1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    Dat is alvast fijn om te horen :)

Diazz vindt dit leuk.
  2. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
  3. hibiscuss

hibiscuss Lid

13 feb 2016
    47
    47
    18
    NULL
    NULL
    @deniseappeltje niet te te geloven.... Probeer het je niet teveel aan te trekken maar dat is natuurlijk lastig omdat je je man ook verdriet ziet hebben!

Bij ons was de eerste reactie op het nieuws van ons 3e zoontje van schoonmam: vind je het jammer? Weet je niet dat daar diëten voor zijn?

Kortom; ze zijn gewoon ontzettend sociaal onhandig heb ik maar bedacht, misschien dat die gedachte jou ook helpt. Sterkte met ze...

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @deniseappeltje, wat een belachelijke reactie. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt. Jij bent straks hartstikke rijk met jouw 3 meiden ❤️
    Ik heb sterk het gevoel dat wij een meisje krijgen, dan hebben wij straks ook 3 meiden, en één zoon. Ik heb ook absoluut geen voorkeur, en verwacht dan ook dat anderen dat niet vóór mij gaan hebben.
    Mijn schoonzus zei me wel, IK hoop op een jongen. Ik heb haar gezegd dat IK hoop op een gezond kind ( wij zijn natuurlijk ook niet onbevangen na een afbreking), en dat het laatste waar ik me druk over zal maken is of er een piemel aanhangt of niet.
    Hoewel deze zwangerschap geen bewuste keuze was, heb ik alle andere keren wel bewust voor een kind gekozen, en NIET voor een geslacht.

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Omg, ik vind dat echt onbeschoft! Ik begrijp dat niet iedereen even gezegend is met het vermogen om tactvol te reageren, maar bepaalde reacties vind ik best wel ver gaan :eek:

hibiscuss vindt dit leuk.
  6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wow ik vind al die reacties zo schaamteloos!

Ik heb gisteren teveel gelopen. Merk t nu aan rug- en bekkenpijn. Gisteren merkte ik het al hoor, had even in de metro gezeten op weg naar huis en toen ik naar huis moest lopen dacht ik 'hoe dan?' Echt vreselijke bekkenpijn. Wel gezellig geluncht en gewinkeld met een vriendin. Geshopt voor mijn zoontje, de baby en mezelf hihi. Oa te leuk jurkje van mijn favoriete merk Desigual voor de baby. Ze hebben zoveel leukere dingen voor meisjes dan voor jongens.

Bijgevoegde bestanden:

urfebe, spruitjes, hibiscuss en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    :eek: ik was opgestaan en weg gelopen. Wat denken ze wel niet! Echt belachelijk.
    Sommige vragen nu al aan mij of ik niet liever een jongen gehad had.... Nou nee! Ik had een lichte voorkeur voor een meisje al was een jongen natuurlijk ook super geweest maar ik heb straks 2 meiden waar ik super trots en blij mee ben.
    Mochten we voor een 3e gaan en het is nog een meisje dan ben ik straks super trots en blij met mijn 3 meiden! Echt sommige mensen! :evil:

urfebe vindt dit leuk.
  8. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Kippenvel wat een klote reactie

9. Yepp

Yepp Lid

2 dec 2017
    50
    69
    18
    Vrouw
    Hoe haalt ze het in dr hoofd en hoe durft ze het ook nog uit te spreken? Ik vind het echt belachelijk, onsympathiek en wordt heel boos van zulke mensen. Ik snap dat het moeilijk is om iets van te zeggen maar ik zou het wel proberen. Het getuigt van weinig respect en je mag best laten weten wat het met jullie doet! Ik word er zo boos van!

Oja, 16 feb krijg ik de 20 weken echo. Wil iemand dat op de kalender zetten?

Sneeuwbloempje en urfebe vinden dit leuk.
  10. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @deniseappeltje wat een achterlijke reactie, ik zou echt kwaad en verdrietig zijn!
    Hier ook al 2 meiden en ik zou het fantastisch vinden als we weer een meisje zouden krijgen! Jongetje even fantastisch. Ik vind het al irritant dat mensen er bijna automatisch vanuit gaan dat je na 2 meiden graag een jongen wil en dat het voor mijn man zo leuk zou zijn, terwijl hij echt net zo lief weer een meisje wil.
    Maar dat anderen dan teleurgesteld zijn in het geslacht van jullie baby.. Belachelijk!

11. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    @deniseappeltje wat een stomme reactie. Echt achterlijk. Maar gelukkig zijn jullie zelf heel gelukkig met jullie drie dochters straks, daar gaat het om. Ik ben wel nieuwschierig naar je eerste aankopen trouwens.

Superleuk jurkje @Wensmamma haha leuk dat het niet roze is. Ik vind juist dat er veel meer leuke kleding voor jongens is omdat ik bijna geen enkele kleur roze mooi vind en dan blijft er weinig over voor meisjes.

12. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Woww! Wat erg dat ze zo reageren!! Snap niet dat mensen zo kunnen reageren?
    Ppff!
    Dikke knuffel!

Sneeuwbloempje vindt dit leuk.
  13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heeft iedereen inmiddels de zwangerschap bekend gemaakt?
    Ik heb het vandaag eindelijk op FB gezet. Die buik is ook echt niet meer te verbergen nu.

Sneeuwbloempje en urfebe vinden dit leuk.
  14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    17 weken alweer :D

Bijgevoegde bestanden:

Wensmamma, hibiscuss, mamaEl en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Dames, dankjewel voor al jullie borstvoeding/flesvoeding tips. Doet me goed jullie tips en ervaringen te lezen. Heb de linkjes opgeslagen en ga morgen via de vk vragen voor een infoavond over borstvoeding.

16. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    @deniseappeltje wat belachelijk! Is ze voor de rest wel een aangenaam persoon of is ze altijd zo?

Mooi buikje @Diazz ! Denk dat het bij mij ook ongeveer zo is, al zeggen sommigen dat er nog niet zoveel te zien is. Maar ik zie het wel, vriend ook!

Moet nog lang wachten op de 20 weken echo, de gyn is dan net met vakantie, dus krijg die van mij als ik de 21 weken al ruim voorbij ben. Dat vind ik wel jammer. Heb nog wel een afspraak met een verloskundige op 31 januari, maar denk niet dat zij/hij een echo zal doen. Volgens mij krijg ik dan vooral uitleg over de bevalling en kraamzorg. Maar ik ga wel vragen of er even naar het hartje geluisterd kan worden, zeker omdat de 20 weken echo nog zo ver in de toekomst ligt.

Ben eigenlijk nog helemaal niet bezig met babykamer, babykleertjes, etc. Ik heb nog helemaal niks gekocht, terwijl ik altijd dacht dat ik helemaal los zou gaan. Ik verwacht nu dat dat wel komt na de 20 weken echo!

Hebben jullie al nagedacht over verlof? Ik heb een vriendin die 3 weken voor haar uitgerekende datum op verlof ging en een andere die pas 1 week voor de uitgerekende datum vrij had. Dus nu weet ik het niet meer.

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Toutepetite, serieus? Ik hoor juist dat mijn buik nu echt te zien is, vandaar de zwangerschap vandaag bekend gemaakt. Had ik best even mee kunnen wachten dus:roflmao:

Ik ga waarschijnlijk eind April al met verlof.

18. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    @Diazz Haha, nee, ik denk dat mijn berichtje onduidelijk was! Je ziet het juist wel goed bij jou! En als ik in de spiegel kijk dan zie ik bij mezelf ook zoiets, alleen denk ik dat het bij mij in werkelijkheid dan toch nog kleiner is dan bij jou, door de reacties in mijn omgeving. Dat ik zelf een vertekend beeld heb over mijn eigen buik. Snap je? Nee, die van jou is duidelijk en ook prachtig mooi!

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, ik was eigenlijk verbaasd dat mensen het bij jou nog niet zien. Vandaar mijn: "serieus?"
    Maar lief, dank je wel! :)

20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Diazz mooi buikje, mijn buikje is nog wel wat kleiner maar kan wel echt zien dat ik zwanger ben ;)

Ik ga 18 mei met verlof t/m 23 oktober. Plak er 2 weken osv en 3 weken gewoon verlof aan vast. Ga 6 weken van tevoren, ik weet nu al dat ik al snel niet meer volledig kan werken. Merk nu al dat het teveel is. Zo snel last van mijn buik :(

Dus nog 4 maanden werken en dan 5 maanden vrij :roflmao:

Lindy1985 en caatje87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina