Spannend @Lindy1985 zo zie je maar weer dat het echt niet te plannen valt.... hopelijk begint het snel. Hier een relaxte dag gehad. Kids weg. Mama rust. Echt van genoten. Hier is de baby helemaal ingedaald vandaar de krampen dit weekend.
Spannend meid! Ik begrijp t ook best als vrouwen kiezen voor een ks trouwens hoor. Hoop dat je een hele mooie ervaring krijgt van de bevalling. Stuit of geen stuit vind ik de natuurlijke bevalling zo bijzonder.. ik kijk er ook echt weer naar uit haha Poeh wat staat er n hoop spanning op die buik zeg! Geen harde buiken ofzo maar gewoon alsof alle rek er uit is en nog n beetje extra druk er op staat .. Houden jullie t een beetje uit met de warmte? Ik vind t nog te doen. Slapen is een ander verhaal maar ok
Zo... Even een afspraak in t ziekenhuis om 14.30 en om 17.45 er pas uit wandelen. Ik ging natuurlijk wegens vermoeidheid en toenemende klachten. Bij het bloeddruk meten kwamen ze er achter dat ik een hoge bloeddruk had. Dus ik dacht dat het kwam omdat ik net gelopen had. Dus half uurtje liggen maar toen was ie nog hoger. En incombinatie met mijn klachten werden ze bang. Dus werd ik volledig onderzocht op zw vergiftiging, gelukkig is dat het niet! Maar as zondag word ik wel ingeleid, heb momenteel 3cm ontsluiting dus ze verwachten geen moeilijkheden.
@deniseappeltje spannend hoor. Op naar zondag dus. Vraagje hè. Sinds gisteren word ik misselijk van (bijna) alles wat ik eet en heb ik ook vlagen van duizeligheid. Ik voel t nu ook in mijn hoofd. Beetje raar, maar ik zit op de bank en t voelt vreemd. Net naar t toilet geweest, voor de zoveelste keer vandaag, niet om te plassen , darmen zijn dus ook volledig van slag. Zal ik morgen het zkh bellen of kan dit van het weer komen? Zo warm is t nog niet? Ik herken de duizeligheid echt totaal niet.
@Wensmamma wel goed gedronken en geen logische verklaring ervoor? Dan ff bellen lijkt mij. Beter heylt zekere voor onzekere
Ja ik drink best veel, omdat ik ijzer tabletten slik. Als ik dan veel water drink merk ik er niets van. Morgen dan idd maar even bellen. Hoop op een goede nacht iig. Na 2 rot nachten wel aan toe.
He balen zeg! Hopelijk dat de dosis nu wat doet dan. Ik lig nu op de kamer. Ben net lekker gedouched en ballon zit erin, moest met eendenbek ze kon met vingers er niet bij was te diep haha. Heb al wel wat krampen, niet dat het wat wil zeggen maar kan gunstig zijn zei ze (kan het me niet meer herinneren van zoonlie)... Hier het wachten ook begonnen dus We zullen het gaan zien Succes meiden!
@Wensmamma, ik zou ook even bellen. Overleggen kan altijd. Hopelijk een goede nacht voor jou. @deniseappeltje, ook al zo spannend! Zondag ga je je meisje ontmoeten.
Ik hoor mijzelf vanmorgen nog zeggen. Oh we krijgen vast een week de tijd om nog even alles klaar te maken... Ha. Nu een lijstje maken echt belangrijke to do's zoals: ramen lappen @Wensmamma Ik ging met dezelfde klachten naar het ZH vandaag. Ik had het dan wel al sinds begin mei, maar toch. Beter zeker weten dan twijfelen
I feel you! De ramen moeten hier ook blinken Elke week worden alle ramen gelapt, haha. Net ook maar wéér de tuin gedaan, zodat ik morgen lekker buiten kan gaan hangen. Succes!
Omdat het maximale aantal berichten inmiddels is bereikt doe ik dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl