1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    @mamaloe250 misschien wel het beste ja. Ik vind het liggen overdag ook vreselijke tijdverspilling maar merk dat ik het gewoon nodig heb

@Babyopkomst oeps van je was !!!

@mamaEl succes met je een na laatste werkdag ! Je ruikt het verlof al !!!

mamaEl vindt dit leuk.
  2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Phoe slecht slapen kan ik mee praten..... Ben helemaal verrot :o:
    Ook heel erg benauwd elke keer of word ik wakker van hele erge bekkenpijn.
    Hier vandaag, morgen en donderdag ochtend nog werken en dan verlof :cool: heel erg aan toe!
    Hier ligt madam zolang ik al weet gewoon goed dus over stuitligging kan ik niet meepraten gelukkig.

@spruitjes nou lekker dan, druk gemaakt om niks!

mamaEl vindt dit leuk.
  3. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Hebben jullie ook zo'n nesteldrang? Ik heb een enorme obsessie voor stofzuigen en opruimen. Ik stofzuiger beneden alles zo'n 5x pd en boven 2x pd. Normaal doe ik boven eens per 14 dagen en beneden 2x pd....kun je nagaan;)

Heb vandaag ook geen beste dag. Ben misselijk en hoewel ik weet dat de baby nog makkelijk kan draaien neemt de wanhoop wel een beetje toe. Ik kan de baby nog duidelijk in stuit voelen.

Wellicht kan ik door het slechte slapen niet relativeren.

Ik krijg volgende week donderdag verlof! Ook veel zin in. OVer 2 weken gaan we lekker een weekje naar Drenthe :)

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @slechte nachten. Wat naar meiden, ik heb er gelukkig nog geen last van. Ben wel continu moe, maar dat komt meer door de hb denk ik.

Ik ga vandaag een lijstje maken met spullen die mee moeten op vakantie! As zondag gaan we een midweek naar centerparcs in de ardennen. Zondag eerst naar een verjaardag van mijn beste vriendin en haar dochter (in t oostn van het land). Dan blijven we slapen bij iemand anders en dan maandag op naar de ardennen. Erg veel zin in.

Vandaag 1e dag van mijn verlof. Zoontje weggebracht, nog even lekker geslapen daarna en zo actief zijn :roflmao:

mamaEl en Babyopkomst vinden dit leuk.
  5. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Wat heerlijk dat je verlof hebt @Wensmamma geniet ervan. Ook van je vakantie zometeen:)

6. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    @Babyopkomst kan je hier misschien ook even langskomen:roflmao: ik vind nog steeds zand vanuit de tuin overal terwijl de tegels er al een week inliggen.
    Maar ook wel last van hoor, ik maak dingen schoon die ik normaal nooit doe en wil ook graag alles af hebben.

Wij hadden net echo voor de placentaligging. Op de uitwendige echo lag hij nog ieta te dichtbij dus moest ook een inwendige. (Tenmindste ze vroeg of dat oke was ter controle) daarop lag de placenta toch echt te dichtbij. De echoscopist wilde me daarom doorsturen naar de gyn even om hun opinie te checken. Daarna de grootte gecontroleerd en ze is toch echt veel te klein. Dit was voor haar nog een aanleiding om me door te sturen naar fe gyn en omdat ze haar echt veel te klein vond moet ik naar een academisch ziekenhuis. Binnen een week dus afspraak bij de VU. :( ze is vannacht ook weer naar stuitligging gedraaid maar dat was dan weer niet zo erg.

7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Oh shit ! Wat een slecht nieuws allemaal !! Xxx

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    @Babyopkomst serieus ???? Zovaak stofzuigen ??? Wow
    Nee dat heb ik niet. Misschien ook door peuter die met dit lekkere weer veel in de zandbak zit. En dus toch wel zand binnen ligt. En hondenharen. Het is niet bij te houden. Dan maar niet zo veel keer stofzuigen...

@Wensmamma fijne vakantie vast !

Kijk daar krijg ik nou nesteldrang van. Van al die dames die net dit termijn nog op vakantie gaan! Brrrrrrr...
    Morgen m'n eerste echte verlofdag. Dl naar de opvang. Eerst naar de kapper !! En dan op het gemakkelijk de lakentjes strijken ofzo.

Net gekeken naar enveloppen online te bestellen. Vanavond maar eens doen. Denk dat ik voor Lime groen ga ! :):):):)

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ojee, wat een naar nieuws. Ik hoop echt heel erg dat ze er qua groei naastzitten. Hoe voel jij je eronder?

