Het is nu weer over lijkt het. En het was echt een pijnscheut (soort protest tegen de inspanning ofzo). Daarna was het weg. Heb besloten om in elk geval even terug te schakelen want ik ben nu nog wel heel druk. Misschien een signaal om ff pas op de plaats te maken.
Bij mij klopte het geen enkele keer. En nu zou het wel kloppen, als mijn voorgevoel klopt dan. Nou ga ik me wel zorgen maken hoor, want dan betekend dat mijn gevoel er naast zit
@deniseappeltje wat heerlijk onnadenkend van je schoonvader. Dan vraag je je toch af: hoe verzinnen ze het? @Yepp ff voorzichtig kijken dat het weg blijft. Als het vaker voorkomt zou ik even overleggen met vk
Dank je. Ik ben er van overtuigd dat het een meisje is. Dus dat zal heel erg wennen zijn als het toch een jongen blijkt te zijn. Beide zijn overigens hartstikke welkom, als we maar onbezorgd kunnen genieten. Bij mijn zoon moesten we in de kraamweek al voor het eerst naar het schisisteam, hadden we bij 3 en 7 maanden een operatie en kon ik niet 'normaal' voeden. En de Chinese kalender klopte in ieder geval bij mijn zoon niet. Hij had een meisje moeten zijn
We hebben samen duidelijke afspraken. Wanneer ik overtijd loop of voorbij in iedergeval 1 juli ben word het al niks. Mijn schoonouders gaan er helaas van uit dat ik weer te vroeg ga bevallen. Maar wij hadden deze afspraken al gemaakt, en dat veranderd nu niet omdat zijn vader tickets heeft gekocht. Dat is zijn eigen probleem, wij hadden zelf dit als een "rondzwevend idee" maar er was niks doorgesproken etc. Aangezien onze jongste 3 is vind ik het voor haar ook heel moeilijk om te besissen dat ze een week zonder moeder is. Maar bij te vroeg/overtijd/complicaties/niet stabiel zijn gaat hij niet. Hij vind het zelf ook heel moeilijk inschatten. Hij weet niet of hij überhaupt zijn pasgeboren dochter kan achterlaten zo snel. Al zit er minstens een maand tussen zal ik er niet zo mee zitten maar alles korter dan dat word mij al te. Ik vind ook dat zijn ouders moeten stoppen met doordrammen van hun wensen. Ze kunnen amper uitspreken dat ik zwanger ben van een dochter stelletje *kuchkuch*
30/6: Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥ Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ 04/07: Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Tinevias -38 jaar - 5e kindje ❤️ Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 09/07: Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ 12/07: Another - 27 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Josjo - 40 jaar - 4e kindje ♥ Jongens: (9) Meisjes: (10) Verrassingen: (8) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ************************************************************************************** Afspraken Februari 05/2 - 4San - GUO 07/2 - Diazz - GUO 07/2 - MamaEl - controle vk 09/2 - MamaEl - 20 weken echo 09/2 - Gootje1988 - controle vk 12/2 - spruitjes - 20 weken echo 13/2 - Samsoko - 20 weken echo 13/2 - LoveLaughLive - GUO 13/2 - Wensmamma - 20 weken echo 14/2 - Samsoko - controle vk 14/2 - Happydepeppy2017- GUO 16/2 - Gootje1988 - 20 weken echo 16/2 - Lindy1985 - 20 weken echo 16/2 - Babyopkomst - 20 weken echo 16/2 - Yepp - 20 weken echo 21/2 - Tientje1986 - 20 weken echo 22/2 - Caatje87 - 20 weken echo 23/2 - Another - 20 weken echo 27/2 - TineVias - 20 weken echo 28/2 - Toutepetite - 20 weken echo Maart 02/3 - Anniekje - controle **************************************************************************************
Hier morgen gesprek met mn manager betreft mn werk. Werk alleen morgen en woensdag nog op mijn groep en dan waarschijnlijk dagbesteding ofzo. Hebben jullie ook dat je je kindje mist? Heb dr voor het laatst gezien met 14,5 en ondanks dat ik dr elke dag voel mis ik haar zeg maar hahaha kan echt niet wachten tot volgende week vrijdag met de 20 weken echo en komende vrijdag gelukkig weer het hartje luisteren. Hier ook druk met babykamer, als het goed is volgend weekend behangen en dan alleen nog nieuwe vloer erin
Net terug van de GUO. Met de kleine, zover ze kunnen zien, gaat alles prima. Echt een gerustelling! Wat wel door de echo naar voren kwam is dat ik een laagliggende placenta heb. Dit komt meer voor bij zwangerschap dmv fertiliteit. Bij 32 weken weer een echo en als de placenta niet is verplaatst dan wordt het een keizersnee.
@4San toch gefeliciteerd met de goede guo. Nu hopen op een omhoog kruipende placenta. @deniseappeltje je schoonfamilie blijft mij verbazen @Gootje1988 nog even 2 bikkeldiensten en daarna wat meer rust voor je lijf. Ik ga donderdag gesprek aan met wat de mogelijkheden zijn. Vorige week 2 slechte dagen gehad dat ik 's avonds met puffen beweeg door pijn in bekken. Heb wisselende dagen en schijnt te kunnen.
Fijn dat de GUO goed was. Goed nieuws! Maar balen van de laagliggende placenta. Nu maar duimen dat de placenta omhoog groeit, zodat een keizersnede niet nodig is.
Ik ben eind van de middag gebeld door de huisarts. Ik heb vrijdag mijn urine ingeleverd, en dit is op kweek gezet. Nu is daar een bacterie in gevonden waar normaliter 2 soorten antibiotica voor voorgeschreven worden, maar deze zijn eigenlijk te zwaar voor in een zwangerschap. Morgen hoor ik meer van mijn gyn. Ben benieuwd!
O WoW sorry maar echt ik word gewoon echt boos van jouw berichten...zullen wel aangesterkt worden door mijn hormonen haha maar even SERIEUSSSSS wat een dominante schoonouders heb je zeg Jeetje ik sta gewoon verbaasd. Wat achterlijk dat ze zo doen over nog een meisje! Echt zo mooi om drie meiden te hebben drie jongens of drie gemengd... wat maakt het uit zeg. En dan je dochters bij je weghalen voor een vakantie...wat een lef! De zusjes die net een baby zusje hebben jeetje Miena echt sorry voor mijn wellicht directe berichtje hoor maar ik kan er gewoon niet over uit dat (schoon)ouders zoiets doen en dat jij je nog zo kalm houdt...ze mogen in hun handjes wrijven, aan mij zouden ze namelijk een HELE "verkeerde" schoondochter hebben gehad. Laat niet over je heenlopen hoor meid! Het is zo'n bijzondere tijd en jouw/jullie bijzondere tijd. Vakanties kunnen altijd nog. Knuffel
@Diazz wat rot zeg! Ik heb ook een keer een "bijzondere" bacterie gehad en mocht ook niet tijdens mijn zwangerschap of BV was het. Ik kreeg een speciaal gemaakte antibiotica die je in kon brengen. Geen pretje maar het hielp gelukkig wel.
Wat super zeg! Gefeliciteerd! Balen van de laagliggende placenta. Hopelijk kan een keizersnede vermeden worden...zou ik ook echt heel vervelend vinden als ik dat zou horen. Hopelijk is het niet nodig!
Hier gaat het goed allemaal....zo blij dat ik niet meer in mijn 1e trimester zit. Ik vind dat altijd best pittig, geef mij de 2e en de 3e maar Morgen de 20-weken echo om 9.30 uur. Erg spannend en toch nog even de bevestiging krijgen of het nog steeds een jongen is iemand zei namelijk hier dat het vaak van een meisje naar een jongen verandert, maar andersom gebeurt ook echt regelmatig doordat ze dan nog opgezette meisjesdelen heeft zeg maar of doordat ze de navelstreng verwarren met jongensdelen
@deniseappeltje daar zou ik ook echt worst om worden. Sowieso als iemand anders zonder overleg een vakantie voor mijn gezin gaat boeken. En zo kort na de bevalling vind ik helemaal van de zotte. Echt heel raar. En schrikken @Yepp geen plotselingen inspanningen meer doen dan. Hopelijk blijft het hierbij. Ik heb trouwens 13 februari de 20 weken echo. Ben dan nog wel geen 20 weken maar omdat ik redelijk slank ben verwachtte ze wel al alles te kunnen zien. Wil je die erbij zetten @Another Zijn er trouwens mensen die bij de fysio lopen voor de zwangerschap. Ik wil een afspraak maken om dan vooral te kijken naar mijn houding en daar wat tips over te krijgen zodat ik zo lang mogelijk kan blijven werken. Bij de vk praktijk zit een mensendieck therapeut. Weet iemand het verschil met een gewone fysio?
Haha, ja bij mij klopte het wel. Ik hoop stiemem dat ie er deze keer naast zit. Volgens de kalender zouden we weer n ventje krijgen. @4San , Fijn dat alles goed was, wel erg jammer van de voorliggende placenta. Ik ga duimen dat ie wat aan de kant gaat. Heeft je baby laten zien wat het is? Of blijft het een verassing? @deniseappeltje , ik zou eigenlijk van mijn partner verwachten dat ie eigenlijk nu al aangeeft niet mee te gaan. De manier waarop is echt bizar. Daarnaast. Je bent net bevallen. Die vent van je gaat maar een vader zijn voor zijn kind ipv een kind van zn ouders. Sorry hoor. Alleen al twijfelen of ie gaat zou ik van mijn partner niet pikken. Dat je schoonouders niet sporen mag duidelijk zijn.
30/6: Spruitjes - 35 jaar - 2e kindje ♥ Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ 04/07: Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Tinevias -38 jaar - 5e kindje ❤️ Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 09/07: Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ 12/07: Another - 27 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Josjo - 40 jaar - 4e kindje ♥ Jongens: (9) Meisjes: (10) Verrassingen: (8) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ************************************************************************************** Afspraken Februari 06/2 - Wasabi - 20 weken echo 07/2 - Diazz - GUO 07/2 - MamaEl - controle vk 09/2 - MamaEl - 20 weken echo 09/2 - Gootje1988 - controle vk 12/2 - spruitjes - 20 weken echo 13/2 - Samsoko - 20 weken echo 13/2 - LoveLaughLive - GUO 13/2 - Wensmamma - 20 weken echo 13/2 - Mamaloe250 - 20 weken echo 14/2 - Samsoko - controle vk 14/2 - Happydepeppy2017- GUO 16/2 - Gootje1988 - 20 weken echo 16/2 - Lindy1985 - 20 weken echo 16/2 - Babyopkomst - 20 weken echo 16/2 - Yepp - 20 weken echo 21/2 - Tientje1986 - 20 weken echo 22/2 - Caatje87 - 20 weken echo 23/2 - Another - 20 weken echo 27/2 - TineVias - 20 weken echo 28/2 - Toutepetite - 20 weken echo Maart 02/3 - Anniekje - controle **************************************************************************************