En dan zeggen sommigen, dan eet je de biefstuk toch doorbakken. Nee dat kan echt niet. Duur stuk vlees en dan verpesten door gaar te maken. Moet bloederig rood zijn. Jamjam
Sinds ik zwanger ben lust ik nauwelijks nog vlees. Dus ik mis niets Hebben jullie ook kwaaltjes zoals bijvoorbeeld puistjes? Hier net ook even kunnen genieten van het gefladder in mijn buik♥️
Jeetje !!! Ik ga half mei met verlof ! Druiven jullie dan nog zo ver weg op vakantie?? Ik niet hoor ! Wij gaan 9 april 1,5 week naar het subtropische altijd zonnige Landal Veluwe ! Gerookte zalm.... Rosbief.... Paté.....
Ik ben dan bijna 31 weken zwanger, en dat durf ik wel aan. Eerste zwangerschap met 32 weken, tweede 23 weken, derde 29 weken op vakantie gegaan. Als ik niet aan de schoolvakantie gebonden was, was ik wel iets eerder gegaan.
En??? Hoe smaakt de vega filet??? Dat mis ik zooo erg!! Ben wel benieuwd die van de jumbo moet ik niet halen geloof ik.
Ik helaas ook last van mijn huid, maar nog niet heel erg gelukkig. Wel van vet haar, ik blijf wassen Ik vlieg met 32 weken nog maar Wenen. Romantisch weekend met mijn man voor onze trouwdag. Maar dat is niet zo ver en goede gezondheidszorg, durf dat een aan.
Over vakantie gesproken. Wij willen met 35 weken nog 2 weken naar zuid Frankrijk. .. moet wel zeggen dat ik bij de andere bijna tot 42 weken liep en me tot op de dagrond van bevalling topfit heb gevoeld. We boeken wel een paar dagen van te voren pas hoor. ..je weet nooit hoe je je voelt. .
VET haar heb ik ook!! Heel lastig! Gelukkig werk ik thuis, dus hoef er niet steeds om te denken! Scheelt wel! Verder doen mijn tepels vreselijk pijn! Hopelijk word dat wel minder! Leuk he zwanger zijn!! Haha!! Gisteren nog even met dopler gespeeld! Heerlijk!!
VET haar heb ik ook!! Heel lastig! Gelukkig werk ik thuis, dus hoef er niet steeds om te denken! Scheelt wel! Verder doen mijn tepels vreselijk pijn! Hopelijk word dat wel minder! Leuk he zwanger zijn!! Haha!! Gisteren nog even met dopler gespeeld! Heerlijk!!
Oh wauw ik zie in mn onderschrift dat baby ons vanaf nu kan horen <3 16 weken dansje alweer. De tijd vliegt.
Hier ook helaas super vet haar, kan bijna elke dag wassen.. wij gaan niet op vakantie dit jaar, hebben sinds oktober een huis gekocht en dat hakt er toch wel in..
Ik heb geen last van vet haar of puisten, maar ik droom wel echt abnormaal raar. Echt de gekste dingen!
Leuk, weer een bekendmaking vandaag! Bij mij is het shoppen begonnen! Ik had de afgelopen weken geen enkele behoefte maar ben nu niet meer te stoppen!!!