@Diazz wat spannend van je vriendin! Hopelijk gaat alles gewoon goed en blijft haar kleintje voorlopig nog even zitten! Hoe was jouw nacht? @Anniekje ik snap dat je het spannend vindt! Maar als ze idd gewoon haar eigen lijntje blijft volgen en ze groeit wel gewoon, dan komt het vast goed! @Gootje1988 dat slijm is hier ook herkenbaar
Hier gisteren de 2e groeiecho gehad en de kleine was weer goed gegroeid. Wordt nu al ruim 4 pond geschat en met 40 weken is de schatting 7,5 pond als het zo doorgroeit. Was alweer de laatste afspraak bij de vk! Maandag 4 juni heb ik de eerste afspraak bij de gynaecoloog.
Haar kleintje doet het nog goed in haar buik. Gelukkig. Ik ben tot 03:00 uur wakker geweest, kreeg nog een ctg in de nacht, en ben daarna als een blok in slaap gevallen. Fijn dat de groeiecho goed was!
Ik heb vanmorgen controle gehad bij de vk en de baby ligt in stuit..hopelijk draait het zelf nog. Ik maak me daar nu nog niet druk over. Over 2 weken weer komen en dan evt draaipoging bespreken.
Hier gister ook bij de verloskundige geweest en de kleine groeit prima, we waren een beetje bezorgd omdat mijn buik ineens pittig groeide maar ze zwemt in luxe veel vruchtwater Verder moet ik echt wennen weer na de vakantie, na 2 weken is de mobiliteit toch opmerkelijk minder geworden.. Ik fiets elke ochtend naar school toe met de meisjes maar dat ging voorheen toch wat sneller en soepeler
Hopelijk draait ze idd nog @Babyopkomst Fijn dat alles goed zit @deniseappeltje en idd het gaat wat minder snel allemaal. Vandaag voor het laatst een echo gehad. Wel grappig ik herkende mijn zoontje of iig de neus gewoon in het zij aanzicht. Ze groeit nog steeds goed, zit op het gemiddelde lijntje en is gelukkig gedraaid!
Zojuist verloskundige controle gehad en ons meisje ligt nog in stuit.. weet niet of ik me nu zorgen moet gaan maken wilde toch wel heel graag natuurlijk bevallen @Babyopkomst heb jij het eerder meegemaakt bij jouw kindjes dat ze draaiden?
@Lindy1985 ze kunnen nog tot 36 weken draaien toch? Zou je dan nu nog geen zorgen maken hoor. Mijn meisje lag vorige week gedraaid en ligt nu weer met haar hoofd naar beneden. Ik kan zelf voelen hoe ze ligt, wel handig. Wie hadden nou ook alweer nog meer de placenta over de uitgang liggen? Daar al een echo voor gehad? Ik heb die volgende week dinsdag, ben benieuwd. @Diazz heel veel sterkte nog even. En ook voor je vriendin! Echt heel vervelend al die bloedingen.
Ja. Mijn oudste heeft altijd in stuit gelegen en draaide met 37 weken. Ze daalde met 41 weken pas in. Mijn zoon heeft nooit ingedaald gelegen.
Ja ik @mamaloe250 ! Gelukkig genoeg opgeschoven! Dus geen ks ! Ze zagen tien ook dat de buik 3 weken voor loopt in groei. Op dat moment dan. Verder alles okay. Maar toch vandaag suiker drankje test moeten doen. En vorige controle bleek de kleine te zijn gedraaid. Hoofd boven nu !! Grrrrrr Vind de ik wel weer een beetje spannend. Maar we hebben nog de tijd. Hebben jullie ook dat je buik op knappen staat ? Huidje doet zeer ! Staan is ook niet fijn. Neiging op m'n buik op te tillen dan. Ook steeds een schuine buik . Gek kind ! Ohja ik heb al heel lang verlies van onder. Lang leve de Tena! Dat zit veel fijner en ademt meer dan inlegkruisjes
Mijn kind ligt ook met het hoofd boven en ik denk dat daarom de buik gevoelsmatig inderdaad op knappen staat. Ben ook super benauwd.
Haha, ja die schuine buik herken ik wel spruitjes. Volgens mijn vk kan de baby inderdaad nog steeds draaien. Hier net controle vk gehad, alles was weer prima, lekker drukke baby. Over twee weken weer controle en dan ook een vruchtwaterecho. Die moet ik momrgen even plannen bij het echobureau. Succes Diaz, fijn dat de baby van je vriendin het nog fijn heeft. Ik duim dat alles goed mag gaan bij haar en ook natuurlijk bij jou. Hopelijk geen bloedverlies meer gehad. Fijne dag mama's!
Ik droom momenteel ook heel erg raar. Vanmorgen werd ik zwetend wakker. Ik Had een keizersnede gekregen en beviel van een mannetjes geit. Iedereen was er heel blij mee, behalve ik. Wat moest ik met een geit? HaHa die hormonen werken echt raar.
Oef hier valt de dag echt tegen, mijn dochter van 3 moest voor de 2e keer naar het CB voor ogentest... ze weigerde voor de 2e keer hieraan mee te doen, nu moet ze met 3 jaar en 9 maanden terug of na de geboorte van der zusje met de 8 weken controle proberen. Nu bij thuiskomst heeft mevrouw de grootste driftaanval in de gang (Waar ze zich nu steeds bevind en driftig is). Wat is dit vermoeiend zeg, ik moest der werkelijk uit het CB tillen want ja, spelen zat er dus ook niet in. Nu in de supermarkten zet ze het ook steeds op een rennen of verstoppen of niet meer willen lopen. Waar is mijn lieve meisje toch gebleven :'( Is dit omdat ze weet dat er een nieuw aandachtsvretertje komt ?
Haha, ja dromen over de geboorte heb ik ook! Mijn partner zelfs ook. Heel normaal, we gaan nu ook echt die kant op. Ik kan niet wachten op het moment dat het begint. Dat is voor jou dan wel even anders momenteel @Diazz , ik hoop dat je snel lekker thuis zit. Over draaien: Wist je dat er ook dingen zijn zoals spinning babies of moxatherapie? Ook niet algeheel onbelangrijk, je baby kan zich zelfs met 41 weken nog draaien. Dus maak je niet al te veel zorgen! We zijn er wat dat betreft nog langer niet. Voor die tijd kan je dus altijd spinning babies of moxa proberen.
@Babyopkomst , @mamaloe250 , @Samsoko en @Another, bedankt voor jullie reacties dames Wat dus vervelend is, is dat mijn verloskundige (was ook een andere dan ik altijd heb) me gelijk een beetje overstelpte met informatie dat ik moest gaan nadenken over een keizersnede en een draaipoging etc etc goed bedoeld maar ze draafde een beetje door.. ik zei nou ze kan toch nog uit zichzelf draaien? ben nog geen 33 weken? Maar ze bleef een beetje hangen in dat ik er toch rekening mee moest gaan houden nu ik jullie reacties lees, ben ik weer iets geruster want ze kan nog makkelijk draaien natuurlijk
@Lindy1985, ik hoop dat ze snel draait. Ik begrijp je spanning. Ik lig nog in het ziekenhuis. Hoop echt dat ik snel met baby in de buik mag gaan Ik droom ook heel gek, maar nog niet over het baren van geitjes