Ik bedoel dat je broeken van voor de zwangerschap nog niet zullen passen. Zwangerschapskleding is uiteraard wel. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat je je 'gewone kleding ' weer aan wilde doen.
Ah spannend al al die weeen. Succes voor de dames als de bevalling toch echt gaat beginnen. Gister eerst uit eten geweest en toen surpriseparty van mijn man. supergezellig maar tot half 2 mensen over de vloer dus nu wel een beetje moe. In heb een jogginsbroek, shirtje en vestje mee voor ma de bevalling. En lekker shampoo en zeep voor in het ziekenhuis, dat vond ik vorige keer zo lekker om weer schoon te zijn.
Oh ja ik ook, lekker gedoucht weer naar huis. Ik heb van die mini flesjes gekocht. Dus niet mijn normale shampoo/douchegel, maar niet erg. Als je maar lekker kunt douchen.
Begint er nu toch echt op te lijken hè ladies? Zkh koffertje, wat wel of niet er in... ik heb m vandaag voor t eerst mee. Ik kreeg vrijdag kaartjes voor Bryan Adams en zijn daar nu naartoe in Amsterdam.. en aangezien ik bij 2 vd 3 kids nu al was bevallen leek t me toch wel handig om t mee te nemen Leuk zo’n festival (ik tag niemand want weet echt niet meer wie wat zei, sorry!) Indalingsweeen zo heftig ja? Ik heb wel heftige steken waarvan gezegd wordt dat r er bij hoort maar niet echt weeen agv indaling. Tinevias (die weet ik nog wel haha), jij werkt echt tot de bevalling hè? Pittig... ik ben echt blij met de verlofperiode, lekker doen wat je wil, niks echt moeten (tenzij t van jezelf moet haha lang leve de nesteldrang) Mijn sm zei gisteren toen ze me zag: oh die komt nog lang niet, dat kan ik zo zien. Knap hè, van mijn sm dat ze dat kan zien. Ze moet wel heel goede ogen hebben ‘in de categorie stomme opmerkingen’ dusssss krijgen jullie ook van die geweldige dingen te horen?
Nee hij had echt niks door, zo leuk. Ook echt leuk dag er zoveel mensen waren en allemaal optijd. Alleen een ongenode buurman als gast, die later nog twee dronken vrienden wilde meenemen. Daar heb ik maar even een stokje voor gestoken en enorm verwend hij heeft nieuwe gasbbq, nieuw koffieapparaat met bonen en playstationspellen.
Ja mijn moeder. Die roept al een paar dagen 'Ik weet zeker dat de baby dinsdag geboren gaat worden' nou heel knap hoor...
Wat maken jullie het spannend zeg. Al die goede weeën. Iedereen heel veel succes met de geboorte van jullie kindjes. Geniet er van. Ik trek mij terug in mijn positieve bubbel zodat ik me niet laat beïnvloeden door andere ideeën. Even lekker alleen ikke. Ik kom later terug om al jullie mooie verhalen te lezen. ♡ Mochten er nog dames zijn die zich willen aanmelden bij de facebook groep dan mag je me altijd een pb'tje doen. Ook kan je bij @Mar18 terecht. Groetjesss!
@josjo ik krijg ook van die voorspellingen. Mijn moeder denkt as weekend. En mijn schoonmoeder dacht vroeggeboorte en was daar heel hardnekkig in. Ik gok dat heel veel mensen een glazenbol in de aanbieding hebben gekocht.
Iedereen roept maar wat. Ik doe daar hard aan mee. Al had ik niet door dat 13 juli een vrijdag is. Dan toch liever 12 juli een donderdag. Gastouder zei 25 juni, dat ik ruim 4 weken eerder dat van mijn dochter. Die denk ik echt niet. Ik denk echt wel dat ik over tijd zal lopen. Al heb ik wel nu een beetje spanning steeds van het kan elk moment. Herkennen jullie dit ook en hoe gaan jullie hiermee om?
Ik heb wel een beetje spanning, maar dat is dan meer omdat ik niet hoop dat het begint als zoontje bij zijn vader is. Want dan duurt t zo minimaal een uur voordat hij (de vader dus) hier is. We hebben afgesproken dat ik in eerste instantie al bel als ik het gevoel heb dat er wat aan de hand is en mijn vader bel als de weeën om de 10 minuten komen. Het is een heel gedoe zo met co-ouderschap. Zaterdag hebben we een verjaardag, dan nemen we maar voor de zekerheid van alles mee
Hmm de banner is stuk. Wil ik een nieuwe banner aanmaken, maar ja dan moet je de eerste dag van je laatste menstruatie invullen. Dat weet ik echt niet meer *oh wacht het werkt weer*
@Babyopkomst ja dat snapte ik al! @mamaloe250 wat leuk dat je man zo heeft genoten en allemaal leuke dingen geeft gehad! En vooral dat hij ook helemaal niks door had, missie geslaagd! Hopelijk is het wel een beetje gelukt om bij te komen gisteren, twee uur is wel laat! @josjo hoe was Bryan Adams? Leuk gehad? Haha, inderdaad een hele knappe kop hoor als ze dat zo kan voorspellen Hier eigenlijk helemaal niemand die ook maar iets zegt over wanneer de baby wel of niet geboren zal gaan worden. Lekker rustig dus! @Another voor jou hetzelfde meid! @hier merk ik ook wel dat ik het spannend begin te vinden. Maar wel gezonde spanning, vind het niet eng. Sterker nog van mij mag het beginnen, ik kan echt niet wachten op m'n kleine meisje! Het is vandaag ook rustig vergeleken met gisteren, dus het zet nog niet door. M'n mannetje kreeg er gisteren wel even flink de zenuwen van, die was zich al helemaal aan het voorbereiden Hoe is dat met jullie mannen dames? Oehh, morgen 38 weken! Wat is dat met die banners trouwens? Ik heb er hier helemaal geen last van dat banners niet werken. Zodra iemand zegt dat hij stuk is of niet werkt zie ik gewoon een werkende banner
Whahaha ik zou ook wel zo’n bol willen hebben Overigens zijn er ook een hoop weddenschapjes afgesloten of ik n jongen of meisje krijg. Allemaal 50% kans haha. En of ik zelf ‘een gevoel’ heb. Ik zou echt niet weten hoe dat zou moeten voelen, behalve misschien als je al n jongen en n meisje hebt en deze zwangerschap identiek zou zijn aan 1 van beide..?
@caatje87, heel herkenbaar die spanning! Ben natuurlijk van twee kids eerder bevallen dan de termijn van vandaag en t rommelt en krampt en steekt zo enorm momenteel. Echt spannende tijden dit. Maar het kan ook nog weken duren, zo gek. Ik heb de kids wel voorbereid dat als ze ineens door Bso of iemand anders dan mama van school worden gehaald ze niet moeten denken dat t niet klopt: dat betekent dat de baby bijna is geboren. Zo leuk dat ze dit zo bewust meemaken! @Wensmamma ik snap t niet helemaal, bedoel je zijn zoontje van een andere relatie bij hem is? Ik lees nl jullie zoontje bij zijn vader waar je co ouderschap mee hebt maar hij is wel de vader van deze kleine ook? Oh echt t zal wel aan mijn niet functionerende hersenen liggen dat ik t niet snap @Sylva, bryan Adams was te gek, die man klinkt nog precies zoals 30 jaar terug. Loepzuiver ook. Hij wordt wel oud zeg haha.
hallo dames!! spannende tijden breken aan!! Hier aan bijkomen van 4 dagen manana manana festival Ik weet het niet slim, maar ja was zo gezellig rondlopen, bandjes, eten, chillen hadden prachtig weer. regelmatig zitten, alleen zitten die houten klapstoeltjes niet altijd even comfortabel dus vandaag relax dagje en morgen maar weer ff knallen in huis. Ik heb soms nu last van steken in mijn zij/lies en van weekend keer achter in mijn rug laag, onmundig veel pijn en misselijkheid gevoel. dit trok zo na 5 minuten wel weer weg. Verder gaat het aardig goed, slaap alleen minder goed maar ja hoort er allemaal bij! mijn schoonzusje zegt al weken 27 juni wordt jullie baby geboren. Ik heb zelf geen idee, we zullen het zien. Mijn vriend is nog aardig rustig, hoor hem er totaal niet over. Man eigen misschien wel
Ik begin af en toe de spanning ook te voelen. Ik ben 2x kort voor de 42 weken bevallen dus nu ik bijna 38 weken zwanger ben denk ik nog niet direct dat ik ga bevallen, maar gisteren liep er wat langs mijn benen en toen dacht ik 'huh? Oh Ja het kan natuurlijk zo maar ineens beginnen met gebroken vliezen.' Het was overigens afscheiding. Deze week ben ik vooral thuis nog wel bezig maar mijn lijstje wordt steeds korter. Hopelijk blijft de baby nog even zitten. Na 26 juni ben ik er helemaal klaar voor. Maar spannend is het wel. Ook het besef dat er bijna een baby is. Dat het ritme weer veranderd... Maar dat het ook weer heel natuurlijk voelt. Ik kan Me er nu nog geen voorstelling bij maken.
Ik heb dus totaal geen voorweeen en harde buiken volgens mij haha. Zometeen wel een afspraak met de huisarts want het word qua neusholte onsteking en hoesten alleen maar erger.. en me lichaam doet zo zeer nu. En ik gebruik allemaal medicijnen en niks helpt, en ik vind medicijn gebruik met een zwangerschap al niet fijn.