gehad. Hopelijk ben je weer een beetje op je roze wolk gekropen. Klinkt wel alsof het even spannend blijft.

De rest... Geen idee meer. Sorry:oops:

Wasabi en mamaEl vinden dit leuk.
  10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Zo bijgelezen!!

Gefeliciteerd meiden met een mooie geslachtsbepaling, volgens mij alleen jongens erbij vandaag, leuk leuk!

En twee team groens jeeeeh!! Veel zeg! Vorige zwangerschap waren we geloof ik maar met zn tweetjes die het geslacht niet wisten.

Top voor het aanpassen another! Ik vind dit wel een hele nare kleur groen, knalt zo van mn scherm dat het niet leesbaar is haha. Vandaar dat ik een iets donkerdere had gekozen. Maar zo is het wel makkelijk allemaal de bovenste rij.

Ik pas de lijst zo ook even aan. Zag dat er verassing staat in plaats van verrassing. En die willen we bij voorkeur niet Haha, ik ben bang voor vuur hahahaha

11. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    29/06:
    Kayleighh - 22 jaar - 2e kindje ♥

30/06:

Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥
    Samsoko - 31 jaar - 2e kindje

Anniekje - 30 jaar - 1e kindje

01/07:

Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥
    Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥
    LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje
    Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥

02/07:
    Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje ♥
    Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥

03/07:
    Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje
    Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje

04/07:
    Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥

05/07:
    Fidel2010 - 32 jaar - 3e kindje ♥
    Wasabi - 32 jaar - 3e kindje
    Lumihiutale - 30 Jaar - 2e kindje

06/07:
    Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥
    Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥
    Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje

07/07:
    4San - 40 jaar - 3e kindje ♥
    MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥
    Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️
    Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥

Tinevias -38 jaar - 5e kindje ❤️

08/07:

09/07:
    Chelle05 - 31 jaar - 2e kindje ♥
    Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥
    Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥

10/07:
    Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥
    Mar18 - 28 jaar - 2e kindje

11/07:
    Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥
    Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥

12/07:
    Another - 27 jaar - 2e kindje

13/07:

14/07:

123abc - 27 jaar - 2e kindje ♥
    mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Josjo - 40 jaar - 4e kindje

15/07:
    Queen23 - 23 jaar - 1e kindje ♥

Jongens: (6) Meisjes: (3) Verrassing: (5)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

✮ Jolo
    ✮ SHN
    ✮ Haagsmeisje
    ✮ Curitiba
    ✮ Cinsam
    ✮ Juffie26

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

**************************************************************************************

Afspraken

Januari

13/01 - Gootje1988 - geslachtsbepaling
    15/01 - wensmamma - afspraak bij gynaecoloog
    16/01 - spruitjes - controle vk
    17/01 - Samsoko - controle vk
    17/01 - Kayleighh - geslachtsbepaling
    22/01 - Diazz - Verpleegkundige
    23/01 - Lindy1985 - controle vk

23/01 - TineVias - controle vk
    27/01 - Lindy1985 - geslachtsecho
    31/01 - Mar18 - controle gyn
    31/01 - Toutepetite - afspraak verloskundige

Februari

2/2 - Anniekje - controle en echo
    5/2 - Diazz - GUO

7/2 - MamaEl - controle vk
    9/2 - MamaEl - 20 weken echo

9/2 - Gootje1988 - controle vk
    12/2 - spruitjes - 20 weken echo
    13/2 - Samsoko - 20 weken echo

16/2 - Gootje1988 - 20 weken echo
    23/2 - Another - 20 weken echo
    27/2 - TineVias - 20 weken echo
    28/2 - Toutepetite - 20 weken echo

**************************************************************************************[/QUOTE]

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh dat van de verassing is mijn fout denk ik. Mijn Nederlands is aan het achteruit gaan. Niet meer wat t was iig.

Gisteren aan het einde van de werkdag (op t werk nog) merkte ik dat ik last kreeg van mijn buik. Het zijn geen harde buiken, maar t lijkt er wel op. Bij vorige zwangerschap begon het later, maar herken het wel. Toen was t werkgerelateerd. De stress die er toch altijd op t werk is (servicedesk) en ik denk dat vermoeidheid ook een rol speelt. Ga het maar in de gaten houden. Maandag afspraak met de gyn dus dan kaart ik t aan en de 24e toevallig afspraak met de bedrijfsarts dus als t er dan nog is kan ik t ook meteen bespreken.
    Vannacht weer geen beste nacht gehad, kon van het gevoel niet slapen namelijk. Ik ga vanavond weer lekker vroeg naar bed dus. Nu al op t station, te wachten op een vertraagde trein...

13. TineVias

TineVias Actief lid

10 jan 2018
    174
    181
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!

Wensmama Is het geen bandenpijn? Ik heb daar momenteel last van! Evengoed geen fijn gevoel!
    Wat een gezellige groep! Ik heb dit nog nooit gedaan, dus vind het wel leuk zo elke dag iets te horen/schrijven. Zijn jullie ook zo als je in je bed ligt dat je aan het voelen bent op je buik of je al iets voelt, of dat je op een bepaalde manier gaat liggen in de hoop je kindje te voelen?
    Zijn er dames die een dopller hebben en hoe vaak gebruik je die?
    Groetjes en werkse voor iedereen!!
    Tine

14. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Geeft niks hoor wensmamma! Het staat er al een tijdje en jet was me eerder helemaal niet opgevallen. Ik ben normaal niet zo streng haha maar deze zag ik ineens. Maakt me echt niks uit wie t had geschreven. Kan gebeuren toch :)

Wat onwijs vervelend van de Harde buiken achtige pijn en de slechte nacht weer. Hopelijk heeft de gyn goede oplossingen voor je.

Hier geen doppler Tine maar ik herken wel het proberen te voelen haha. Heel pril voelde ik veegjes etc maar nu is dat minder sterk geworden. Bij de 12 weken echo dacht de echoscopist ook dat de placenta aan de voorkant aan het vechten was dis dat verklaart vast waarom ik nu minder voel dan een week of 3 geleden. Ik heb wel de indruk dat ik kan zien waar het kindje ligt als ik plat op mn rug lig. De 'bobbel' is scheef namelijk haha. Ben benieuwd of dat ook echt zo is en wanneer ik weer meer ga voelen. Afwachten maar.

Wat tof van de meiden die het ook echt al aan de buitenkant hebben kunnen zien en voelen!

15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Gister een beetje een jammer bericht op mn werk. Ik mag niet mee met de werkweek naar buitenland. Ze bedoelen jet lief hoor, vinden een flink aantal uren in de bus voor mij te zwaar. En nu misschien volgend jaar dan mee was hun idee. Maar zelf vind ik dit jaar het perfecte moment, mn bijna 3 jarige uit logeren en verder hoef ik niks te regelem. Volgens jaar heb ik een baby van nog geen jaar oud dus dat lijkt me een beroerd plan en vanaf het jaar daarna gaat de oudste naar school dus dan kan zij geen weekje ergens gaan logeren dus dan moet ik verschillende dingen regelen voor 2 kinderen, als het überhaupt al te regelen is voor de oudste en mijn vriend dan geen vrij hoeft te nemen. Kortom: dit was de kans om eindelijk eens mee te kunnen en nu zal het jaren duren voor de mogelijkheid zich aandient.
    Natuurlijk heb ik dat niet gezegd (domdomdom) maar ik wilde ook geen probleem ervan maken.
    Maar heel jammer vind ik het wel.

16. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Ik kom team roze versterken!! Na een zoon krijgen we nu een dochter, ik ben helemaal over the moon. Wat een voorrecht! Wil iemand het voor me op de lijst aanpassen?

Ondanks m’n voor liggende placenta voel ik haar al best goed, vooral schopjes aan de zijkant (waar placenta niet meer ligt). Heerlijk dat getrappel!

caatje87, Wasabi, mamaEl en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ah al van zoveel babies het geslacht bekend, wat leuk! Gefeliciteerd allemaal. Wij nog twee weken wachten maar de uitslag van de nipt was ook goed. Ik krijg ook last van mijn buik, vorige keer ook en toen zat ik met 25 weken in de ziektewet. Hoop nu echt dat ik langer kan blijven werken. Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie dit jaar?

spruitjes en urfebe vinden dit leuk.
  18. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    @Samsoko Zou je het niet alsnog even aankaarten? Dat je het heel lief vindt dat ze meedenken maar dat je er zelf nog over nagedacht hebt en dat je toch heel graag mee zou willen? Misschien kan je wat aangepast werk doen of wat eerder stoppen, of zit dat er niet in?

urfebe vindt dit leuk.
  19. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    @mamaloe250 Wij willen nog wel lekker weg met z’n drietjes maar weten nog niet zo goed waarheen. Wilden eigenlijk naar een echt lekkere bestemming zoals Bali of Caraibisch gebied maar overal Zika risico...

urfebe vindt dit leuk.
  20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ik geloof dat ze dat niet willen, maar zelf denk ik dat ze niks hoeven aanpassen. Vorige zwangerschap heb ik nog met 39 weken 6 verjaardagen door het hele land afgelopen. Deze zwangerschap zal ik tussen 32 en 34 weken zwangerschap nog een stuk of 12 a 14 voorstellingen spelen. Dus met 28 weken op werkweek lijkt mij een eitje hahaha maar goed ik heb het nooit eerder gedaan dus misschien schatten zij het wel goed in. Als mn collega niet wil dan zal ik wel aangeven dat ze mij nog even moeten heroverwegen ;) ik wil mezelf ook niet opdringen er zijn er vast genoeg die het leuk lijkt om mee te mogen...

Deel Deze Pagina