1 tem 15 juli 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SHN, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen ook afspraak met mvm. Stiekem zenuwachtig of test nog positief is. En twijfel moet ik de urine van te voren opvangen of als ze er is, moet het in koelkast of niet? Brrr

2. Chelle05

Chelle05 Lid

29 okt 2017
    21
    17
    3
    Vrouw
    @Juffie26
    Ik vind het zo mooi om aan zoiets mee te kunnen doen. Word er haast emo van

@caatje87
    Hetzelfde gevoel heb ik ook. Hopelijk zit het allemaal goed.

Ik weet niet om hoelaat jij de afspraak hebt maar ik heb 'm om half 10 en tegen mij zei ze dat ik mijn ochtenurine in een wegwerpbeker moet opvangen en op het toilet kan laten staan.

Juffie26 en caatje87 vinden dit leuk.
  3. mom2be2018

mom2be2018 Nieuw lid

8 nov 2017
    1
    4
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik meng mezelf ook graag in dit forum. Sinds vorige week weten wij dat we ons eerste kindje verwachten. Ik denk dat ik vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger ben, uitgerekende datum 10 juli. 27 november de eerste afspraak met de verloskundige. Spannend!

Ik hoop dat jullie ook allemaal mooie echo's te zien krijgen!

urfebe, Wensmamma, Poesta en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Thnx heb afspraak rond 1015 a 1030.

5. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @caatje87 & @Chelle05 goed dat jullie mee doen! Leuk he die mvm test doen ook. Voelt goed om anderen te kunnen helpen en zelfs kleine jongetjes waarbij de balletjes niet goed willen indalen. Ik heb vandaag de blauwe flessen binnen :)

urfebe en caatje87 vinden dit leuk.
  6. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
  7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    #807 Juffie26, 9 nov 2017
    Laatst bewerkt: 9 nov 2017
    Ik ontdek net zo'n pijnlijke plek op mijn kin.....Ja hoor er komt daar giga puist Door en ik heb echt nooit puistjes gewoon..... kan ik ook blij zijn dat ik eindelijk een symptoom heb :roflmao:
    Tis alleen niet bijster charmant, als mijn borsten nou eens groeide maar nee een gigantische puist op mijn kin :eek:
    "Jij vraagt om symptomen en je zal ze krijgen ook" :p

Wasabi, urfebe, Lindy1985 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    En ik maar denken... je kind? Een pijnlijke plek op je kind? Hoe krijgt je kind nou een dikke puist van jouw zwangerschap? Kwartje viel beetje laat

Geniet van je kwaaltje meid hahaha

Juffie26 vindt dit leuk.
  9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Whaha sorry ik zie het nu pas stomme telefoon die zelf woorden maakt

Poesta vindt dit leuk.
  10. Lovebunny

Lovebunny Actief lid

13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Ohhhh kijk nouuuu! Hihi wat fijn!! Lol krijg er tranen in mn ogen van.

Wasabi vindt dit leuk.
  11. Lovebunny

Lovebunny Actief lid

13 sep 2017
    111
    103
    43
    Vrouw
    Ik ga denk ik toch maar de HA bellen. Ik zit nu in bed met een glas cola en banaan. Wachten tot de misselijkheid een beetje over gaat :(

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Lovebunny wat vervelend zeg!! Dan lijkt me idd het beste om naar de ha te gaan.

@Juffie26 jeah :p

Ik had gisteren dus een raar gevoel onderin van binnen. Het ging uiteindelijk weer weg, maar toen ik naar bed ging had ik het weer en dit gaat heel raar klinken, ik vind het zelfs raar om t te typen, maar ach het is hier lekker anoniem dus kan opzich prima, het leek qua gevoel op een orgasme, maar dan binnenin en het was het natuurlijk niet. Wat kan dit geweest zijn? Leek bij de bm te zitten.

caatje87 vindt dit leuk.
  13. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ja @Wasabi wat een mooi nieuws:thumup:

@mom2be2018 welkom

@Juffie26 grappig om dan eindelijk een symptoom te hebben...maar dan ook zo een:rolleyes:
    Je mag wel wat kwaaltjes van mij hoor:oops: Pff als ik ze allemaal opnoem ben ik over 2 uur nog bezigo_O:rolleyes: Maar goed, zal weten dat ik zwanger ben!!

@Jolo hoe is het met jou???

@Lovebunny dan zou ik zeker even de ha bellen, hier ook onwijs misselijk maar kan het gelukkig nog wel hebben:|

Wasabi vindt dit leuk.
  14. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    O wat ik gister toch had. Stond onder de douche en schrok me echt kapot. Ik keek naar beneden en zag allemaal rode “sliertjes” drijven. Dacht wtf neeee. Gelukkig kwam ik vrij snel tot bezinning. Ik had rode sokken aangehad. Pfft hilarisch achteraf. Ik moest mezelf wel gerust stellen met een nieuwe test. O wat een muts ben ik ook hè :roflmao::roflmao::roflmao:

Another, spruitjes, caatje87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Ohh haha ik heb 4 pagina's terug te lezen. Nu even mn dochter naar het kdv brengen en daarna werken dus tussendoor lees ik af en toe even bij. Sorry alvast als ik niet overal op reageer! Iets met een geheugen als een vergiet..

16. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Plofbuik hier vooral s avonds zodra ik mag ontspannen. Ik draag gewoon mn eigen broeken maar die zaten de laatste tijd al best ruim dus ik heb nog wat groeiruimte. De misselijkheid is nog steeds aanwezig maar werd achteraf gezien inderdaad extreem versterkt doo4 de griep. Nu is t nog steeds de hele dag aanwezig maar te handelen. En ik ruik inderdaad ook alles hahaha vreselijk is dat. Alles stinkt ook hahaha

17. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hoelang duurde het voordat ze je belden? Heb mij ook opgegeven maar nog niks gehoord....

@Wasabi. Gefeliciteerd met je echo!

Wasabi vindt dit leuk.
  18. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Zooo herkenbaar! Ben echt een speurhond nu en echt alles stinkt... :|

urfebe vindt dit leuk.
  19. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Wat mooi @Wasabi gefeliciteerd!

Wasabi vindt dit leuk.
  20. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Juffie26 whahahahaha wat een heerlijk verhaal. Ga helemaal stuk.:roflmao: Schrale troost...ik heb ook normaal een egale huid en nu ook een kin als een heks:confused: behoorlijk wat puisten:eek:

@Lovebunny ahw wat een lieve reactie..dank je wel!! Mijn man kwam ook echt stralend en glunderend de kamer uit na de echo.
    Wat heftig voor je die misselijkheid. Ik zou echt om medicatie gaan vragen hoor. Uitdrogen is ook voor je baby echt niet goed:(

@Cinsam oeh dat is wel schrikken:eek: gelukkig waren het je sokken :roflmao:

@Gootje1988 wat raar dat je nog niets gehoord hebt zeg! Ik zou even contact met ze opnemen. Ik had zelf geloof ik binnen 2 dagen een bericht en binnen een week al de afspraak staan.

@Wensmamma o wat vreemd hahaha geen straf lijkt me;) ik wil dat ook wel:roflmao: ik heb al sinds het klussen geen seks meer gehad :eek: We durven allebei niet zo goed :( maar we willen het nu wel weer gaan proberen daar we er normaal dol op zijn haha.

@ alle lieve meiden hier, bedankt voor jullie superlieve berichtjes:D!!

Katsje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina