Nee maar je leest hier op dit forum ook zoveel verdriet en frustratie dus om zo de vrouwen in de MMM te helpen vind ik niet erg
@Poesta ik heb het de vorige keer nauwelijks kunnen doen, omdat ik zo misselijk was. Nu mag t niet door de bloedtransfusies
Ik heb ovulatietesten gedaan Dan klopt mijn banner wel denk ik... Mvm... Ik gun iedereen een zwangerschap maar ik was zo ziek bij mijn vorige zwangerschap dat ik niet mee heb gedaan. Nu nog niet aan gedacht. Kun je je al zo vroeg aanmelden?
Met ovutesten zit je vrij nauwkeurig dus waarschijnlijk klopt je banner wel @Haagsmeisje MvM kan vanaf week 6 zo’n beetje dacht ik en dan tot week 16
Ik heb vrijdag intake bij mvm en dan vanaf zondag starten. Vorige keer ook meegedaan. Ik merkte in het begin met misselijkheid dat het best pittig was. Je hoort toch zoveel dat vrouwen moeite hebben met zwanger worden dat ik het wel mooi vind om mee te doen. Dan maar extra keer boven de wc pot. Zijn er meer dames die de vermoeidheid hebben. Ik ben de afgelopen 3 weken alleen maar moe. 1 week griep, 1 week herstel (denk ik) en nu dus vanaf week 4 al de vermoeidheid van de zwangerschap. Iets ondernemen moet ik mij echt toe zetten. Wallen wegwerken met camouflage is ook een uitdaging
Hahaha ik heb vooral 's middags een inkak moment en ik zorg ervoor dat ik genoeg slaap 's nachts. Vandaag ging het gelukkig goed allemaal. Had staldienst bij mijn vrijwilligerswerk. Rugpijn is nu zo goed als over dus de beweging is goed geweest! Al ben ik nu wel kapot. Dus lekker op tijd naar bed. Zo eerst zoontje en uur later ongeveer ik
Mvm: Plassen in het potje, broek omhoog, alles naast elkaar zetten op de wc, diep inademen, adem inhouden, pot open, gieten, snel dicht, weglopen en pas na 5 minuten terug om alles weer netjes te zetten, om te spoelen etc. Dan hou ik het binnen haha
@sweetdreams knuffel voor jou! @Poesta wat raar van mvm. Hcg maak je toch sws nu aan. @queen23 lekker van genieten dat je (nog) nergens last van hebt hihi maar snap je dubbele gevoelens hierover. @Wasabi geen zorgen. Kan net een dag verschil zijn of je hcg net op het randje. Geniet. Je bent zwanger @Samsoko herkenbaar van dat mvm hahaha
Hoi allemaal! Ik kom graag meekletsen! Als het goed is ben ik 14 juli uitgerekend. Ik had op CD 22 al een positieve test. Hcg loopt wel op maar minder hard dan bij mijn vorige 2 zwangerschappen. Ik doe morgen een CB test wat ik heel spannend vind na al die wisselende verhalen.
Eigenlijk duurt een zwangerschap 38 weken vanaf de bevruchting/eisprong. Omdat veel vrouwen niet precies weten wanneer hun eisprong was maar wel wanneer hun laatste menstruatie startte wordt van daaruit berekend. Maar een zwangerschap van 40 weken klopt dus alleen bij een regelmatige cyclus, want bij mij sprong mn ei pas op dag 24. Dat zou betekenen dat ik nu al 7 weken zwanger zou zijn als ik de laatste dag van mn mensttuatie aanhou en zie mijn onderschrift Je kunt de dag van je eisprong dus zien als '2 weken zwanger' al is er dan nog niks gebeurd. Elke week na je eisprong is een week erbij. Als jouw donkerste ovu test op de 15e was dan sprong je ei 1-2 dagen daarna. Dan ben je nu dus 4 weken en 5 a 6 dagen zwanger.
Je ei kan ook nog op dezelfde dag springen, dat heb ik gehad namelijk. Ik merkte het aan alles en ook qua temp was het overduidelijk. Zelfs FF was t ermee eens en dat is de app meestal niet Ik heb me toch iets. Vandaag werd mijn zoontje al om 5.15 wakker. Boos aan het huilen dus ik liet hem even. Vooral ook omdat ik de hoop had dat hij weer in slaap viel. En toen hoorde ik het, het leek wel geklop op de muur. Het stopte als zoontje stopte met huilen en het begon weer zodra zoontje weer ging huilen. Omdat ik er gek van werd heb ik zoontje maar veel te vroeg uit bed gehaald *gaap*. Maar dit is toch asociaal?? Is dus 1 van de buren geweest, alleen heb ik geen idee welke. Ten eerste kan ik er niets aan doen op welk tijdstip hij wakker wordt en kan moeilijk elke ochtend om 5.15 hem al echt wakker laten worden. Daarbij slaapt hij vaak genoeg gewoon tot half 7. Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. Als alles goed gaat is er over 8 maanden nog meer gehuil. Heb dit nog nooit meegemaakt.
Pff bizar zeg, kan je er met je buren niet rustig over praten? Om evt samen tot een oplossing te komen.
Ja maar ik weet dus niet welke buren het precies zijn. Kunnen de onder-, boven- of idd gewoon de buren zijn. Bah ik zit hier echt mee.
Oh wat stom zeg ! Nou ja je kunt er toch niks aan doen. Als hun de ballen niet hebben om naar jou toe te komen zou ik ook iets naar hun gaan. Ik heb hier al weer een tijdje levensechte dromen... leuke zwangerschaps kwaal.... Eerst vind ik m'n dochter dood drijven in het zwembad en daarna ontsnapt m'n hond tijdens een wandeling en rent weg, echt weg weg....
Oh ja die dromen zijn echt een leuke kwaal idd. Heb ook de vreemdste dromen die idd levensecht aanvoelen. Ik vind het wel interessant hoe dat werkt. En idd ik kan er niets aan doen. Ik ben de enige met kind in dit gedeelte dus ze weten waar ik woon. Kan moeilijk hem elke keer wakker maken, dan wordt hij voortaan altijd om 5.15 wakker worden, nou liever niet zeg maar.
HAHAHAA bizar he wat je wel niet allemaal.kan dromen, ik heb dat nu niet meer. Maar voor dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben droomde ik over de gekste dingen elke avond. Nu heel af en toe nog, maar niet elke avond meer haha. Rare zwangerschapskwaaltje eigenlijk, wat hormomen wel niet kunnen doen.
Als zij last ervan hebben, moeten ze maar lekker volwassen ge Trek je der niks van aan joh, zij moeten zich maar eens volwassen gedragen en het op een nette manier oplossen. Ik snap zulke mensen nooit, echt waar. Hoe oud is jouw zoontje. ?