Ik slaap zo slecht... Ik ben een buik slaper of rugslaper... Ik lig nu of op mn linker zij of rechter zij. En als ik me dan omdraaien moet, gaat dat hele gevaarte de lucht in 10x per nacht eruit om te plassen en ik merk dat haar beweging ruimte een beetje op raakt. Voel der wel schoppen maar minder snel achter elkaar.
haha hier ook de babykamer nog niet klaar hoor. wel in zoverre geschilderd, laminaat. nu de plintjes nog dan meubels. verder alle tassen uitzoeken die ik heb gekregen van iedereen vol met dekentjes, kleren, doekjes, speelgoed, flesjes. etc... oh en heb via marktplaats zo new born seat gekocht voor op trip trapp. was er wel nieuwsgierig naar en mijn vriend vond wel leuk dat de kleine dan met eten ofzo ook bij ligt en niet in de box. hihi. verder controle gehad, gaat allemaal prima. heb niet zo hele grote buik, en de kleine ligt nog steeds in stuit. arts twijfelt ie nog gaat draaien.maar ja we zullen zien kan nog best. verder nog paar weekjes werken dan met verlof, zit gedeeltelijk in ziektewet dus ga met 34 weken zwangerschap mijn verlof in. dames geniet van mooie weer!
@Babyopkomst heerlijk joh! Alvast veel plezier! Wij laten de hulp ook extra komen maar dan in onze vakantie. ( zag op de camera dat ze nu bezig is ) Ik heb echt alles schoongemaakt thuis, maar zij doet dan de standaard dingen ( bedden verschonen, badkamer, nat afnemen en de vloeren etc ) en de ramen binnen en buiten , dekbedden naar stomerij brengen etc. Mijn vader zorgt voor de boodschappen Jeetje wat ben ik verwend haha!
Hahah dat gevaarte gaat bij mij ook wel in de weg zitten en ook het schoppen vind ik wel heftig. @Diddeltje ik voel mijn kindje nog wel eens draaien dus het kan nog wel. Vind dat trouwens echt pijn doen. Haha en ben blij dat ik niet de enige ben die de kamer nog niet klaar heeft. Wij laten ook de tuin helemaal doen, dus mijn hele huis ligt nu ook onder zand en de nieuwe loungeset staan in dozen binnen. Niet echt bevordelijk met nesteldrang
Hier vorige week begonnen aan het behang. Dl was ochtend spelen bij vrienden. Er moet nog 1 hele baan en dan de zijkanten met priegel stukjes. Maar m'n man stuurde me smiddags naar bed ! Kei irritant. Jah okay hij had wel gelijk.... Ik was ernstig toe aan een dut. Maar zo is er elke keer wat. S'avonds ben ik ook te afgemat om iets te doen. Zo niet fijn ! Ik wil het afhebben
30/06: Spruitjes- 35 jaar - 2e kindje ♥ Samsoko - 31 jaar - 2e kindje ♥ Anniekje - 30 jaar - 1e kindje ♥ 01/07: Poesta - 32 jaar - 2e kindje ♥ Deniseappeltje - 25 jaar - 3e kindje ♥ LoveLaughLive - 27 jaar - 2e kindje ♥ Diazzz - 34 jaar - 5e kindje ♥ 02/07: Happydepeppy2017 - 34 jaar - 2e kindje ♥ 03/07: Hibiscuss - 31 jaar - 3e kindje ♥ Wensmamma - 37 jaar - 2e kindje ♥ Sylva - 31 jaar - 1e kindje ♥ 04/07: Babyopkomst - 30 jaar - 3e kindje ♥ 05/07: Wasabi - 32 jaar - 3e kindje ♥ 06/07: Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje ♥ Yepp - 35 jaar - 1e kindje ♥ Toutepetite - 35 jaar - 1e kindje ♥ 07/07: 4San - 40 jaar - 3e kindje ♥ MamaEl - 29 jaar - 3e kindje ♥ Caatje 87 - 30 jaar - 2e kindje ♥️ Lindy1985 - 32 jaar - 1e kindje ♥ Tinevias -38 jaar - 5e kindje ♥ Sneeuwbloempje - 29 jaar - 2e kindje ♥ 09/07: Elledaan - 27 jaar - 3e kindje ♥ Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje ♥ 10/07: Mar18 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 11/07: Tientje1986 - 31 jaar - 2e kindje ♥ Wensfeetje - 31 jaar - 3e kindje ♥ Diddeltje - 35 jaar- 1e kindje ♥ 12/07: Another - 27 jaar - 2e kindje ♥ 14/07: mamaloe250 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Josjo - 40 jaar - 4e kindje ♥ Jongens: (10) Meisjes: (11) Verrassingen: (9) ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✮ Jolo ✮ SHN ✮ Haagsmeisje ✮ Curitiba ✮ Cinsam ✮ Juffie26 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ *********************************************** Afspraken Mei 05/05 - Tinevias - Pretecho 07/05 - Caatje87 - centering pregnancy 08/05 - TineVias - Controle gynaecoloog 15/05 - wensmamma - controle gyn 16/05 - Samsoko - controle vk 18/05 - Gootje1988 - controle vk 24/05 - TineVias - Controle VK Juni 03-06 - Caatje87 - zwangerschapscurus in 1 dag 07/06 - wensmamma - groep consult (rondleiding enz) ***********************************************
Dat helpt echt! Ik heb dat iedere zwangerschap nog gedaan en daardoor werd echt alles duidelijk . Hier net de definitieve proefjes ontvangen via brievenbusdroom.nl, zooooo blij mee!! Heel ander kaartje geworden dan de anderen dus dat is ook wel leuk
Kids gaan vandaag n dagje met opa en oma naar Jan Klaasenland, hebben wij mooi de handen vrij om wat te klussen en poetsen in huis.. ik heb geen poets, wij doen dat allemaal zelf Morgen vertrekken we naar ons voorthuizen, weekje vakantie, heeeeeerlijk!!!! Zin in! Box neerzetten, oh ja!! Misschien ook maar vast naar beneden halen, al duurt t natuurlijk nog wel ff tot die nodig is.. vandaag 30 weken precies Leuk behang @spruitjes !! @Diddeltje, wat gek dat je ineens van de lijst af was? Leuk dat je het ook niet weet, hier ook en ik ben zooooo benieuwd!!! Heb je de jongens- en meisjesnaam al?
