1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Zal je altijd zien, ben je net in t zkh, gaat ie zijn karate moves showen :)

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Spannend @Juffie26 ... maar na ontdooien nog vijf dagen voor tp? Bij mij was het dezelfde dag terugplaatsen.. hoe dan ook spannend. Heel veel succes na de 13e! Wij hadden in ons groepje van mijn eerste kindje (nu bijna 7 jaar) een meisje bij wie het ook mis ging. Zij werd na een paar pogingen daarna zwanger (ook mmm) en heeft zich alsnog bij ons fb groepje aangesloten. Is inmiddels na een aantal icsi behandelingen hoogzwanger van nr 2. Hopelijk gaat het bij jou ook zo!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een mooie gebaar @Juffie26. Heel veel geluk en een fijne vakantie gewenst.

@josjo, ik ben ook niet echt een drinker, maar met dat mooie weer zou ik er wel één lusten, haha. Dus snap je helemaal!

Ik mag nog steeds niet klagen, al begin ik echt wel wat sneller moe te worden. Volgens mij zit ik ook middenin een groeispurt.

Juffie26 vindt dit leuk.
  4. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @josjo ik probeer af en toe vent te overtuigen met er is pas een bloedband met 39 weken. Trapt hij niet in. Hier dus water, water en water met bubbeltjes. Hij dan aan een wit biertje...

@Juffie26 sterkte op vakantie en hopelijk komt en toch nog een roze wolk in de toekomst voor jullie

josjo en Juffie26 vinden dit leuk.
  5. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Hier vandaag beurs gevoel bij schaambeen en gevoelige buik. Zou ze indalen? Ze ligt wel al hoofd beneden

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Die 4 van ons zijn nog alleen maar bevruchte eicellen en die moeten dan nog 5 dagen doordelen inderdaad en worden op dag 5 teruggebracht bij mij. De bevruchte eicel moet nog eerst doorontwikkelen.
    Ik hoop ook dat het ons nog gegund is

7. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ja klopt wij zijn op dezelfde dag uitgerekend, spannend haha! En ik heb inderdaad ook zo een trek in een wijntje of biertje. Bij mij op het werk schenken we echt hele lekkere wijnen die we zelf ook vaak proeven, voor mij dus al 7 maanden niet. Nu met het lekkere weer vind ik dat helemaal jammer. Maar ik heb een super lekkere zeldzame wijn voor mijzelf besteld bij onze sommelier. haha die ga ik helemaal soldaat maken zodra ik geen borstvoeding meer geef!
    De 0% bier van heineken is trouwens ook nog best goed. (in tegenstelling tot amstel) vind ik.

josjo vindt dit leuk.
  8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oeh mamaloe, wat voor wijntje is dat? Klinkt goed!!! En 0% best goed? Yak o_O

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik hoop het ook meid !
    Ik ga duimen en hou je in de gaten. X

Juffie26 vindt dit leuk.
  10. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Domaine marc colin & fils, saint aubin 1er cru en remilly uit 2016. Een witte wijn uit bourgogne frankrijk. Haha ik ga al kwijlen als ik eraan denk. Haha en ik vind die van heineken echt wel lekker hoor:roflmao:

josjo vindt dit leuk.
  11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oh aan alcohol mis ik niks. Ben niet zonz drinker. Vind veel niet lekker. Alleen cocktails vind ik weleens lekker. Maar dan moet hij ook niet te sterk zijn van alcohol. Eigenlijk lust ik gewoon geen alcohol denk ik.

Maar ik mis genoeg andere dingen ! Gerookte zalm.... Paté.....rauwe ham...

En als uit de suikertest blijkt dat ik aan een dieet moet is dat ook wel een dingetje. Afgelopen jaar juist met dieet moeten aankomen. Dus veel koolhydraten etc. . Ik vreet ook alles wat los en vast zit. En dan moet ik nou ineens over op light enzo ? Nou dat wordt echt hunkeren naar de suikers vrees ik.

