1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja ik ook niet! Dat de wereld ook weer ziet dat ik zwanger ben. En die eerste schopjes die ik nu wel zal herkennen. Bij een 1e is dat zo niet duidelijk ;) ❤️

Cinsam vindt dit leuk.
  2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @SHN als ik het zo hoor hoop ik ook op een mk voor je. Zo'n bbz klinkt erg heftig. Dikke knuffel

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik hoop trouwens nog liever op een wonder, dit komt zo lekker uit mijn 'strot'.

SHN en caatje87 vinden dit leuk.
  4. Kayleighh

Kayleighh Actief lid

12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ik lees mee, maar wat praten jullie veel!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Idd alleen zout water, ui op je kamer zetten extra vit c en ehh weet niet zeker even stomen met dampo, maar dat weet ik niet zeker of dat mag

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @sweetdreams wat ontzettend naar, dikke knuffel
    @SHN duim dat dit toch goed gaat aflopen

Gister schrok me rot, wat rozzig vaginavocht, was in alle staten.. Maar heeft niks doorgezet dus gok op een gesprongen haarvaatje.. Maar nog iets meer dan 2 weken voor de echo..
    Mvm ja ik doe mee, eerste doos is vandaag opgehaald, ik mocht na de dikke knaller direct beginnen met bijna 5 wkn zwangerschap

Ik ben van het afsprakenlijstje afgevallen 27-11 intake vk en echo, en ben 32 jaar wie wil even aanvullen

Another vindt dit leuk.
  7. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 9 maanden een verstopte neus gehad. Ik mocht gewoon xylo gebruiken!

8. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Otrivin / Xylometazoline bijsluiter
    Volgens farmacotherapeutisch kompas. Gebruik ik op mijn werk ook (doktersassistente)

Bijgevoegde bestanden:

9. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    @SHN
    Ik ben bang dat jij of wie dan ook het zelfde moet meemaken als ik en Katsje. Wat zij dus ook zegt. Ik hoop echt dat de artsen zeker zijn in hun handelen. Bij loze aandrang, pijn ribben, pijn schouder, pijn onderrug of buikpijn of wat dan ook wat je niet vertrouwd... Direct mee naar arts gaan. Ik moet het gewoon gezegt hebben. Ik vind het verhaal niet kloppen... Ik ga er ook vanuit dat ze vrijdag kunnen zeggen wat er aan de hand is. Hou vol...Sterkte in deze onzekere tijd.

10. Lovebunny

Lovebunny Actief lid

13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Goedemorgen meiden.. ben maar gaan googlen op tips tegen misselijkheid. Spuug me helemaal leeg elke keer.. :( zelfs de parfum van mijn man staat me tegen, terwijl ik dit normaal zooo lekker vond dat ik hem zelf weleens opspoot.

Bleh. Wat een ommeslag in week 6. Loop al met zwangerbroeken rond want ik ben sinds innesteling al formaat plofkip.

Zo ff gezeurd. Sorry moest het ff van me afschrijven.

En dat is schrikken Fidel! Misschien wat hard geperst?

Jolo ik baal zo met je mee, maar fijn dat je lichaam het zelf doet.. klinkt stom maar anders lijkt het nig heftiger met medicijnen etc qua gevoel misschien.

Snh wat raar dat de waardes bleven stijgen?! Ik blijf met je meelezen.

Knuf!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wat vervelend van je misselijkheid. Ik merk dat het hier ook steeds erger wordt. Ben morgen 6 weken dus het was erop wachten eigenlijk. En die geuren. Het zou toch fijn zijn als je al die geuren kon blocken. Ik moet op donderdag en vrijdag met de metro en trein naar t werk en pff wat ruik je dan veel! En alles staat me tegen. Gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven, maar wel gewoon continu misselijk...
    Ik ga zaterdag ook al positiebroeken kopen hoor. Er zit nog maar 1 broek lekker, dat komt omdat die een hoge taille heeft en niet afzakt als ik hem niet dicht maak. Hier ook een vreselijke plofbuik.
    Maar goed het zijn wel overduidelijke zwanger zijn kwaaltjes dus dat is dan weer 'fijn'

12. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Heb je al medicatie bij de huisarts gevraagd. Bij de vorige zw kreeg ik emsafane of zoiets. Dat hielp redelijk. Nam ik savonds voor ik ging slapen en sochtends voor het opstaan. Ook had ik iets eerbaars naast mijn bed liggen. Eten voor opstaan hielp ook.
    Hoop dat je je snel wat beter voelt, je kunt je zo ellendig voelen hè. Beterschap x

Deze zwangerschap is zo anders, voel me zoveel beter. Opgewekt (nog) nergens last van. I know kan nog komen. Maar voor nu geniet ik dat ik geen kwaaltjes heb.

13. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Mogen we jullie plofbuikjes zien @Lovebunny en @Wensmamma?
    Vind het zo leuk om zwangerebuikjes te zien.
    O kan niet wachten tot het bij ook gaat groeien. Bij vorige zw had ik ook met 6 weken zw kleding aan. Met 9 weken echt al een duidelijke zwangere buik. Nu wilde we deze keer wachten tot we 10/12 weken zijn. Denk niet dat dat gaat lukken ;)

14. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow thank god.....ben dus niet de enige met een plofbuik:roflmao: Jemig zeg niet normaal. Bij de eerste zwangerschap ook al zo snel, ben bang dat ik ook de 12 weken niet haal...

@SHN ik duim voor je!

@Lovebunny anders idd even de ha bellen?

SHN vindt dit leuk.
  15. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die misselijkheid kan zo vervelend zijn. Bij mijn dochter heeft dit tot ongeveer 30 weken geduurd :(. Ook emasefene gekregen maar hielp niks :confused::confused:. Begon toen ook pas rond 6 weken. Voel me nu ook niet echt zwanger. Bleef het maar zo :$
    Plofbuik ja, hier ook al. Echt bizar dat je zo snel al iets merkt!

16. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Nog geen plofbuik hier maar de knoop daar bij m'n buik vind ik niet fijn.
    Hier ook misselijk. Maar kan nog erger. Vooral het avondeten koken en daarna nog opeten.. wat een ramp ! Gister had ik vlees groente en frietjes uit de oven. Alleen de friet ging er goed in, met zout. Als het maar vette zooi is. Savonds ook geen zin meer in eten te we naar bed gaan. Dan val ik om van de honger en snaai ik chips.
    Heb een grote pan goed gevulde groentesoep gemaakt voor tussen de middag. Dan krijg ik ten minste nog wat gezondste binnen .

Heb niet het idee dat ik dit bij m'n dochter ook zo had

17. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Snel weer naar mijn werk. Tot later

@Jolo succes straks!

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Wasabi dankjewel, lief dat je eraan denkt ! :rolleyes:
    Gisteren een ganse dag wat bruinverlies dus ik hoop dat alles snel volledig door zet.

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    @Jolo sterkte meis!

Plofbuik? Hier ook en niet zo'n beetje ook.... Vooral savonds is het extreem.
    Kan ook m'n buik niet meer inhouden, kennen jullie dat? Ik loop al een week in positie broeken en trainingsbroeken, de rest zit niet lekker

20. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Goedemorgen dames!

Nou dat van die plofbuik herken ik wel, ik heb nu nog maar een paar broeken die ik comfortabel aan kan, de rest snijdt in mijn buik:eek: zodra ik thuiskom doe ik gelijk een trainingsbroek aan.. heerlijk lekker op de bank met een dekentje:D

Deel Deze Pagina