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik mag weer wat mobiliseren, dus net uiteraard de ramen gelapt :D
    Ga nu even naar het water en morgen ga ik toch maar mijn zwembad laten vullen. O wee, als het ineens mega slecht weer wordt! :rolleyes:

mamaEl vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    @stofzuigen, hier wordt er ook minimaal 1 keer per dag gezogen. Man heeft zich dus flink uitgeslooft de laatste dagen haha.
    De tuinen geveegd, alles gezogen en gedweild, de was, de wc 2 keer per dag, de keuken etc. Hij riep vanochtend nog hoeveel respect hij voor me heeft:p

Alvast een fijne vakantie @Wensmamma!

Sterkte voor alle mama’s die slechte nachten maken. Nachtrust is zo belangrijk!

@mamaEl, bijna verlof, heerlijk!

mamaEl vindt dit leuk.
  12. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Op zich ben ik redelijk nuchter van mezelf dus dat helpt denk ik wel, mijn man is erger aangeslagen. Over de placenta maak ik mij niet zo druk. Het liefst beval ik via de normale weg maar als het een keizersnede is dan is dat ook prima. De echoscopist was ook redelijk positief ingestemd over dat deze nog wel zou bijtrekken. Stuitligging maak ik me ook geen zorgen over omdat ze nu nog heel vaak draait en dan ergste geval ook een keizersnede, waar ik dan wel vrede mee heb. Over de groei maak ik me dan iets meer zorgen. Ik weet dat het metingen zijn en het vaak wel meevalt, maar omdat ze er zover onder zit vind ik dit wel rottig. Ook omdat zowel ik en mijn man wel groot zijn en ons zoontje ook. Maar aan de andere kant heeft ze ook nog naar alle organen etc gekeken en hier kon ze niks afwijkends vinden dus dat stelt dan wel weer gerust. Ze zou natuurlijk ook gewoon klein kunnen zijn of nog een groeispurt kunnen maken.
    haha ik ga nu wel al nadenken of ik niet toch kleertjes in maat 44 moet kopen, maar ik wacht nog wel even.

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoeveel te klein is ze gemeten? Heb je een P lijn gehoord? Of op hoeveel weken zat de groei nu?

14. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Onder de p3

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat is inderdaad wel klein. Ik snap dat je je zorgen maakt.

Ik heb door mijn stollingsafwijking kans op wat kleinere kindjes en krijg dus behoorlijk vaak groeiecho’s.
    Onze buikbaby zat ook tussen de P3 en P10 met 28 weken. Echt alle alarmbellen gingen af. Ik heb enorm zitten stressen. De echo erna zat de groei alweer op P30. Het is 3 keer gecheckt omdat ik het gewoon niet kon geloven. Ik geloof wel dat deze baby niet zo groot als de andere zal zijn, maar wat een bizar verschil binnen nog geen 2 weken.
    Mijn dochter zou krap 5 pond wegen, maar die werd geboren met ruim 8,5 pond.
    Ik wil maar zeggen dat die schattingen ook niet alles zeggen. Ik hoop heel erg dat het meevalt voor je. Mijn jongste woog trouwens ook gewoon nog 3,5 kilo terwijl ze die ook véél kleiner geschat hebben.

16. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Oh bah wat een zorgen:( daar zit je helemaal niet op te wachten. ..

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Knuf @mamaloe250 , hopelijk is het zoals bij diazz ging... en fijn dat je nuchter bent over de rest..

@Diazz tuurlijk ramen lappen weer, je zal ook niet met n relaxed klusje beginnen hè :p:roflmao::D

Slapen is hier de ene dag wel ok en de volgende weer shit. Zaterdagnacht het voedingskussen er bij gepakt en heerlijk geslapen maar vannacht hielp t helaas niet zo:confused: maar ach, ik geniet nog wel enorm van de laatste keer dat getrappel in mijn buik voelen hoor.. hoort er bij!

18. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Haha, ik zat me al de hele week aan die vlek te ergeren. Vandaag mocht ik ‘m eindelijk elimineren :D
    Morgen komt de hulp weer, ga proberen op mijn handen en billen te blijven zitten.

Verder geniet ik ook enorm van dat getrappel in mijn buik. S’nachts is deze draak vaak actief, maar ach, het blijft zo bijzonder.

19. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ja we wachten gewoon maar even af wat ze bij de VU zeggen en ga zelf maar eens proberen wat minder te doen, nu dus even lekker netflixen:)

haha en ook echt ramen lappen @Diazz , kon de vlek niet een dag langer blijven zitten tot je hulp kwam :roflmao:

josjo en spruitjes vinden dit leuk.
  20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Nee, ik moest ‘m vandaag verwijderen. Allemaal de schuld van die hormonen. Heb natuurlijk alle ramen gelapt, haha.
    Ze komt morgen ook nog eens dubbele tijd, moet echt even wat gaan verzinnen :D

Ga jij maar lekker relaxen. Rust is ook goed voor de groei van de baby.

Deel Deze Pagina