Ik heb gister ook nog een test gedaan. En weet dat zelfs dat ook niet alles zegt. Maar toch had ik even die bevestiging nodig
Oh nu wil ik ook een appelflap.... ! Eigenlijk wil ik nu van alles. Pizza frikadel speciaal grapefruit. .. Moet de konijnen en nog eten geven en speelgoed van m'n dochter opruimen. Maar ik heb me sinds 19.30 niet meer bewogen op de bank. Heerlijk naar tegelijk vreselijk . Wat een verspilde tijd
Juffie ik heb trouwens ook geen last van mn borsten. Vorige keer ook niet. Geen groei niks. Tot ik bevallen was. Auw auw auw stuwing en meloenen hahahahaha
Toen ik bevallen was gigantische stuwing en zonder borstvoeding te hebben gegeven kreeg ik borstontsteking. Meteen zat ik bij de HA en meteen met AB (antibiotica) begonnen maar helaas ik had pech ik ontwikkelde 2 abcessen in mijn borst echt vreselijk pijnlijk. Ik moest elke dag terug naar het zkh waar ze het schoonmaakte en daar zochten ze uit welke bacterie het was en kreeg ik daarvoor de juiste AB hele zware pillen 9 per dag 3 weken lang. Toen dat godzijdank eindelijk over was kreeg ik opeens zo'n vreselijke buikpijn niet te doen bleek ik galstenen te hebben en ontstoken galblaas die moest er meteen uit. Dus toen mijn meisje 6 weken oud was lag ik weer in het ziekenhuis en is mijn galblaas verwijderd. Helse periode was dat na mijn bevalling terwijl alles toen leuk "moest" worden dacht ik.... maar dat leuk worden duurde even voordat ik van alles hersteld was. Dus ik hoop dat die vreselijke stuwing - ontsteking - abces me bespaard blijft nu. Dat kreng van een galblaas is eruit dus die kan nu niet meer moeilijk gaan doen
@Juffie26 jeetje wat een nare ervaring zeg! Ik hoop ook echt dat je dit keer een fijnere eerste periode hebt.
Zo, ik lig inmiddels thuis in bed. Net feestje gehad, het voelt echt alsof ik een FBI top secret geheim meedraag. Ik had me echt verheugd op een stuk taart maar toen ik dat ding rook dacht ik echt getverderrie.. kon me wel rond eten aan de andere lekkernijen gelukkig. Als ik 15 minuten eet knort me maag echt bijzonder hard Nu hopelijk tukkie doen, ik heb veel energie.
@Juffie26 wow wat een heftig begin idd, hopelijk blijft je dat nu bespaard. Ik heb heerlijk geslapen, had het nodig zeg maar. Gisteravond ook ineens weer ijskoud en kotsmisselijk. Hopelijk valt t vandaag mee. Ga winkelen met mijn allerliefste vriendin. Ze komt vanuit Borne helemaal naar Amsterdam. Heb er zin in! Iig dus 2 zwangerschap broeken kopen . Dat ik het steeds zo koud heb is irritant. Voor mijn zoontje had ik t ook snel koud, tijdens die zwangerschap nooit en daarna ook niet meer. Dus dit is jammer!
@Juffie26 poe snap dat je daar zorgen over maakt. Gelukkig is elke zw anders. En zullen ze er nu alerter op zijn. @Wensmamma veel shop plezier. @Cynnth haha FBI in spee Wij gaan vanmiddag naar de Efteling, we hebben een abb zo heerlijk. We gaan dan elke keer voor een paar uurtjes, langer houd mijn dochter ook niet vol dus dit is echt ideaal. Ze is helemaal gek van de Baron Haha.
Oh leuk cinsam! Wij krijgen in maart een abbo van de efteling van mijn ouders. De hele familie. Ipv feest voor hun 25 jaar huwelijk. Nu hebben we een abbo op de beekse bergen. Ook leuk
@Cinsam en @spruitjes als wij iets meer in de buurt van de Efteling woonden zouden wij ook een abonnement hebben. We hebben van dierentuin gehad. Ook erg leuk.
Ik heb net de zwangerschapsbroek aangetrokken bij een eettentje. Oh wat een verademing!!! Ook super lief knuffeltje en rompertje gekregen van mijn vriendin! Te lief.
Lief dat je eraan denkt! Operatie ingoed verlopen. Fysiek valt de pijn goed te verdragen, heb alleen het gevoel dat ik gisteren een hele dag zware buikspieroefeningen gedaan heb. Momenteel kan ik het emotioneel ook redelijk goed aan. Ik had me er al wel enkele dagen op voorbereid (ofwel mk ofwel bbz, maar dat het niet goed zat, was wel duidelijk) en dus was de klap iets minder groot gisteren. Ik ben er me er wel van bewust dat ik komende dagen nog wel een klopje kan krijgen, maar krijg veel steun uit m'n omgeving en dat doet me wel goed! Ik ga me nu vooral even concentreren op beter worden en verwerken en daarna vliegen we er weer in. Ik wens jullie allemaal een droomzwangerschap en dat er maar veel wolken van baby's geboren worden in juli!
Lief zeg. Ik durf nog niet eens te kijken naar zwanheschapsbroeken of rompertjes doodeng. Heb ook nog geen zwangerschapsbroek nodig heb nog totaal geen buikje laat staan dat ik me zwanger voel met totaal geen symptomen....
Dikke knuf SHN. Fijn dat je goede steun krijgt uit je omgeving. Zwangerschapsbrleken hier ook niet nodig. Ok zag vanmorgen op de weegschaal dat er 4kg af is
@SHN, fijn om wat van je te horen. Wat ben je toch sterk en fijn om je gesteund te voelen door alle mensen om je heen. Wat ontzettend lief van je! Ik gun jou een vlot goed herstel en dat je hopelijk snel aanschuift bij een ander uitgerekend groepje in 2018! Beterschap meid
Ik had ze liever ook nog niet nodig gehad. Maar het is echt fijn. Ben ook nog niet aangekomen verder ofzo, maar zo'n ontzettende opgeblazen buik dat mijn eigen broeken zo vreselijk zitten. Ja ik vind t ook wel spannend zo'n rompertje, maar goed ik ga er gewoon vanuit dat t allemaal goed gaat en blijft gaan. Dit cadeautje is gewoon dierbaar. Ook nog eens uitgezocht door haar dochter. @SHN fijn te horen dat t goed gaat met je (in verhouding) en dat je veel lieve mensen om je heen hebt.