@Samsoko fijn hoor dat je zo weinig last hebt. Ik heb ivm vorige zwangerschap eigenlijk ook nauwelijks last en heb ook heel weinig last van de bechterew. Dat zal wel even wennen zijn als die pijn weer terug is. Voor nu geniet ik er wel van!
Ik hou wel van een gezellig avondje met een paar vrienden en een flesje wijn maar laat dat eens in het half jaar zijn dan is t al veel. De rode Jillz vind ik wel lekker, de alcoholvrije. Die met alcohol vind ik juist vies. Haha. Wij doen verder niet aan moederdag. Ik dacht, jeetje wat is het stil. Blijk ik weer geen meldingen te krijgen. Irritant hoor. Maar ik heb t weer bijgelezen. Is nu iedereen inmiddels al met verlof?
@Another haha ik vind de Jillz zonder alcohol ook veel lekkerder dan met Ik moet dinsdag, donderdag en vrijdag nog 3 uur werken. Daarna pas 23 oktober weer werken!
Het wordt voor mij een hele spannende moederdag! Ik had vanmiddag ineens bloedverlies en eenmaal aan de CTG regelmatige weeën. Ik verlies ook veel bloederig slijm, ze denken aan mijn slijmprop. Ik lig dus in het ziekenhuis. Was het bijna een Spaanse baby geworden
OMG @Diazz dat is wel al snel. Ik hoop dat je baby nog even blijft zitten en anders natuurlijk gezond ter wereld komt. (als nederlandse baby) En hopelijk een redelijk soepele, prachtige bevalling voor jou. Haha ik ben nu nog niet klaar voor onze baby hoor, ze moet echt nog blijven zitten. Ik heb heerlijk een dagje op de bank hangen/spelen met mijn zoontje gehad. Van de doos van de loungeset heb ik een huisje voor hem gemaakt. Zo leuk! En een zelf geknutseld kadootje van het kdv. En mijn man laat vanavond sushi bezorgen voor moederdag, Jummie! Ik moet trouwens nog drie weken werken @Another , wel zwaar maar vind het op zich nog wel lekker.
Oh jee diazz, hoe moet dat nou met onze zon? Kan iemand anders die morgen ff uitpakken dan? Nee serieus, heb je weeenremmers en longrijpings meds gekregen of is t weer wat rustiger geworden? Een baby op Moederdag is op zich best wel n mooi kado maar liever blijft uk nog heel even bij je...
Leuk idee @mamaloe250 ! Ik moet ma mo vr nog een halve dag werken en dan verlof !!!! Dan Kan ik eens wat opschieten met wassen en tas inpakken enzo. Als m'n dochter op bed ligt ben ik vooral lui aan het wezen. Schiet echt niet op zo ! Vanmorgen heerlijk verwend met kadotje en croissants. Heerlijk dat stiekeme gedoe van ml en onze 3 jarige dochter! Waar ze vorig jaar nog heel duidelijk tegen mij zei dat ze het geheim niet mocht vertellen zei ze nu dat ik echt niet in de schuur mocht komen omdat ik anders de bloemetjes zou zien haha ! En daarna naar de efteling. Gelukkig niet al te veel last van m'n bekken of harde buik omdat ik best braaf en aardig voor lul de hele tijd in de geleende rolstoel heb gezeten..
@Another hier nog drie weken werken. Heb er geen zak zin meer in eerlijk gezegd, zeker na een weekje heerlijk op vakantie te zijn geweest met t gezin Hier ook enorm verwend door mijn lieve schatjes voor moederdag, mooie tekeningen, knutsels, kadootjes en prachtige foto’s van die drie samen ik voel me zo rijk met mijn mooie gezinnetje!
@Diazz heel veel sterkte en hopelijk blijft ukkie nog zitten! Hier zaterdag baby shower gehad, echt een super verrassing! Te verwend weer en nu helemaal doodop
Jeetje @Diazz , schrik me een hoedje. Doe rustig aan! @josjo en @mamaloe250 , oh jee. 3 weken nog, dat lijkt me nog erg zwaar. Zet 'm op! Jij ook @spruitjes , gelukkig nog maar héél even.
Oh jeetje @Diazz , hoe gaat het nu? Wat schrikken zeg, het is geen ramp natuurlijk, maar baby mag best nog een beetje blijven zitten. Hopelijk is alles weer rustig! @Juffie26 wat leuk dat je even langskomt! En wat spannend dat jullie er weer voor gaan na 15 juli, mijn duimen draaien! Oh super jaloers op de meiden die al (bijna) met verlof zijn! Hier nog 4 weken werken (en het gaan drukke weken worden...). Maar ja, laatste loodjes, nog even doorbijten.
Ik werk deze week voor het laatst. En dan pas 1december weer :O Mocht wel na 3 jaar geen vakantie ! Ik heb nu momenteel veel last van rugpijn laag en bekkens.
@Diazz sterkte. Hopelijk gaan de weeën liggen en kan je baby nog ff rijpen. Sowieso wel erg fijn dat jullie weer Nederlandse grond onder de voeten hebben. Vandaag maar apenheul geweest enorm genoten met dochter. Reactie toch geweldig op die apen. Dachten even 2 a 3 uur er doorheen te gaan. Echter sluitingstijd gered. Nog 4 dagen werken in 2 weken tijd. Dan verlof tot begin oktober. Zin in! Zo geen zin meer in werken.
Even klagen. .. Ik slaap zo onwijs slecht. Op de eerste plaats omdat onze zoon gewoon geen goede slaper is maar daar waar ik normaal ondanks 5x eruit gaan zo weer in slaap lig ik nu de hele nacht wakker. Daarnaast beginnen bij mij de voorween ook savonds en snachts te komen. Echt menstruatie kramp zeg maar. Ik werk nog 3.5 week. Ik kijk ook enorm uit naar mijn verlof. Deze week is de laatste hectische week enog daarna nog 2 rustige weken. Onze dochter is dit weekend over gegaan naar haar nieuwe slaapkamer. De kamer van onze zoon wordt volgende week als het goed is helemaal klaar gemaakt en dan kan ik eindelijk de baby spullen op zetten. Slaap Lekker allemaal een @Diazz doe je bericht als je meer weet?
@Diazz schrikken zeg! Hopelijk blijft de kleine nog rustig even bij mama zitten! @Juffie26 lief dat je nog even kwam kijken hier, ik hoop ontzettend dat jullie nog een tweede kindje gegund is! @work, ik heb volgende week donderdag m'n laatste ochtend werken. In totaal nog 5 ochtenden.. kijk ontzettend uit naar m'n verlof! Nog genoeg te doen en m'n hoofd staat gewoon niet meer naar werken
@Babyopkomst echt balen dat je zo slecht slaapt, je hebt het nu juist zo nodig he. Ik heb ook heel lang slecht geslapen deze zwangerschap maar gelukkig gaat het de laatste weken veel beter. Hoop dat het bij jou ook nog wat beter wordt!
Grappig hoe zo'n proces gaat hè. ..mijn hoofd staat ook absoluut niet meer naar werken. Ik heb zoveel behoefte om in mijn eigen wereldje te zitten. Merk dat ik ook niet meer 100% aanwezig ben tijdens het werk... nog ff..