1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @queen23 hij is 2 jaar en 3 maanden.

2. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaaa wat verschrikkelijk he die dromen. Het zijn ook eigenlijk allemaal nare dromen. Elke nacht weer. Heb ook het gevoel dat ik daardoor niet lekker slaap en niet echt tot rust kom. Al ben ik uitgeslapen dan ben ik het moment van wakker worden gewoon nog steeds moe :confused:

@Wensmamma o wat verschrikkelijk zeg. Moet er niet aan denken. Je zou er bijna om gaan verhuizen als je zo op je tenen moet lopen. Miss goed proberen te luisteren waar het vandaan komt of gewoon langs de deuren gaan. Maar je hoeft natuurlijk niets te ondernemen, alleen als jij je er zelf beter door voelt.

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja misschien maar gewoon bij de buren aanbellen, al vind ik dat wel doodeng. Ik woon hier nog maar 3 maanden. Het was zeker niet de 1e keer dat hij huilde zo vroeg. Dat geklop wel. Maar langs gaan is wel t beste.

4. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Ik had vannacht gedroomd dat er ergens een Alarm ging. Ik heb liggen luisteren waar het vandaan kwam, ben naar beneden gegaan en de deur geopend om te luisteren. Was echt een piep piep geluid ik dacht een brandalarm. Manlief wakker gemaakt of hij het hoorde. En dit was dus gewoon niet echt, al voelt het als de werkelijkheid. Zo echt komt het over. Nou manlief heb ik niet wakker gemaakt hoor, Heeft hij geluk haha

spruitjes vindt dit leuk.
  5. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Wensmamma
    Ik zou de moeite niet nemen met ze te praten denk ik. Wat een tokkie gedrag! Ik zou terug kloppen! Wat een raar gedrag om te kloppen zeg bah.

queen23 vindt dit leuk.
  6. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Zou ik doen, als ze dan eerlijk zijn zeggen ze het. Wat een misselijk gedoe zeg pff

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik bel iig aan bij mijn directe buren. Gewoon vragen of ze het horen als mijn zoontje huilt. En als ze vragen waarom kan ik zeggen dat ik vanmorgen geklop hoorde toen T. huilde. En dat ik het me daarom ging afvragen.

8. Toutepetite

Toutepetite Actief lid

28 okt 2016
    246
    103
    43
    Vrouw
    Wat asociaal inderdaad @Wensmamma , ik zou er ook mee zitten als mijn buren zo zouden doen ipv het gesprek aan te gaan (of gewoon begrip tonen, zoals normale mensen).

Gisteren CB test gedaan, 3+! Maar moest er wel heel lang over nadenken, dus zat op de grens waarschijnlijk. Verder erg moe ‘s avonds, zo vanaf 22uur al, maar dan ‘s ochtends ver voor de wekker weer wakker. En inderdaad heel levendige (en meestal nare) dromen, ik word soms totaal verdrietig of juist gestresst wakker.

9. queen23

queen23 Actief lid

22 okt 2017
    165
    137
    43
    Vrouw
    Heel herkenbaar dat vroeg moe worden en voor de wekker gaat wakker worden. Ik val tegenwoordig om 21uur al in slaap op de bank haha. Me man zei nog, nou dat gaat gezellig worden aankomende 9 maanden hahah.

10. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Hier net zo! Ben echt verre van een ochtendmens en kan nooit mijn bed uit en nu al 4 dagen voor de wekker klaarwakker en uitgerust. Totdat mijn avondeten erop zit.. haha. Dan veel moeite met ogen open houden

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Avondeten... ook zoiets... bleh

12. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Jep, hier precies hetzelfde! S'avonds vroeg in slaap vallen maar wel heel vroeg voor de wekker weer wakker en hele levendige dromen die niet altijd zo leuk zijn..

@Wensmamma wat vervelend zeg! Vind het echt niet kunnen dat de buren dan zo gaan bonken hoor, je zoontje kan er toch niets aan doen dat hij moet huilen..ze mogen best wat begrip tonen indd!

13. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O heb ik allemaal niet, vooral veel en vaker trek. Als ik dat negeer word ik wel misselijk.

14. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    ik heb ook heel de dag door trek in dingen, heb ik normaal nooit.. gisteren kwamen we van een verjaardag en omdat ik geen zin had om te koken zijn we bij de macdonalds gestopt:oops: eet ik normaal nooit! Ook niet zo gezond maarja een keertje moet kunnen toch..

Cinsam vindt dit leuk.
  15. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Ja hoor, vind ik wel.
    Vriendin van me had tijdens de zwangerschap 'big-mac cravings'. Die at bijna dagelijks een bigmac, haha

Lindy1985 vindt dit leuk.
  16. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Oke heel gênant maar ik ga het toch even vrageno_O ik heb dus ineens een hele moeilijke stoelgang en word er best gek van dat ik erg hard moet persen.. niet te doen en ik ben bang dat ik er aambeien van krijg:confused::eek:

pruimen lust ik niet zo graag en ik drink al heet water s'ochtends en mijn ontbijt is een smoothie met havermoutvlokken erin.. ik had al dingen gelezen over roosvicee laxo maar ik zie het bij ons in het dorp nergens te koop staan.. hellup meiden wat kan ik doen?

17. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Hoi meiden, mag ik mee komen kletsen hier? Ik ben zwanger van ons 3e kindje. Heb een hele onregelmatige cyclus maar denk dat ik ongeveer 7 juli uitgerekend ben.
    Ik heb 2 dochters van 6 en bijna 4 en ik heb 2 keer een miskraam gehad (voor de oudste en tussen de meiden in). Merk dat ik nu erg onzeker ben en heel bang dat het weer mis gaat. 15 november heb ik de eerste echo, hopelijk dan een mooi kloppend hartje!

Lovebunny, urfebe en Lindy1985 vinden dit leuk.
  18. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Welkom @mamaEl ! Natuurlijk mag je met ons meekletsen, gezellig! Mijn eerste echo is 17 nov en ik vind het ook heel spannend na mijn miskraam deze zomer:$
    We hopen en duimen voor allemaal kloppende hartjes ♥

Lovebunny en urfebe vinden dit leuk.
  19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Welkom @mamaEl. Kan me voorstellen dat je onzeker bent. Is toch spannend extra spannend dan denk ik.

@Lindy1985 ik heb helaas standaard aambeien over gehouden van de vorige zwangerschap. Ben er al zowat gewend aan geraakt. Geen tips qua eten verder. Misschien de roosvicee uitproberen idd. Ik heb eerder het tegenovergestelde ;)

Ben kotsmisselijk weer en moet de luier van zoontje verschonen. Gisteren moest ik al kokhalzen zonder misselijk te zin dus ik kijk er tegenop :oops::rolleyes:

Lindy1985 vindt dit leuk.
  20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Jeetje hallo mijn Nederlands wordt ook steeds slechter :roflmao::roflmao:

Deel Deze Pagina