1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @Anniekje, hoe is het met de misselijkheid?
    Ik hoop dat het inmiddels helemaal over is.

Er hebben trouwens best veel dames last van hun bekken, of lijkt dat maar zo?
    Ik hoor het daarnaast ook veel om me heen, van vriendinnen die zwanger zijn.
    Ik knijp echt in mijn handjes dat het mij niet bekend is, want het lijkt me echt verschrikkelijk.

2. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik denk dat de lijst binnenkort opgeschoond kan worden ! Sommige zijn hier al erg lang niet geweest. Houdt het ook wat overzichtelijk

urfebe, Mar18 en mamaEl vinden dit leuk.
  3. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Helaas redt ik het nog steeds niet zonder de medicijnen, ik baal er wel van want elk medicijn die ik inneem is er 1 te veel voor mijn gevoel.. ik moet ook zeggen dat ik ze pas inneem op het moment dat het ook echt niet meer gaat.. we zullen zien waar het schip strand..

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Jeetje heftig anniekje!

Anniekje vindt dit leuk.
  5. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ach ja hoort erbij zeggen ze.. maar leuk is anders

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Pff, wat rot! Dat is zeker niet fijn. Nu maar hopen dat de tijd dat je zonder medicatie kan snel aanbreekt.

7. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Dat hoop ik ook van harte! Want er blijft in achterhoofd zitten dat mijn eerste zwangerschap niet goed is gegaan door medicijnen en dat is heel zwaar

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heb je eerder deze medicatie geslikt?
    Ik wist helemaal niet dat je eerder zwanger was, zal ik vast overheen gelezen hebben.
    Maar ik geloof niet dat de artsen je iets voorschrijven wat schadelijk is voor de baby.
    Soms is het wel kiezen tussen tweede kwaden, maar dan denk ik eerder aan enorme pijn en morfine bijvoorbeeld.
    Ik denk dat de Emesafene en Primperan wel een stuk onschuldiger zijn.

9. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ik ben begin 2017 al zwanger geweest maar toen was ik net van zware pijnstilling en antidepressiva af. Daar heb ik bijna 6 jaar aangezeten toen. Bij de eerste echo kwamen we erachter dat de baby met 5 weken en 6 dagen is gestop met groeien. Dat kwam door de medicijnen, ik was op het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger was, net een week mee gestop. Dan zit die zooi, want dat is het gewoon, nog in je lijf. En daarom staat het me niet aan dat ik medicijnen moet nemen om te kunnen eten. Dat blijft in mijn achterhoofd zitten. Ik weet dat de medicijnen die ik krijg veilig zijn maar toch is het moeilijk

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik snap het hoor. Hoewel je nooit weet of het door de medicatie kwam, of dat er iets in de aanleg niet goed is gegaan, wil je je dat gewoon nooit af hoeven te vragen.

11. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ze hebben onderzocht waar het door kwam, en ik had nog teveel stoffen van de medicijnen in mijn lijf. Die baby zou het nooit hebben overleeft. En dat is zwaar om te horen..

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wat vreselijk @Anniekje :(
    En wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Is het HG?

Anniekje vindt dit leuk.
  13. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat heftig @Anniekje! En ook dat je nog steeds zo misselijk bent, heel naar.

Ik voelde deze baby tussen de 13 en 14 weken voor het eerst af en toe. Sinds een week voel ik m elke dag en meerdere keren per dag. Genieten hoor!

Anniekje vindt dit leuk.
  14. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Anniekje vindt dit leuk.
  15. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Ja dat was een nare periode, maar ik ben er overheen en moet door.. maar het blijft in je achterhoofd zitten en daarom ben ik er al op tegen als ik een paracetamol moet innemen.. maar zolang ik haar blijf voelen denk ik nog steeds dat goed is. Ik houdt de moed erin:thumup:

urfebe en mamaEl vinden dit leuk.
  16. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63
    Wat moeilijk @Anniekje . Knap dat je er zo sterk onder blijft!

Anniekje vindt dit leuk.
  17. Another

Another Bekend lid

10 okt 2015
    680
    311
    63

Daarom tag ik iedereen. Kijken wie er reageert of niet. ;) Ik wacht nog even deze week af en anders mag het meerendeel er van mij af. Terug er op kan immers altijd wel weer. :D

urfebe, Lindy1985, spruitjes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    meiden, ik heb even jullie tips/advies/hulp nodig.. sinds afgelopen donderdag heb ik de hele dag een zeurende, drammende hoofdpijn.. het is de ene keer weg, dan zet het ineens weer op en soms moet ik gewoon paracetamol nemen en gaan liggen (als ik thuis ben in het weekend) .. ik werk 5 dagen per week en kan weinig rust nemen.. soms suizen mijn oren ook:confused:
    Het is niet pijnlijk of iets maar het zeurende gevoel maakt me een beetje bang en onzeker.. als ik ga slapen of rust neem zakt het weg, maar na een paar uur bezig zijn komt het weer naar boven

Herkent iemand dit? Het is een beetje vaag dus ik weet niet goed wat ik ermee aan moet.. bedankt alvast

19. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Wat ontzettend heftig. Je bent een sterke vrouw... Sterkte met de misselijkheid.

Anniekje vindt dit leuk.
  20. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Ik heb deze zwangerechap voor het eerst migraine en aura gehad. Laatste dagen ook hoofdpijn. Oorsuizen ben ik al langer mee bekend. Wanneer is je bloeddruk voor het laatst gemeten? Voor mij zijn de hoofdpijn en oorsuis duidelijke signalen dat ik meer rust moet nemen. Net als bekkenpijn.

Deel Deze Pagina