1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Hoi meiden! Leuk, ik zie bekende namen van de NOD-groepjes :D

Ik kom ook meekletsen. Ik ben Samsoko, 30 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik zal mezelf zo even op de lijst zetten. Deze ronde had ik een lange cyclus (verwachting 36 dagen) dus als ik uitga van mijn ei, dan ben ik denk ik op 2 juli uitgerekend.

Hier ook een wat weeïg gevoel, maar kan het nog niet echt misselijkheid noemen. Gisteravond overigens wel misselijk geweest. En vergeetachtig, omg.... dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook in het begin heel erg. Ik ben vanmorgen gaan zwemmen met mijn dochter, en toen ik twee uur later thuis kwam zag ik dat ik de achterdeur open had laten staan. niet eens alleen niet op slot, maar gewoon open... Ik durf het m'n vriend niet te vertellen hahahaha. En verder alles continu kwijt... Hopelijk is dit weer snel voorbij of ben ik er in ieder geval aan gewend dat ik weer even wat langer moet nadenken voordat ik iets doe haha.

2. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2018!

01/07:
    SHN - 31 jaar - 2e kindje

Poesta - 32 jaar - 2e kindje
    Curitiba - 41 jaar - 2e kindje

02/07:
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje

03/07:

04/07:

05/07:

06/07:
    Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje

07/07:

08/07:
    Wensmamma - 37 - 2e kindje
    Sweetdreams - ? jaar - 3e kindje

09/07:

10/07:

11/07:

12/07:

13/07:

14/07:

15/07:

**************************************************************************************

Afspraken

november
    3/11 - wish 2be pregnant
    24/11 - SHN - 1e echo
    [/QUOTE]

3. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat een heftige verhalen allemaal zeg, meiden.

@Poesta begrijpelijk dat het nooit meer helemaal onbezorgd zal zijn en zeker niet die eerste periode.

@SHN en @Wensmamma jeetje allebei een longembolie gehad! Heftig zeg en bizar toevallig dat jullie nu allebei in hetzelfde groepje hier terecht zijn gekomen.

@wish 2b pregnant een bbz, dat is ook heftig zeg. Wat fijn dat je zo snel terecht kunt, lijkt me toch een geruststelling als je in ieder geval zeker weet dat het op de juiste plek zit.

wish 2b pregnant vindt dit leuk.
  4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha de achterdeur open laten staan :roflmao::roflmao:

Ik zat net een film te kijken en aan het einde was een echte happy ending, compleet met een bevalling erbij. Nou daar kwamen de tranen. Zat echt bij mezelf van 'doe normaal joh' :oops::rolleyes:

urfebe vindt dit leuk.
  5. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    @Samsoko Welkom! Blij je hier tegen te komen!

urfebe vindt dit leuk.
  6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik ben trouwens bijna 29 jaar. Hier zo super onzeker over mn testen. Kan wel janken.

Was is dinsdag zo blij met mn positieve kv en digitale cb en nu zoo onzeker of ze wel genoeg zijn opgelopen:(:(

Bijgevoegde bestanden:

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wanneer is/was je nod?

8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Zaterdag op zn vroegst...dat is dag 28. Heb al jaren geen cyclus van 28 dagen gehad alleen vorige maand 1 van 29. Maar moet wel bijna anders had ik afgelopen dinsdag nooit positief kunnen testen met een CB.

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh maar dan is een licht streepje nog niet heel gek hoor. Ik had gisteren een licht streepje nog en vandaag was mijn nod en nu had ik pas een knaller!

Ik ben ondanks dat nog steeds onzeker. Vandaag doorverwezen naar de gyn. Nu afwachten totdat ze bellen om een afspraak te maken. Ik hoop snel haha. Verwacht van wel, want moet wel beginnen aan de fraxiparine natuurlijk. Nu is dat vast nog niet nodig, maar ik wil altijd graag weten waar ik aan toe ben ;)

10. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Volgens mij is dat een prima oploop hoor sweet dreams.

Ik waag me liever niet aan meer tests. Mn test op 15dpo was knal dus daar hou ik maar aan vast. Vandaag wel minder weeig gevoel en daar schrik ik dan wel weer even van terwijl dat natiirlijk ook niks hoeft te betelenen op drxe termijn. Ach t is maar afwachten. Helaas. :) spanning gaat nooit weg zelfs niet als ze geboren zijn hahaha

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Nee hahaha dat gaat gewoon door :roflmao:
    Dat zei iemand laatst ook heel treffend dat je altijd zorgen blijft maken. Vanaf het allereerste begin, nu dus, tot als ze er zijn en dan gewoon altijd haha. Mijn moeder maakt zich ook nog steeds zorgen om mij af en toe en dan ben ik 37 :D. It's a mothers life ;)

Ik heb steeds zo'n weeig gevoel als ik heb gegeten. Gelukkig zet t nog niet door naar misselijkheid.

urfebe vindt dit leuk.
  12. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Bleih, ik heb de hele nacht op het toilet gezeten :confused: Heb sinds gisterenavond enorme last van diarree (sorry voor de wansmakelijkheid) en misselijkheid.
    Op die korte week dat ik weet dat ik zwanger ben is deze zw al hélemaal anders dan de vorige (toen had ik nergens last van). Hopelijk blijft het niet aanhouden.

13. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2018!

01/07:
    SHN - 31 jaar - 2e kindje

Poesta - 32 jaar - 2e kindje
    Curitiba - 41 jaar - 2e kindje

02/07:
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje

03/07:

04/07:

05/07:

06/07:
    Wish 2BE pregnant - 32 jaar - 3e kindje

07/07:

08/07:
    Wensmamma - 37 - 2e kindje
    Sweetdreams - ? jaar - 3e kindje

09/07:

10/07:

11/07:

12/07:

13/07:

14/07:

15/07:

**************************************************************************************

Afspraken

november
    3/11 - wish 2be pregnant
    20/11 - afspraak bij gyn
    24/11 - SHN - 1e echo

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Net gebeld door het zkh heb 20 november een afspraak! Duurt lang :p

urfebe vindt dit leuk.
  15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik heb nog nergens last van. Misschien wat meer moe maar dat komt denk ik ook dat ik er de hele dag mee bezig ben in mn hoofd.

Andere zwangerschappen kwam misselijkheid ook pas rond 6 weken. Ging beide keren ook door tot 18-20 weken:confused:.

Maar nu kan ik eerlijk gezegd niet wachten op de 1e echte kwaaltjes. Kheb vandaag echt vlak-voor-ongesteldheid-kwaaltjes. Buikpijn, btje krampen met dunnere ontlasting. Ben helemaal gefocust of ik niet iets voel lopen:eek:.

urfebe vindt dit leuk.
  16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh herkenbaar hoor. Ik ben echt heel erg winderig 's avonds en dat zijn ook ongesteldheid kwaaltjes, maar goed gisteren zo'n knaller dat het helemaal niet kan én toch die onzekerheid!

Gelukkig nog niet echt misselijk, alleen valt alles wat ik eet verkeerd. Vooral 's avonds.

urfebe vindt dit leuk.
  17. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohh balen beterschap SHN!

Leuk leuk wensmamma! En hahaha heel herkenbaar van de zorgen.

Mijn zwangerschap lijkt wel op die van mijn dochter, daar kwamen we er ook achter tussen de 4 en 5 weken (dacht al verder te zijn, toen ook een lange cyclus bleek achteraf), en ik had een zwaar gevoel in mn buik alsof ik ongesteld zou worden maar ik werd het niet. Misselijkheid begon pas met een week of 6 en hield aan tot iets van week 22... Toen maakte ik me nergens druk over, nu vind ik het spannend dat het weeïge gevoel van dinsdag en woensdag weg is. Maar als ik dus terug kijk begon het bij haar ook pas later. Stom he haha. Geen bloed is goed, en verder kunnen we er toch niks aan doen behalve goed op onszelf passen.

18. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Oh hahaha ik lees jullie reacties nu ook wensmamma en sweetdreams. Hier hetzelfde dus :)

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Twix maar weggeven aan een collega haha.
    Hij zei 'ben je zwanger ofzo?' :roflmao:

Ik was misselijk vanaf week 6 ongeveer tot week 13. Toen ook 3/4 kilo afgevallen. Hoop dat het jullie of niet komt of iig later begint. 5 november staldienst en 12 november een team ochtend van de manege. Alle helpers van de woensdagavond, dus gezellig. En 18 november een etentje die ik organiseer, zou toch jammer zijn als ik dan niet kan eten.

De vergeetachtigheid gaat weer goed hier. Pasje van het werk ergens laten liggen. Gelukkig ben ik normaal al vergeetachtig :D

urfebe vindt dit leuk.
  20. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zwanger! Hoe zet ik mijzelf in het lijstje?
    Ik ben (volgens mijn eigen berekeningen) 4 juli uitgerekend!
    Ik weet het pas twee dagen, moet nog een afspraak maken met de verloskundige, maar we zijn zo BLIJ!:D

urfebe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina