Heel fijn dat je laat weten hoe het nu gaat. We leven allemaal met je mee. Het verwerken begint nu. Sterkte meis. Ik weet niet of je een folder hebt meegekregen met leefregels. Maar 6 weken voor herstel en niet zwaar tillen. Anders heb je kans op meer littekenweefsel en dat kan pijnklachten en problemen geven. Het is een buikoperatie en dat mag niet onderschat worden. Ook de eisprong kan pijnklachten geven aan beide kanten. Dat heb ik ook duidelijk gevoeld (het rijpen van ei en <1wk later de eisprong. Dit wordt wrs veroorzaakt door littekenweefsel. Op de fb groep kun je verhalen van lotgenoten lezen. Dit hielp mij goed bij het verwerken. Houd er trouwens rekening mee dat het hcg nu rap gedaald is en je daardoor emo kunt worden of niet lekker in je vel zit. Doe rustig aan, wees lief voor jezelf en vertrouw op je lichaam dat het weer allemaal goed gaat komen. Dikke knuf!
@SHN knap zo sterk dat je er mee omgaat. Heel veel sterkte de komende periode. @Wensmamma wat heerlijk al rompertje gekregen. Zag vandaag toevallig rompertje liggen dat ik van m'n zus had terug gekregen. Zo ontzettend klein nog. Hier geen plofbuik op behoefte aan andere broeken. Had juist m'n kast winterklaaret nieuwe kleren aangezien het hoognodig was. Ik begin langzaam wel last te krijgen van maag. Geen trek in iets en moet wel steeds iets eten tegen beroerde gevoel in m'n maag.
Hoi dames. Gefeliciteerd! Wil mij ook graag aanmelden hier. Volgens eigen berekening ben ik +- 10 juli uitgerekend van ons tweede kindje. 20 nov eerste echo. Hier duidelijke symptomen: misselijk, duizelig en pijnlijke borsten.
@SHN sterkte en een voorspoedig herstel @geslacht we wisten t de eerste keer wel, ik was overtuigd van een jongen , maar was echt een meisje, maar was t ons geheimpje 2e keer wist vl het wel, ik wist t niet, ik dacht een meisje en t was een jongen Dit keer willen we het wel beide wel weer weten, persoonlijk vink het mooier, en dit keer willen we het met de omas en opa en dl delen door een taartje te laten maken.. Hopelijk kan dl zich stil houden Voor nu heb ik geen idee, we gaan ook geen geslachtsecho maken we wachten de 20 wkn af Bekendmaken op fb, ik kwam een idde tegen van een open gebroken eierschil op tafel en dan gezichten van de kinderen erachter en de tekst hatching juli 2018 Symptomen ja gister voor t eerst met de wc geknuffeld, heerlijk not... Nog 15 dgn tot de echo
Wij gaan het op een aparte manier op fb bekend maken. Wij hebben een sinterklaas organisatie en mijn mannetje, ik en onze dochter zijn zwarte piet. Wij gaan dus sowieso al zwarte pieten op een foto en daarbij houd m'n mannetje de romper vast die ik gegeven heb met erop " hoezo zwarte piet? Ik heb papa! " en onze dochter willen we een bordje laten vast houden met Juli 2018 en ik hou dan de echo foto vast. Familie en naasten gaan we het de 25ste bekend maken met cadeautjes met sinterklaasfeest bij schoonfamilie. Hebben voor iedereen een toepasselijk cadeau zoals voor m'n moeder en schoonmoeder een rompertje met erop " Wil je bij mijn geboorte zijn? Juli 2018 " M'n dochter krijgt een mega knuffel met een shirtje aan waarop staat " jij word grote zus! " Pffff nog 11 dagen tot de echo en 13 dagen tot bekend maken!
Wat een leuk idee, wij willen nog even wachten (zeg ik nu) Haha vorige keer gelijk eigenlijk verteld, dan duurt het allemaal nog zo lang en krijg je steeds te horen oei das nog pril hè. Wij vieren onze verjaardagen samen op 15 dec, dan zijn we 10 weken. Alleen is daar geen familie bij. Alleen vrienden. Vind het wel zo netjes als eerst de familie het te horen krijgt. We zijn niet zo vaak samen. Aankomende vrijdag toevallig etentje omdat mijn ouders 45 jaar getrouwd zijn. Dan 6 weken, nog wat te vroeg. Dus nog maar eens bedenken wat handig is. Als jullie ideeën hebben hoor ik dat graag. Ook manier van vertellen. Vorige keer onze namen Cindy+ Boban+Sam= 4 dat op een schaal gemaakt waar de toetjes opstonden. Was een leuke verrassing voor iedereen. Mijn dochter weet het ook nog niet. Ze had zelf aangegeven dat ze het nu pas wil weten als het zeker goed is.
Dankjewel, ja hier zijn we ook pas 7.3 als familie het weet en is ook pas na een goede echo. Mijn dochter weet het ook nog niet maar dat is ook mocht het fout gaan ze echt een klap krijgt omdat ze zo gevoelig is dus dat wil ik haar dan besparen. Wij wouden eerst een taart maken en die vullen met roze en blauwe muisjes maar goed wat we nu doen is meer ons ding
Ik vind het na de eerste goede echo nog heel spannend. Vorige keer met 6.5 een mooi kloppend hartje gezien. Wat achteraf ook niet veel zegt. Bij termijnecho met 10 weken een stil vruchtje helaas. Mijn dochter heeft idd een flinke klap gekregen toen. Zolang verborgen houden zal niet lukken denk ik. Had toen al best een zichtbare buik die zelfs met wijde kleding opviel.
Vorige keer met kerst verteld... net na posi test. Werdt een lekkere domper... nu wil ik het wat later vertellen. De familie van ml krijgt het met sinterklaas 9 december te horen. Ml heeft schoonmoeder met lot. Dat wordt een heel mooi gedicht. Ben benieuwd naar de gezichten ! Hoe we het mijn familie vertellen weet ik nog niet
Wat een originele manieren allemaal leuk! Minder leuk berichtje van mijn kant. Ik werd vanmorgen wakker met een nat gevoel tussen mijn benen. Er was allemaal bloed. Ik kan niet goed inschatten of het oud bloed (bruinerode) kleur was maar het was veel. Het voelt in me buik alsof ik ongesteld ben geworden. Mijn borsten waren gisteren echt super gespannen ook, vandaag niet. Ben zo bang dat het mis is... ik weet dat je wat bloedverlies kan hebben maar als je met afvegen 4 keer papier nodig hebt dan lijkt het me wat veel pfffff en is het nog zondag ook...
Nou idd leuk! Ik heb wel al via wish een t-shirtje besteld met "future big brother 2018" Wij willen het na de eerste echo aan alle vrienden vertellen. Familie weet het al en heb gisteren al een te schattig shirtje gekregen. Gisteren was mijn zoontje 3 geworden. Het was supergezellig, maar zo jammer dat de misselijkheid mijn humeur overheerste. @SHN wat sterk van je dat je het met ons wilt delen. Ik hoop dat we jou snel mogen welkomen in de dikke buiken club. @Jolo hoe gaat het nu met je? Gefeliciteerd voor alle nieuw aangesloten dames! Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar concentratieboogje is slecht op dit moment. Vraag me ook echt af hoe ik mijn werk aankomende week ga doen. Afgelopen vrijdag was ik op de zaak even op de bank gaan liggen en poef ik was in slaap. Een uur later werd ik wakker van mijn pa. Hij had me lekker laten slapen. *schaam*
Ja het is opzich best wel vroeg maar we hebben nu al moeite met het niet vertellen... Echt zo'n drang! En mocht het mis gaan hebben we in ieder geval steun maar we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat! Ow dat is ook leuk! Ben benieuwd! Jeetje dat is schrikken! Lijkt mij inderdaad niet goed maar je hoort verhalen dat het wel goed zit. Even vragen om een vroege echo? Met dit termijn moet wel iets te zien zijn in de baarmoeder
Dames ook hiervandaan een slecht bericht. Helaas is het hier ook (hoogstwaarschijnlijk) mis. Afgelopen vrijdag ineens rood bij afvegen. Dus zkh gebeld en mocht gelukkig langs voor een echo. Er was alleen niks te zien op de echo. Volgens de gyn moeten we ons op t ergste voorbereiden en dat het uitdraait op een mk. Vrijdagavond tot zaterdagmiddag weinig tot bruin bij afvegen en zatermiddag ineens weer rood en een klein stolseltje. Daarna tot vandaag weer niks. Dacht gisteren na het stolseltje alles al verloren te hebben, maar waarschijnlijk dus nog niks. Heb tot op heden ook nog geen pijn gehad. Gelukkig stond er al voor donderdag een echo gepland, dus dat worden spannende dagen.