Vandaag de kurkwand in de babykamer afgemaakt en de commode en ledikantje in elkaar gezet. Dat geeft alweer wat rust. Ik moet alleen de wanden nog afwerken met plintjes, maar dat is wel snel klaar. Verder alles schoonmaken en gordijnen nog en decoreren...pfff veel werk. Ik vermoed ook dat ik een schimmelinfectie heb, lekker genant. En de apotheek was dicht ivm bevrijdingsdag, iemand een idee van wat ik moet halen of beter de huisarts even bellen? Iedereen lekker genoten van de zon?
We komen er nog niet uit qua namen. Vind zo moeilijk om te kiezen. Bang dat verkeerde naam is en je geeft naam voor leven. Maar ja nog maar eens samen over hebben. Verder doe ik hier ook nog alles zelf in huis hoor. Ben erg eigenwijs wat dat betreft en poets het huis van boven naar beneden nog.
Ik had t laatst ook toen ik met contracties in het zkh lag en ze dachten dat t daarvan was dus ik zou t zeker snel behandelen (los van dat t überhaupt vervelend is). Je kan t makkelijk krijgen tijdens je zwangerschap, normaal ook al, dus niks gênants, we zijn allemaal meiden hè Ik kreeg een pil om in te brengen van 1200mg. Bij de drogist zijn ze 500 dus ik moest n recept. Je kan ook crème halen (canesten ofzo) maar als t inwendig ook zit dan kan je smeren maar dat heeft geen zin. Ik was er binnen no time vanaf toen Gisteren de badkamer een grondige beurt gegeven, gestofzuigd en gedweild beneden en vanalles verplaatst uit de kamer zodat ml de vloer in de olie kon zetten. Eind van de dag was mijn rug not amused, oeps! Vandaag op vakantie (heet dat nog steeds babymoon als er drie apen mee gaan?) lekker n weekje in n chalet in voorthuizen op n park/camping. Zin in!!!
Fijne vakantie @josjo !! De naam en geboortekaartje hebben wij al gekozen. Naam staat al lang vast eigenlijk... na de pret echo. @Diddeltje mooie namen! Vind Feline en Stijn erg leuk! En zou idd niet zo naar de top 10 of 20 kijken. Zo hadden wij de naam van onze oudste zoon al heel lang op t lijstje staan! Hij kwam wel in de top 20 terecht.... nou jamemr dan het was onze nr 1 naam. Hier in de omgeving hoor je hem niet vaak, maar bv in het oosten v het land weer wel. Dat verschilt ook nog wel eens vaak. En waar ik vandaan kom... zeiden ze ohh leuke naam zeg! Nog nooit van gehoord haha (t westen). Hier is de babykamer ook nog niet af!! Moeten nog veel doen, hopelijk over 3 weken af! Verder wel al veel gewassen, juist omdat het nog niet allemaal klaar is. Krijg ik zenuwen van als ik alles op het laatste moment moet doen haha.
@mamaloe250 vervelend van de schimmelinfectie. Ik heb het wel vaker gehad en gebruikte dan crème van canesten, maar dan wel wat je kunt inbrengen. Hoop dat je er snel vanaf bent. Zo'n schimmelinfectie is echt zo vervelend. @josjo fijne vakantie, geniet ervan! Vandaag ga ik de zandbak opruimen zodat ik het badje kan neerzetten voor zoontje. Opa en oma komen vandaag en samen met mijn stiefvader ga ik een ligstoel en parasol halen bij praxis. Gisteren alvast besteld. Zonder parasol is het niet vol te houden op mijn balkon. Alleen maar zon en geen wind.
Was 2 babyspullen in de machine. Gisteren bij zus deel van uitzet opgehaald en overzicht gemaakt wat nog ontbreekt. Pfff... Hormonen. Vriend heeft er gelukkig meer last van dan ik. Koelkast schoon, wil nog ramen lappen beneden en zo hou ik mezelf bezig.