1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Goed gedaan Lindy!

En gefeliciteerd teams roze en teams blauw! Ik ben de namen ook alweer vergeten sorry... Alleen mamaloe weet ik nog omdat ze de laatste was, maar mn felicitaties zijn voor jullie allemaal.

Wat een leuk behang wensmamma en mooi zo'n hoekje in je eigen kamer. Heerlijk.
    Hier komt t kindje ook eerst bij ons op de kamer. De oudste heeft ook een maand of 7 a 8 bij ons geslapem en soms slaapt ze nog bij mij als papa niet thuis is haha.

Fijn dat ook alle controles weer goed waren bij iedereen!

Wensmamma goed gedaan dat je naar de BA bent gegaan. En je bent zeker geen aansteller maar ik snap wel dat het je zelf frustreert. Probeer toch rustig aan te doen, voor jezelf en je kleine.

Lindy1985 vindt dit leuk.
  2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wensmama vervelend dat je je zo voelt. Ik herken het heel erg van Mn vorige drie zwangerschappen. Deze zwangerschap heb ik echt nul kwaaltjes, net of mijn lijf nu eindelijk snapt wat t moet doen haha

Ik lig soms ook wakker en pak dan mijn ereader. Alleen gisteren viel ik dus op Mn zij in slaap met dat ding in mijn hand en toen had ik ineens zo’n gevoel alsof je valt ofzo en sloeg ik bijna mijn tand door mijn lip Whahaha. Echt n beetje pijnlijk en rood aan de binnenkant, ging nog net niet bloeden :roflmao:

Vandaag de joolz day gekocht, happy mee!!

urfebe en mamaEl vinden dit leuk.
  3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh en super behangetje! Ik heb er een printscreen van gemaakt! :o: ideetjes opdoen

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @josjo hahahaha ik lig in een deuk :roflmao::roflmao:
    Ja behang is 68 euro per rol. Ik heb er gelukkig maar 2 nodig. :D

5. TineVias

TineVias Actief lid

10 jan 2018
    174
    181
    43
    Vrouw
    Hey @Mar18 , je hebt mij niet getagget, maar iemand die 10 jaar geleden voor het laatst onle gezien is.. hihi! Maar dat geeft niet! Ja dat klopt dat weet ik. Ik werk en woon in belgie, en mag het zelf beslissen! Voor mij is het goed zo! Toch bedankt voor je bericht!

urfebe vindt dit leuk.
  6. TineVias

TineVias Actief lid

10 jan 2018
    174
    181
    43
    Vrouw
    Ik slaap sinds ik deze thee drink stukken beter! Gekocht bij kruidvat zoals je kunt zien!

Bijgevoegde bestanden:

7. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Heel leuk! Foto 2 kan wel ons kamertje zijn! Heb toevallig dat zelfde lakentje, hoeslaken, happy horse knuffeltje, me too poppetje, muursticker stipjes en muurverf roze gekocht haha

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha grappig! Ik wil ook echt die tint roze hebben en die stipjes zijn gewoon te schattig ♥️

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Welk merk is het (jatterdejatjat)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oeh dat klinkt goed, wist niet dat het bestond!

TineVias vindt dit leuk.
  11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Studio iris van tricht, te bestellen bij mini rockstar

josjo vindt dit leuk.
  12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Aaargh ben vanmorgen door mijn rug gegaan, Bleegh! Zo balen! Heb dit vaker maar nu is het door de zwangerschap allemaal nog wat instabieler in mijn onderrug... en niks helpt eigenlijk. Iemand nog tips? Paracetamol doet niets. :confused:

13. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ah supernaar @josjo ik kan alleen aan een warme kruik denken, verder eigenlijk niks.

Haha ik hou niet van roze dus ga voor behang met geel erin. Dan nog een wand met kurk erop en heb leuke hele vlinders gezien. Ik ga de hemnes kast via marktplaats proberen te vinden en dan nog een wit ledikantje.

Bijgevoegde bestanden:

urfebe vindt dit leuk.
  14. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ohhh thnx!! Ik ga morgen meteen even kijken:)

15. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ohhhh wat slecht!! Hahaha ik ben zo slecht in dat taggen!! Heb ik dus vaker gedaan!
    Fijn dat je zelf mag beslissen idd! Maar denk wel aan jezelf he;)

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Leuk ! Lekker anders dan anders!
    Hoewel ik het bij een ander wel leuk vind dat wil ik zelf ook geen roze op de muur.
    Op deze foto's zie je een deel van m'n dochters kamer. Ook met her en der vlindertjes . De tak moest op deze foto nog meer aangekleed worden

Bijgevoegde bestanden:

Sneeuwbloempje en urfebe vinden dit leuk.
  17. TineVias

TineVias Actief lid

10 jan 2018
    174
    181
    43
    Vrouw
    @Mar18
    Ik denk zeker aan mezelf, ik heb overigens ook een hele fijne dienst, waar ik echt op kan bouwen, als het me niet gaat dan mag ik stoppen! En mijn man help veel als hij thuis Is! Dus komt helemaal Goed!!
    Ik ben benieuwd of de thee voor jullie werkt! Voor mij wel in ieder geval!
    Slaapwel!

Mar18 vindt dit leuk.
  18. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Mijn zoontje van 1.5 slaapt ook nog bij ons. Zat redenen om ze bij je te laten slapen. Veel natuurlijker om een kindje bij je te hebben dan zielsalleen in een stil kamertje. Schijnt ook wiegendood te kunnen voorkomen omdat ze je horen ademen en je kunnen ruiken enzo. Vind ik een prettig idee.

Natuurlijk heeft hij ook gewoon zijn eigen kamer. Het is geen kwestie van kamertekort maar gewoon omdat wij ons daarover hebben ingelezen en tot de conclusie kwamen dat dat beter is. :)

urfebe en TineVias vinden dit leuk.
  19. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Spanneeeendd! Nog 1 nachtje slapen. :D

Lindy1985 vindt dit leuk.
  20. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Ach jeetje wat vervelend zeg :( Ik heb geen tips behalve rust nemen. Ik hoop dat het snel beter is!

Deel Deze Pagina