Mocht jij ergens uit kiezen...ik kreeg gewoon de badcape haha overigens heel blij mee...leuk en zacht ding. Waar mocht je nog meer uit kiezen?[/QUOTE] Ik kreeg ook die superzachte omslagdoek. Super tevreden mee. Had hem al eens bij iemand in de maxicosi gezien en was toen echt heel jaloers. Nu heb ik hem zelf hihi.
Het was inderdaad heel vroeg. Mn collega wou me echt heel graag gerust stellen en had daarom vroeg ingepland. (Ben schoonmaakster bij een verloskunde praktijk). Mijn "baas" deed de echo, en de volgende keer krijg ik de opperbaas praktijkeigenaar en diegene die mijn halve familie op de wereld heb gezet
@deniseappeltje ahhh geluksvogel haha!!! Ik heb nu 2 dagen aan het eind van de middag hoofdpijn en een meer gespannen gevoel in mijn buik, ook extra plassen. Ik denk dat ik genoeg drink of moet je extra drinken nu? Of herkennen jullie dit? Heh al die nieuwe dingen ineens.. #onzeker (hahaha)
@Cynnth Beetje extra drinken is wel goed, zeker als je hoofdpijn hebt, kan er ook mee te maken hebben. @mamaEl Wat spannend je echo, hopelijk ben je ‘gewoon’ te vroeg en groeit het goed door. Wij vertellen zowel de zwangerschap als het geslacht ‘gewoon’. Ben veel te nuchter om daar een feest voor te geven!
Voelen: ik voel ook nog totaal niets echt helemaal niets zelfs mijn borsten doen geen pijn. Ik vertrouw maar op de testen die zijn knal
Echt super vervelend hoor ! Ik snap dat je liever wat wil voelen. Hoe lang nog tot de echo ? Ik begin hier ook steeds onzekerder te worden. Expres knijpen in m'n borsten enzo.. maar die doen nog steeds zeer gelukkig. En ben meerdere keren per dag toch echt wel beroerd. Maar als ik me goed voel ga ik weervtwijfelen. Had ik dit in januari ook zo? Ik wil het steeds vergelijken met de mk.. Maandag echo. Denk dat ik maandag voor de echo een beetje dood ga @Jolo fijn dat het gaat in je buik zoals het hoort bij een mk. Liever een mooie baby gezien natuurlijk maar veel ellende lijkt je bespaart te blijven. @SHN wat een ellende bij jou meid... Veel sterkte xx @mamaEl wel een knipperlichtje !! Blijf jeloven in je kleintje !! Ik ben wel benieuwd of er meer dames zijn die het geslacht juist NIET willen weten?? Het is zo'n kadotje ! Dan gaan we echt Niet eerder uitpakken !
21 november heb ik echo in Dusseldorf. Het is denk ik ook nog te vroeg om iets te voelen de meeste wat ik hoor begint pas echt bij week of 6. Bij mijn dochter ben ik ook nooit ziek geweest zo vroeg dat kwam ook pas veel later en toen nog niet echt, nooit hoeven spugen of zo
Ik begin nu pas last te hebben van hoofdpijn en misselijkheid. En ik ben zo verschrikkelijk moe! Ik val ook constant in slaap
Waar ik uit mocht kiezen. Waren 3 dingen. Badcape, een dvd van bevruchting tot bevalling, abonnement op een tijdschrift.
Ja aan de ene kant wel natuurlijk....maar wat niet is kan nog komen natuurlijk maar niet te vroeg juichen Omdat het zo onwerkelijk is en ik nog dus echt niets voel wat het nog onwerkelijker maakt doe ik nog af eb toe een test zo ook vandaag en ja die zegt dat ik nog steeds zwanger ben dus dat zal ook wel zo zijn.... Mijn lieve vk heeft aangeboden zondag een echo te willen maken. Ik weet dat er geen hartje is maar ik wil gewoon zien of daar iets gebeurd misschien wordt het dan langzaam wat echter voor mij. Dit is mijn test van vanmiddag
Mooie test weer @Juffie26 wat lief van je vriendin! Ik denk dat ik zo toch lekker naar bed ga, dan ben ik waarschijnlijk wel hartstikke vroeg wakker morgen, maar ja dat zie ik dan wel weer. Kijk nog even tbbt af en dan ga ik gewoon slapen.
Lekker op tijd naar bed! S avonds voel ik mij altijd op mn best. Ook minder misselijk. Heb appelflapjes gebakken Heerlijk! Hebben jullie het soms ook zo koud? En hier trouwens ook af en toe een mooie puist op mn gezicht.
He wat vervelend die onzekerheid MamaEl. Hopelijk over 12 dagen gewoon een mooie echo. Leuk om.jullie meiden mee te nemen naar de termijnecho! We hebben voor onze dochter twee 'grote zus' voorleesboekjes gekocht en die doe ik op de sintstapel bij zowel mn ouders als mn schoonouders (pak ze gewoon nog een keer in) en dan wachten tot het kwartje valt bij de familie wanneer ze het boekje heeft uitgepakt. Ik ben heel benieuwd haha. We hebben het onze dochter wel al verteld maar ze is 2.5 dus her echte besef is er natuurlijk nog niet. Als ik vraag wat ze wordt zegt ze grote zus en als ik vraag wat er in mama's buik zit zegt ze baby dus dat is wel heel leuk. Maar ze verklapt verder niks omdat het voor haar nog niet heel levendig is. Komt straks vanzelf met de boekjes en als mn buik gaat groeien. @spruitjes Ik wil jet ook niet weten. Dat vond ik vorige keer onwijs leuk. Bij de bevalling waren ze het helemaal niet meer gewend, baby werd op mn buik gelegd en mn vriend zegt na 2 min: wat is het eigenlijk? Moesten ze de navelstreng optillen om te kijken, niemand had het nog gezien hahaha.
Ohh lekker wish2bepregnant. Ik voel me alleen het eerste uur na opstaan wel oké. Hahaha. Maar goed eten gaat wel dus dat is fijn.