Denk trouwens toch echt dat ik aan de omeprazol moet. Gisteravond op de bank liggen was al niet te doen. En liggen kan al zo beperkt ivm bekken. Beetje half schuim erbij liggen gaat niet. Was even echt niet tof

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Maak me gek :confused::rolleyes::D klinkt hemels!

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    En kost bijna niks :roflmao::roflmao::roflmao:

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @spruitjes: gerookte zalm vers halen bij de viswinkel, als ie maar niet vacuüm verpakt is geweest! En paté mag je best hoor, alleen niet teveel per dag:)

15. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik dacht dus ook dat je een keer per week wel pate mocht maar volgens het rivm blijkbaar niet. Is ook niet meer te volgen wat nou wel en niet mag. En de wijn koop ik voor inkoopprijs dus valt dan redelijk mee hoor. Maar ik heb wel liever een hele lekkere en dan iets duurder dan een oke wijn voor weinig. (Gaat er ook wel in hoor:roflmao:) En eten mis ik ook wel hoor @spruitjes ,vooral carpaccio en filet americain.
    Haha en ik mis het om alles gewoon te mogen doen en tillen. Nu moet ik elke keer mijn man roepen voor de zware boodschappen en kan ik mijn kind niet zo lang tillen. Die is nu ook alweer 12 kilo.

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Juffie26 ik hoop dat de terugplaatsing deze keer een succes is.

Gisteren kon ik niet in slaap vallen er werd een feestje gehouden in mijn buik :roflmao::roflmao:
    Heb het nog niet zo erg meegemaakt.

@drinken ik ben niet zo van de alcohol al vind ik een glaasje (of meer) baileys erg lekker. Ik mis biefstuk meer. Dat is echt van de 1e dingen die ik wil eten zodra de baby er is :D
    Wat betreft wat je nu wel en niet mag eten, ik blijf het overdreven vinden wat betreft sommige dingen. Dus ik eet af en toe nog steeds lekker een broodje met salami of smeerworst.

@spruitjes ik zou gewoon om omeprazol vragen. Je kunt ook een hele lage dosis halen bij de drogist, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

Ik voel me vergeleken met de vorige zwangerschap nog steeds veel beter. Oké ik kan niet veel lopen zónder buikband, maar toch gaat het nog lekker. Nog 3x 3 uur werken en dan verlof zo'n gek idee!

17. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Haha ik heb al 3 stripjes omeprazol meegenomen van mijn werk..... Sssstttttt

Oh ja biefstuk op de BBQ !!!

Ik ben dan zo'n type dat als er twijfel is of het mag of niet, dat ik het dan gewoon niet doe.
    Dus gewoon geen zalm en geen paté. Zou ik toch wel moeten overleven lijkt me

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh ja ik ben dan zo'n iemand die het wel doet :roflmao::roflmao:

Haha ik zeg niets :p:|

19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat lief dat je even kwam buurten juffie! Mooi gebaar van jullie vakantie.
    Ik hoop dat jullie veel geluk gegund is bij een terugplaatsing, wij gunnen het jullie in ieder geval enorm.

Alcohol mis ik ook echt niet. Vind het heus wel eens lekker op z'n tijd maar eigenlijk maar heel heel weinig. Rood vlees daarentegen...
    Pate eet ik trouwens ook gewoon af en toe en salami ook. Biefstuk niet en ohh daar heb ik echt zin in haha.

Qua kwaaltjes heb ik echt geluk als ik jullie zo hoor. Echt nagenoeg nergens last van en als ik ergens last van heb duurt het hooguit een dag en dan is 't weer weg.
    Nog 2 weken werken bij de ene baan en 3 weken bij de andere. En de afgelopen en komende week in totaal 10 voorstellingen gespeeld, wat allemaal nog prima gaat dus ik ben helemaal tevreden :) en hier ook een uitslaapmeisje dus geen probleem met de nachten.
    Sterkte voor de meiden waar 't allemaal even niet zo lekker loopt en een dikke knuffel

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijne moederdag dames!
    Hier enorm verwend :)

We zijn weer in het land. Als jullie het goed vinden pak ik morgen de zon uit :D

caatje87, mamaEl, spruitjes en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina