Sterkte @SHN Houdt je ons op de hoogte? Succes donderdag @Jolo @Katsje Jij ook een bbz gehad joh. Ook eileider verwijderd? Mijn operatie was 15 september. Heftig geweest, maar nu zijn we weer zwanger! Hoe is je gevoel bij deze zwangerschap? Ik vind wel dat je lang op je echo moet wachten. Sterkte... Ik had schouderpijn en paniek maar op echo met 4.6 wkn was er gelukkig al een zwangerschapsring te zien in bm.
Nee wat erg dit ik hoop dat je minder ver bent en dat het toch nog goed zal komen! Heb je nog getest? Wat zal dat naar moeten zijn geweest en wat zul je je nu rot voelen. Duim echt dat er nog hoop is. Dikke knuffel!
Wat erg voor jullie.... Sorry misschien heb ik er overheen gelezen maar had je al bloedverlies gehad? Omdat je zegt dat het hopelijk daarna helemaal doorzet. Ik duim toch nog voor een wonder
@SHN niet zo'n fijn nieuws! Ik weet wat je doormaakt op dit moment. Dikke dikke dikke virtuele knuffel
@SHN oh neeee! !!! Sterkte x @Juffie26 welke pillen slik je nu dan ? Hoe heten ze? Vraagt een nieuwsgierige apo ass....progynova? Echt flink heftig wat je mee hebt gemaakt. Ik heb dan nog maar een deel ervan meegemaakt. Het hele mmm hakt er zo flink in. Ik voel me echt psychisch anders dan anderen vrouwen ofzo. Niet echt uit te leggen. Het is ook zo raar en verwarrend dat ik nu spontaan zwanger ben geworden
Ja, sinds vorige week maandag licht bloedverlies, maar tussen maandag en vrijdag was hcg hoed gestegen, dus toen was er geen reden om van miskraam uit te gaan, maar nu toch niets te zien en dun baarmoederslijmvlies, dus de kans is groot dat het toch misgegaan is. Morgen uitslag van hcg-prik van vandaag, want ze willen zeker in de gaten houden dat het geen bbz is (al vermoed ze van niet, want ze kon niets zien dat daar op leek tijdens de echo). Het is fijn om zoveel steun te krijgen hier! Ik zal jullie morgen zeker op de hoogte houden.
Dit afgelopen jaar is ontzettend heftig geweest. Dit zou ook de laatste poging zijn geweest ik had het niet nog langer vol kunnen houden.....en nu wordt ik super onzeker van het niet iets voelen of merken maar ja. Ik slik nog 2 progynova op een dag en 3×2 (dus 6 in totaal) utrogestan. Zometeen om 23 uur weer 2 utrogestan en dan morgenochtend om 7 uur weer 2 utrogestan en 1 progynova
@SHN Dikke knuffel meis, wat een droevig bericht. Ookal weet ik van mezelf dat ik al twee keer zonder kwaaltjes het eerste trimester ben doorgekomen, het maakt me toch onzeker dat ik niks voel!
Lieve @SHN Super dikke knuffel. Wat ontzettend verdrietig dit. @Juffie26, wat een bijzonder dat je na zo'n heftige strijd dan nu zwanger mag zijn! Ik hoop van harte dat je de komende weken goed door komt en alle medicatie die je nu neemt lekker links kan laten liggen straks.
@Juffie26 dat progynova is echt rot spul ! Ik hoor daar zoveel nare bijwerkingen van. Utro heb ik ook gebruikt. Wellicht voel je geen zwangerschaps kwaaltjes omdat je nog zo onder de medicijnen en zit. Bovendien zit je nog onder de magische 6 weken. .
Ik heb eigenlijk nog totaal geen last gehad van de progynova merk er echt niks van. Ook van de utro merk ik verder niets......en van het zwanger zijn dus ook niet. Maakt me super onzeker dat ik echt totaal maar dan ook totaal niets merk
@Juffie26 mijn huisarts voelde de eerste 20 weken niets van haar zwangerschap en je begon pas na 20 weken een buikje te zien, dus het hoeft echt niets ergs te betekenen hoor
Of je bent niet zo gevoelig voor de bijwerkingen. Alleen maar fijn natuurlijk ! Maar wel om onzeker van te worden. Snap ik
zulke berichten stellen mij echt gerust, dankjewel haha. Ik voel ook weinig, en het maakt mij echt onzeker soms. Behalve vermoeidheid en een harde stoelgang dan.
Vaak beginnen de echte klachten ook pas met 6 weken. Ik werd met 6 weken ineens kotsmisselijk bij een restaurant. De geuren, de smaken. Na een half uur waren we weg, we hadden nog niet besteld gelukkig. Daarna is de misselijkheid niet weggeweest tot 13 weken. Met kerst en oud en nieuw nauwelijks gegeten daardoor. Hoefde nooit over te geven, maar soms had ik dat liever dan dat misselijke gevoel constant. Vrijdag 6 weken dus ik ben benieuwd
@SHN wat een rotbericht.. bah. Heel veel sterkte dikke knuffel en hopelijk mag je snel weer zwanger worden. @Juffie26 wat spannend allemaal! @Poesta ik had tot 5.5 week ook bijna geen klachten, op wat vermoeidheid na. Week 6 dag 1.... spuugmisselijk een volle dag. En nu gaat het eigenlijk wel weer. Komt met vlagen.
Ik zit nu in de trein en moet zo noooodiggg plassen, doe het bijna in me broek haha. De wc's in de trein zijn echt zo vies, niet normaal.